Villa Annegerd ***

Villa Annegerd ***

1 review over Villa Annegerd in het Nederlands

Volledige rust!!!

Michael Dijkstra, 26-7-2009

Door het slechte weer in Nederland wilden we toch een weekje er tussen uit. Via de website www.aguilarent.com kwamen we bij deze villa. Een heerlijke villa met een hele grote tuin, waar de kinderen fantastisch hebben kunnen spelen. De ligging van de villa is op een van de mooiste plekjes van Javea (balcon al mar), waanzinnige uitzichten heb je hier en volledige rust en privacy. Op en top genieten! Vlakbij de villa ligt een supermarkt, waar ze heerlijke jamon hebben. Ook op loopafstand ligt bij de supermarkt een gezellig tennispark. Kortom een heerlijke plek om even tot rust te komen. Uiteraard willen wij nog de mensen van aguilarent.com bedanken voor de goede service!
Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Annegerd in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Annegerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Annegerd scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.