Villa Casa Rex

Casa Rex

Matig

1 review over Villa Casa Rex in het Nederlands

stoop a.h., 4-5-2008

huis naar verwachting. Hebben 185.00 euro schoonmaakkosten betaald maar wat we vonden was een grote smeerboel.

We zijn dan ook bijna een dag bezig geweest om de boel een beetje toonbaar te maken. Vooral de keuken was een grote vette boel. Schimmel op bestek en pannen, een laag zand op het seviesgoed. Over de ramen zullen we verder maar zwijgen.

Toen we een klacht indiende zijn er twee meisjes gekomen die hebben het bestek met glassex gereinigd en zijn weer weggegaan, toen we hier weer over klaagden kregen we te horen dat we de eerste huurders waren dit seizoen en dat zoiets dan kan gebeuren. Wij hebben dus ons lesje geleerd. Niet meer huren bij touroperator

Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Rex in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Rex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa Rex scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: