Villa Barcola

Barcola

Onvoldoende

1 review over Villa Barcola in het Nederlands

Ontzettend verwaarloosd en vies horror huis!!

Priscilla Egstorf, 9-8-2012

Villa Barcola is net een horror huis. Wij kwamen hier aan voor een week vakantie vieren. Bedden waren niet opgemaakt, maanden geen schoonmaak geweest en stofwolken vlogen om onze oren! Geen beddengoed of handdoeken aanwezig. Bij het zwembad stond een stukke parasol en een lege fles wijn. De touroperator (bij wie wij de sleutel moesten ophalen voor onze " villa" waren ook totaal niet behulpzaam. Er is 1 schoonmaakster gestuurd die het huis in nog geen 4 uur schoon had kunnen krijgen. Er werd ons een diner aangeboden als compensatie en de schoonmaakkosten werden kwijtgescholden. Dan nog zaten wij in een te smerig huis! Wij hebben om een andere accomodatie gevraagd maar dit was niet mogelijk. Wij zijn uiteindelijk vertrokken op zoek naar iets anders. Geld kwijt en vakantie verpest!
Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Barcola in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Barcola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Barcola scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: