Appartement Doncel **

5,2

Matig

5 reviews over Appartement Doncel in het Nederlands

T.oeseburg, 21-10-2007

Wij zijn in augustus 2007 daar geweest,een heel slechte appartement.De gordijnen hingen los voor de ramen,draden hingen uit de muur.lade kastjes hingen los,betonrot

bij sommige balkons.Bij twee bedden staken de veren door het matras.Een bad waar je nog niet eens in kon zitten.In het boek van de Touroperator stond vermeld dat er een restaurant was,een TV op de kamer met muntinworp,maar niet waar.Het restaurant is al jaren dicht.De appartementen gaan van verhuur naar koop.Tijdens ons verblijf werd er geboord en gesloopt.

Er waren verder geen buitenlanders,alleen maar Spanjaarden.

Het personeel sprak geen Engels, een meisje sprak een beetje Engels.

Gereisd familie in oktober 2007

Ben Goorts, 3-9-2006

Vanaf 12 augustus zijn we hier 3 weken geweest. De indruk is dat er twee Nederlandse appartementen zijn en de rest door Spanjaarden bewoond worden (huur/koop). Alleen de laatste nacht erg rumoerig door een Spaans balkonfeest. De receptie was meestal niet bezet. Heel klein bad, kun je niet eens in zitten. 3 x per week schone handdoeken en de afwas werd gedaan maar wel op zijn Spaans. Geen idee waarom er een 2de sleutel aan dit complex gegeven is. De koelkast werd na klagen vervangen (je kon er zo inkijken). Op de hoogste verdieping nauwelijks kakkerlakken en een mooi uitzicht.
    Gereisd anders in september 2006

Joke Klok, 18-9-2005

We zijn met ons vieren geweest (vader-moeder en 2 dochters) Prima appartement. Mooi uitzicht(vraag om zo hoog mogelijk)Eenvoudig maar netjes. Ruime slaapkamers en gezellige in richting van de huiskamer(grenen)Ligt tussen winkelcentra Kasbah en Yumbo in. Je kan overal lekker en goedkoop eten. Het strand ligt beneden aan de weg en is goed te lopen. Maar inderdaad in het hoogseizoen hebt je erg veel last van Engelsen en Ieren die de beest uithangen.Ze bederven het voor anderen. Maar ondanks dat hebben we een leuke vakantie gehad. Toen wij er zaten werd het zwembad wel alle dagen schoongemaakt.
      Gereisd anders in september 2005

Linda Scheenaard, 22-8-2005

Het appartement is sober maar netjes ingericht. Veel Ieren en Engelsen, welke niet echt gezellig zijn, eerder vervelend. Het zwembad is niet echt schoon en gezellig, het water wordt niet dagelijks schoongemaakt en niet standaard gezuiverd.

Het complex ligt net iets te ver weg van de Kasbah, wat ook niet erg leuk is om te gaan stappen, hier zn namelijk weer te veel dronken Engelsen en Ieren, die totaal niet gezellig zijn.

Verder ligt het complex wel redelijk dichtbij het Nederlandse gedeelte, Gran Chaparral,maar hier is alleen het Heineken cafe de moeite waard,deze sluit alweer om 3 uur! Verder ligt het complex zeer gunstig ten opzichte van Yumbo, hier kan je leuk winkelen,'s avonds is dit het homo-gedeelte. Een goede supermarkt ligt om de hoek van het appartement.

Voor het strand moet je best een eind lopen,een lange kronkelende weg tegen de berg op, maar opzich te doen.

Gereisd anders in augustus 2005

an en rene, 10-5-2005

Heel leuk appartement goed gelegen.... niet super de luxe maar alles wat je nodig hebt heb je voor handen... Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding!! Groetjes an rene en berry! (apeldoorn)
          Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Doncel in Jérica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Doncel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Doncel scoort een 5.2 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: