Hotel Paradores Costa Blanca

Paradores Costa Blanca
6,7

3 reviews over Hotel Paradores Costa Blanca in het Nederlands

Hedy, 25-2-2008

Ik wil even reageren op onderstaand bericht van Remko; ik heb zelf 3 maanden in deze Parador gewerkt (in het restaurant en achter de bar), en doordat ik vaak genoeg in de keuken ben geweest weet ik dat het eten zeker niet 'pre-fab uit pakjes gemaakt' is. Er worden alleen maar verse producten gebruikt en vooral de paella is heerlijk. Ook het ontbijtbuffet is van goede kwaliteit en erg uitgebreid. En het personeel is juist zeer vriendelijk! Door de mooie ligging zeker een aanrader!
Gereisd alleenreizend in april 2004

chab, 5-1-2008

Het hotel is gewoon ideaal gelegen als je in javea op vakantie bent. Het ligt aan het strand, tegenover de dijk, je bent in een hup in de oudstad. Kan niet beter. Het is geen hotel voor de jeugd, aangezien het redelijk duur is. Dus je komt er voornamelijk oudere mensen tegen met een dikke portefeuille die op pensioen zijn. De tuin van het hotel komt ook uit op het strand en het wordt eigenlijk gesplitst door een waterwegje dat van de haven op de zee invloeit. Vriendelijk personeel en mooie en ruime kamers met een balkon.
Gereisd familie in januari 2008

Remko, 16-5-2007

Op zich ligt de Parador mooi, maar de kamers en gelegendheden zijn oud (jaren 60/70). Eten is echt verschrikkelijk, zeker voor het geld. De bediening is oud en niet vriendelijk. Eten wordt op de tafel gesmeten en is pre-fab uit pakjes gemaakt. Spaarlamp/TL verlichting is troef. Dus om te slapen is het OK, maar zeker niet gaan eten! We zijn reeds in 10 verschillende Paradors geweest, maar deze is NIET PARADOR WAARDIG.
Gereisd met partner in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradores Costa Blanca in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradores Costa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paradores Costa Blanca scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.