Villa Casa Granadella

9,8

3 reviews over Villa Casa Granadella in het Nederlands

Muy Bien!!

Suzanne Kleine De Boer, 26-7-2017

Echt een fantastisch huis, van alle gemakken voorzien. Ook belangrijk: erg schoon! En inderdaad een compleet welkomspakket ( zie andere reviews). Mooi groot terras en een heerlijk zwembad, een erg mooie tropische tuin, 's avonds is deze mooi verlicht. Ruime kamers met airco en zelfs aan de kleintjes is gedacht: er staat een kinderstoel en -bed, ook is er een kinderservies. Alles is echt smaakvol ingericht.

We waren met vrienden - met hun 2 kinderen - en allen hebben een geweldige tijd gehad. Zeker echt een aanrader.

Suzanne en Pieter & Friends

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk relaxed en van alle gemakken voorzien

Bianca en Leon Gort, 22-6-2017

Een geweldig huis dat voorzien is van alle gemakken en luxe. Bij aankomst een vriendelijke overdracht met Rob en een luxe welkomstpakket. We voelden ons gelijk thuis.

Het zwembad, de veranda en tuin zijn heerlijke plekken om af te koelen (om 9:00 uur in de ochtend is het zwembadwater ook al erg fijn), te relaxen (op de comfortabele ligbedden) of gewoon lekker te eten (niet moeilijk om te maken met de geweldige BBQ).

Kortom: een fantastisch huis waar wij als gezin met twee jonge kinderen een van onze beste vakanties hebben gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

paradijsje op aarde!

Jenny W., 16-6-2017

Prachtig en nieuw uitziend huis met een geweldige tropische tuin eromheen. Het huis is erg leuk ingericht en ligt in een mooie wijk niet ver van de zee, supermarkt en restaurantjes. We hebben ook vaak gebruik gemaakt van de nieuwe bbq.

Het zwembad miste een paar kleine tegeltjes maar we hebben begrepen dat het opknappen en verwarmen voor dit jaar op de planning staat

De ontvangst door de sleutelbeheerder Rob Jones (Engels) was erg hartelijk en we kregen zelfs een luxe welkomstpakket. We zullen zeker volgend jaar nog een keer terug te komen!

Gereisd met vrienden in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Granadella in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Granadella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa Granadella scoort een 9.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: