Bed and Breakfast Casa Nido Calido *****

122 reviews over Bed and Breakfast Casa Nido Calido in het Nederlands

Toppie !!

Annick & Rudi Wespelaar, 8-10-2017

Een echte aanrader !

Rustige ligging, lekker eten, vriendelijke B&B uitbaters,

handdoeken voor aan t zwembad beschikbaar...

Kortom... voor onze derde keer was het weeral fantastisch !

Gereisd met partner in september 2017

Een rustgevende vakantie.

Lydia Wuyts, 24-9-2017

Voor de derde keer was het wederom een aangename vakantie. Uitgebreid ontbijt, heerlijk avondeten allemaal tot in de puntjes verzorgd. Geven goede informatie om een daguitstap te maken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

net zoals vorig jaar alweer een aangename vakantie

Sandra & Freddy, 13-9-2017

De uitbaters Ingrid & Alex doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Vriendelijk onthaal, lekker eten, super boottocht (met eventuele visvangst als je geluk hebt). Mooi zwembad. Alicante, Murcia, Elche, Cartagena zijn steden die allemaal nabij zijn en natuurlijk de kust is ook niet ver weg. Super rustig gelegen B&B met alle faciliteiten zoals fitnessruimte, Infrarood sauna, elektrische fietsen. Een aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2017

Super

Wim en Marion, 8-9-2017

Net als vorig jaar weer erg genoten van deze B&B. Alles is picobello in orde en Ingrid en Alex doen er alles aan om hun gasten te verwennen! Ook absolute aanrader voor gezin met jonge kinderen door de aanwezigheid van een aparte, bijzonder ruime familiekamer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Onberispelijk op alle vlakken

Linda en Henk, 6-9-2017

Onze dochter was hier met haar echtgenoot en onze kleinzoon als geweest in 2016.

Ze vonden het hier gewoon SUPER: een onberispelijke accommodatie, service en inzet. Zij zijn dit jaar,ondertussen met een dochtertje erbij, teruggekeerd. En wij zijn meegekomen. Alles wat ze ons verteld hadden was waar....met daarbovenop de kookkunst van Ingrid voor een culinair afsluiten van de dag en de boot van Alex voor een unieke belevenis op zee...Wat moet een mens nog meer hebben !

Ingrid en Alex... doe zo verder want we verwachten de volgende keer niets minder !

Gereisd met partner in september 2017

oase van rust

Guy, 4-9-2017

Verwelkoming om 'u' tegen te zeggen - gevoel van thuiskomen - rust in alle betekenissen

hartelijke mensen die zich volledig ten dienste stellen van hun vakantiegangers - niks is teveel - staan altijd klaar met tips en hartelijke babbels

kookkunsten van de gastvrouw werden ten zeerste gewaardeerd - op en top lekker eten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Het perfecte recept voor een relaxte vakantie

Hariette, 29-8-2017

Op weg van Valencia naar Malaga een vijfdaagse tussenstop gemaakt bij Casa Nido Calido. De 3 R's - Reinheid, Rust & Regelmaat - zijn hier van toepassing. Hier aan toegevoegd 3 G's - Gastvrijheid, Gezelligheid & Gastronomie en voilà: het perfecte recept voor een relaxte vakantie.

Ingrid & Alex zorgen inderdaad voor een nido calido = warm nest, waarbij ook wij "Ollanders", ons meer dan welkom voelden.

Gewoon geweldig!

Luc en Hilde, 21-8-2017

Voor de tweede keer hebben we genoten van deze luxe B&B!

Ingrid en Alex zorgen ervoor dat je je direct thuis voelt.

Ingrid is een chefkok en krijgt van ons een dikke 10 ! Alex zorgt ondertussen voor de vrolijke noot.

Bij Ingrid en Alex valt er elke dag iets te beleven : je kan genieten van het mooie zwembad, de fitness met airco ofwel doe je een uitstapje in de mooie omgeving.

Je kan deelnemen aan een huifkartocht, een wijnproeverij en wat zeker een leuke uitstap is : meevaren met de boot van Kapitein Alex👍

Dikke dank je wel voor jullie vriendschap, Ingrid en Alex.Wij hebben genoten en jullie zijn een topteam!

Tot de volgende keer😊

Gereisd met partner in augustus 2017

Paradijs op aarde!

Franky,Christine en Victor Desmet-Van den Broucke, 17-8-2017

Ingrid en Alex zijn twee warme mensen die er alles aan doen om het de mensen optimaal naar hun zin te maken! De ligging van hun B&B is uniek, je hebt een schitterend uitzicht op het meer, heel rustgevend. Je vertoeft er in mooie, ruime en nette kamers. Airco ontbreekt niet! Afkoeling vind je in het mooie zwembad. Ingrid is een chefkok in haar keuken, de dag begint met een lekker ontbijt met alles erop en eraan, 's middags zorgt ze voor frisse slaatjes en 's avonds komt er telkens een viergangenmenu op tafel, heel gevarieerd en smaakvol. Vergeet zeker niet mee te varen op de boot van Alex, toffe uitstap, vissen, snorkelen, eilandbezoek, zonnen.... Alex en Ingrid staan steeds klaar met de nodige uitleg over uitstappen in de buurt, Murcia, Alicante, Elche, wandelingen in de bergen...voor ieder wat wils. Ook de hond Lisa zorgt voor een echte huiselijke sfeer! Casa Nido Calido is zeker een plaats om terug te keren. Een aanrader!

Super

Dirk en Yolanda, 14-8-2017

Onze eerste kennismaking met een B&B vakantie was top:

prachtige ligging,rustig gelegen,vele tips kregen we van Ingrid en Alex over de mogelijke uitstappen,verzorgd zwembad,mooie kamers,een lekker uitgebreid ontbijt. We hadden ook de mogelijkheid om dagelijks 's avonds te genieten van een heerlijk diner! Kortom : alles is er aanwezig voor een geslaagde vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Nido Calido in Crevillent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Nido Calido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Nido Calido scoort een 9.59 uit 10 op basis van 123 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: