Villa Taronger

Uitstekend

5 reviews over Villa Taronger in het Nederlands

Heerlijke vakantievilla

L.A. Oosterlee, 21-8-2012

We hebben in juni van dit jaar een week genoten van deze fantastische vakantievilla! Een heerlijke plek om te relaxen en perfect gelegen om de omgeving te verkennen. De villa is rustig gelegen, met zeer veel privacy. De villa is zeer net en compleet ingericht; het ontbreekt je aan niets! Ontspannen kan in het grote zwembad, in de tuin, onder het zonnescherm of in de mooie serre. Ook makkelijk: een grote supermarkt is gelegen op circa 5 minuten rijden, elke dag lekkere verse broodjes gehaald... Kortom: een ideale plek om vakantie te vieren... wij komen hier graag nog eens terug!
Gereisd met partner in juni 2012

Helemaal super!!

piet de haan, 21-8-2012

Tja het lijkt zo overdreven allemaal 10en dus hebben we het maar iets genuanceerd. We hebben een super vakantie gehad. het is een fantastisch huis. Kindvriendelijk hebben we even een 8 gegeven, omdat sommige spullen zoo mooi/netjes zijn dat we hiervan met de kinderen geen gebruik van durfden te maken (bijv de eethoek in de woonkamer)

We herkennen weinig van de reactie die voor ons is geplaatst. Tja er zijn niet 6 gelijke koffiemokken, voor ons geen probleem in elk geval. De senseo was idd stuk, echter stond gewoon een normaal en prima werkende koffiezetapparaat.

Gereisd familie in juli 2012

Inventaris incl. parasol zelf meenemen

Anoniem, 17-7-2012

Voor 1150 euro per week in juli terwijl het 30 graden is, krijg je een huisje met allerlei dingen die je niet wilt gebruiken, zoals infraroodverwarming, centrale verwarming, zwembadverwarming en 3 wc's. Als je in dit 6-persoonshuisje het idee krijgt om een kop koffie te drinken wordt het echt lastig. De senseo is kapot en er zijn geen drie gelijke mokken te vinden. Er zijn wel 6 gelijke plastic champageglazen trouwens. Voor zes pers. is de buiteninventaris beperkt: zes stoelen, vier ligstoelen en een kleine verweerde tafel en een strandparasol van 10 euro zonder voet . We kregen pas op de derde dag een onbeschadigde koekenpan en we moesten zelf een magnetronbestendige schaal kopen want de eigenaar vond dat we de rijstkoker maar moesten gebruiken. Dit huis heeft volgens de boekingssite volledige privacy, in werkelijkheid hebben de buren van alle kanten inkijk. Van het overdekte terras is een serre gemaakt die bloedheet wordt. De buurt, erg ver van het strand is grotendeels onbewoond.
Gereisd familie in juli 2012

Fantastische villa

corryvvv, 24-6-2012

Wij huurden deze prachtige villa voor de 2e keer en het is ons wederom prima bevallen. Dit keer bestond ons reisgezelschap uit 5 personen. Er was voldoende ruimte voor allemaal. We hadden ook dit keer weer een uiterst plezierig contact met de eigenaren en de lokale beheerder. De ligging van de villa is een uitstekende uitvalsbasis voor het maken van allerlei leuke trips in de schitterende omgeving.

We hebben bijna iedere dag gegeten in het restaurant Tasca la Sella. Het ligt langs de N-332 ter hoogte van de afslag Pedreguer. Het is restaurant is Spaans ingericht en wordt uitgebaat door een uitstekende kok Iván Revenetov, zijn vrouw en zijn zoon. Je wordt er allerhartelijkst ontvangen en je kunt er voor weinig geld vurrrrukkelluk eten!!!

Gereisd met vrienden in juni 2012

Prachtige villa

Corry, 9-9-2011

Wij hebben een topvakantie gehad in deze smaakvol ingerichte villa, welke van alle gemakken voorzien is en waar je lekker kunt relaxen aan het zwembad met veel privacy. Heerlijk rustig gelegen op de Monte Pedreguer met een schitterende omgeving. De mooie stranden van Jávea en Denia bevinden zich op 10 à 15 (auto-)minuten.

Het contact met Hans en Bep (eigenaren) was uitermate plezierig en adequaat, alsook het contact met de lokale beheerder Brian. Zij doen er werkelijk alles aan om het de huurders helemaal naar de zin te maken.

Wij huren al een aantal jaren van particulieren, maar dit is veruit de beste accommodatie! Voor herhaling vatbaar, dus!!!

Peter en Corry.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Taronger in Gata de Gorgos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Taronger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Taronger scoort een 8.67 uit 10 op basis van 5 reviews.