Matig

1 review over Appartement Casa La Isla in het Nederlands

Veel herrie

Pieos, 28-4-2010

Dit complex wordt vooral bezocht door Spanjaarden. Het zwembad is onhandig doordat zich onder elke brug een muur bevindt onder water. De gehele dag en avond is er een hels kabaal van kinderen die aan hun lot worden overgelaten. Er is een badmeester maar die zit er alleen maar voor de show. Wij hadden een appartement boven iemand die elke nacht half uitgaand Javea op bezoek had. Tot de ochtend schreeuwende en plonsende zatlappen in de tuin. Na afloop ramden ze met hun zatte kop elkaars auto. De bewaking deed niets. Onze Engelse vakantieburen zopen er lustig op los waarna ze hun appartement en elkaar verbouwden. Buiten stond een vrouw te jammeren dat haar vader vermoord was. De Guardia Civil regelde gelukkig de zaak. Beklag bij de huismeester hielp niet omdat hij plotseling geen Engels meer verstond. Wij gaan gaan hier echt nooit meer naartoe.
Gereisd familie in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa La Isla in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa La Isla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa La Isla scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.