Appartement Studio Riu Rau 1-5

6,3

3 reviews over Appartement Studio Riu Rau 1-5 in het Nederlands

om terug te gaan

Piet V.M., 29-11-2009

ik was er met men vriendin, mooie studio's met dichtbij het zwembad. Je hebt wel een wagen nodig om naar het strand te gaan maar je kan in de omgeving ook eten of naar de winkel gaan. Toen wij er waren was het rustig maar dat hangt af van de mensen in de naburige studio's. Ligt vlak bij het restaurant van de eigenaars waar je lekker kan eten (wel reserveren) en je korting krijgt. Het onderhoud wordt door een belgische gedaan die je graag uitleg en adresjes over de streek geeft.
Gereisd met partner in augustus 2009

leuke studios met gedeeld zwembad

fam. de reizigers, 30-1-2009

we waren met twee koppels met kinderen :

we hadden een studio beneden en een groot appartement boven .

de 4 studios beneden zijn allen vernieuwd en hebben airco; Het zwembad was heel leuk voor de kinderen.

Het groot appartement had 2 airco's wat in julie heel belangrijk is, heel veel plaats en nog een terras ook. Het geheel is echter verouderd vooral de badkamer (men zei me dat het vernieuwd zal worden)

buiten ons was er slechts 1 vriendelijk belgisch koppel dus hadden we het zwembad veel voor ons alleen.

Van lawaai hadden wij geen last .

De eigenaars hebben dichtbij een restaurant waar je korting krijgt (en is goed) en er zijn nog een aantal restaurants op loopafstand echter je hebt zeker een auto nodig voor het strand of winkels of andere restaurants.

Onthaal gebeurt door een vriendelijke belgische die veel informatie over de omgeving heeft, de spaanse eigenaars zijn vriendelijk maar kennen minder talen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2008

Frans Van Briel, 16-6-2008

Biedt absoluut niet wat op hun site gesuggereerd wordt. Geen privacy, luidruchtig. Foto's van hoe het er in werkelijkheid uitziet heb ik beschikbaar.
Gereisd met vrienden in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studio Riu Rau 1-5 in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studio Riu Rau 1-5 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Studio Riu Rau 1-5 scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.