Villa Villa Ladera

Villa Ladera

2 reviews over Villa Villa Ladera in het Nederlands

Aangename villa met adembenemend zicht

Ria Verheecke, 8-4-2010

In september 2007 een geslaagde vakantie van 10 dagen in deze villa doorgebracht.In de allereerste rit naar de villa konden we nauwelijks genieten van de mooie omgeveving.We vonden het nogal angstaanjagend.We klommen hoger en hoger en vreesden dat we hier nooit de weg terug zouden vinden. Na enkele dagen moesten we enkel nog lachen met die vrees.

De villa is ruim en voorzien van alle comfort en goed onderhouden. De woonkamer heeft een mooie grootte en is gezellig ingericht. De 3 slaapkamers en 2 badkamers zijn netjes. We hebben genoten van het zwembad en het terras dat voorzien is van tafel, stoelen en voldoende ligzetels. Door de hoge ligging van de villa was er meestal veel wind en iets minder warm dan beneden.

We hadden een fijne vakantie in deze villa.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

Villa met alle comfort en prachtig uitzicht

Ria, 5-4-2010

In september 2007 brachten wij 10 dagen door in Villa Ladera in Cumbre del Sol. Op weg naar de villa hadden wij de 1ste dag nauwelijks oog voor de prachtige uitzichten die we hadden want die eerste rit naar de villa was toch een beetje angstaanjagend. We klommen steeds hoger en hoger en dachten dat we nooit alleen de weg ernaar zouden terugvinden. De dagen die volgden moesten we eigenlijk zelf lachen met die angst van de 1ste dag. De villa was ruim, voorzien van alle komfort en goed onderhouden. De inrichting was sober maar een tafelkleedje en een bloemetje maakten het al gezellig. We genoten van het zwembad en het terras met voldoende ligzetels. Soms was er daarboven nogal tamelijk veel wind en we merkten dat de temperatuur beneden meestal een graad of 2 hoger lag. De uitzichten vanop het terras of vanuit de omgeving waren adembenemend mooi. Het werd een geslaagde vakantie.
Gereisd met oudere kinderen in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Ladera in Cumbre del Sol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Ladera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villa Ladera scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.