Villa Casa Alegria

8,5

2 reviews over Villa Casa Alegria in het Nederlands

Geheimtip; Absolute aanrader

carla groot-klerks, 31-7-2009

Geweldige villa, precies als in de beschrijving en meer.Ontzettend aardige en attente eigenaar en familie.Een absolute aanrader voor een heerlijke vakantie.Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.Bedankt Marcel en Mirella.

Carla en familie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Echt een aanrader

Virginia, 4-11-2008

Een perfecte villa voor b.v. 2 gezinnen. Wij waren met 4 volwassen en 2 kinderen en hebben het prima naar onze zin gehad. Alles is aanwezig. Op aanvraag zelfs een laptop en een WII. Gastheer en vrouw zijn helemaal geweldig. Supermarktje met heerlijke verse broodjes dichtbij.

Wij komen hier zeker nog eens terug. In november 2008 komt er ook een verwarmd prive zwembad... dat is zeker genieten!

Gereisd familie in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Alegria in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa Alegria scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: