Aparthotel Vacanza Sunbeach ****

4,2

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vacanza Sunbeach bij:

3 reviews over Aparthotel Vacanza Sunbeach in het Nederlands

Onvriendelijk personeel en geen mogelijkheden

Mary-Lou van de Ven, 23-11-2008

Wij zijn hier in september 2008 geweest. Wij hadden dit hotel geboekt vanwege de sauna en de rest van de faciliteiten zoals het fitness centrum en eventuele gebruikemaking van het restaurant. Als wij hierna vroegen werd gezegd closed. Daarnaast werden we niet eens terug begroet als wij zelf groetten. We hadden een avond zeer slecht weer en mochten zelfs die avond niet in het restaurant eten. Eens maar nooit weer.
Gereisd familie in september 2008

carmen bauwens, 10-10-2007

wij zijn deze zomer (juli 2007) naar dit hotel geweest.

we vinden deze nieuwkomer niet echt een aanrader :

eten niet echt gevarieerd (bij ontbijt zelfs geen stokbrood of een gewone pistolet)

de kamers waren heel mooi met alle voorzieningen maar het poetsen liet echt te wensen over

er valt niks te beleven qua animatie overdag en 's avonds en dan nog enkel in het spaans (liefhebbers van bingo : dit hotel organiseert dit een paar keer per week !!!)

het ligt ver van het strand en centrum (aanrader) en als men aan het zwembad ligt ziet men de auto's rijden

netheid aan het zwembad en toiletten liet te wensen over

Gereisd familie in oktober 2007

Erika, 28-9-2007

Wij zijn hier in september 2007 geweest. Het hotel is in april 2007 geopend, dus nog nieuw. Vriendelijk personeel, waarvan een deel Engels, Duits of Frans spreekt. De appartementen zijn prachtig en van alle gemakken voorzien. Het buitenzwembad is gratis, verdere faciliteiten zijn tegen betaling. Wij hebben halfpension geboekt. Het aanbod was heel gevarieerd. Het strand is 15 minuten lopen, waarschijnlijk niet voor iedereen een optie, maar in het hoogseizoen rijdt er wel een busje en je kan natuurlijk een auto huren. Het hotel ligt op 5 minuten lopen van het centrum. In het centrum vind je veel eet- en drink gelegenheden. Voor 2,50 enkele reis kan je met de bus naar Alicante om een dagje te shoppen. Wij vinden dit een hotel een aanrader voor een relaxte vakantie.
Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vacanza Sunbeach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vacanza Sunbeach in Guardamar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vacanza Sunbeach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Vacanza Sunbeach scoort een 4.2 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: