Villa Tortolas

Tortolas

1 review over Villa Tortolas in het Nederlands

Super villa

Carmen , 31-7-2008

Net terug van onze vakantie in villa Tortolas en het was een super vakantie. De villa is van alle gemakken voorzien. We waren in totaal met 11 personen, die zich allemaal prima vermaakt hebben. Ligging is prima te doen als je een auto tot je beschikking hebt, over de service hebben wij ook niks te klagen dus mocht je het adres willen hebben laat het ons dan even weten. In totaal waren er 5 slaapkamers, dus 10 bedden maar als het moet kunnen er nog slaapplaatsen geregeld worden in een ruimte. Kindvriendelijkheid prima, door het zwembad natuurlijk maar voor de rest moeten ze zich wel zelf vermaken en moeten kleine kindjes zeker hun bandjes dragen! Prijs was ook echt prima, voor een NL mag het altijd weer goedkoper, haha, maar daar is eigenlijk niks over te zeggen. Zeker de moeite waard dus mocht iemand informatie willen hebben dan helpen wij je graag.
    Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tortolas in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tortolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Tortolas scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.