9,6

Zoover award

115 reviews over BedAndBreakfast Casa Nido Calido in het Nederlands

Gewoon geweldig!

Luc en Hilde, 21-8-2017

Voor de tweede keer hebben we genoten van deze luxe B&B!

Ingrid en Alex zorgen ervoor dat je je direct thuis voelt.

Ingrid is een chefkok en krijgt van ons een dikke 10 ! Alex zorgt ondertussen voor de vrolijke noot.

Bij Ingrid en Alex valt er elke dag iets te beleven : je kan genieten van het mooie zwembad, de fitness met airco ofwel doe je een uitstapje in de mooie omgeving.

Je kan deelnemen aan een huifkartocht, een wijnproeverij en wat zeker een leuke uitstap is : meevaren met de boot van Kapitein Alex👍

Dikke dank je wel voor jullie vriendschap, Ingrid en Alex.Wij hebben genoten en jullie zijn een topteam!

Tot de volgende keer😊

Gereisd met partner in augustus 2017

Paradijs op aarde!

Franky,Christine en Victor Desmet-Van den Broucke, 17-8-2017

Ingrid en Alex zijn twee warme mensen die er alles aan doen om het de mensen optimaal naar hun zin te maken! De ligging van hun B&B is uniek, je hebt een schitterend uitzicht op het meer, heel rustgevend. Je vertoeft er in mooie, ruime en nette kamers. Airco ontbreekt niet! Afkoeling vind je in het mooie zwembad. Ingrid is een chefkok in haar keuken, de dag begint met een lekker ontbijt met alles erop en eraan, 's middags zorgt ze voor frisse slaatjes en 's avonds komt er telkens een viergangenmenu op tafel, heel gevarieerd en smaakvol. Vergeet zeker niet mee te varen op de boot van Alex, toffe uitstap, vissen, snorkelen, eilandbezoek, zonnen.... Alex en Ingrid staan steeds klaar met de nodige uitleg over uitstappen in de buurt, Murcia, Alicante, Elche, wandelingen in de bergen...voor ieder wat wils. Ook de hond Lisa zorgt voor een echte huiselijke sfeer! Casa Nido Calido is zeker een plaats om terug te keren. Een aanrader!
Gereisd familie in augustus 2017

Super

Dirk en Yolanda, 14-8-2017

Onze eerste kennismaking met een B&B vakantie was top:

prachtige ligging,rustig gelegen,vele tips kregen we van Ingrid en Alex over de mogelijke uitstappen,verzorgd zwembad,mooie kamers,een lekker uitgebreid ontbijt. We hadden ook de mogelijkheid om dagelijks 's avonds te genieten van een heerlijk diner! Kortom : alles is er aanwezig voor een geslaagde vakantie.

Gereisd familie in juli 2017

Super leuke, ontspannende vakantie!

Nicky Meert, 8-8-2017

Alles was gewoon super!

Kamers heel proper en zeer ruim. Ontbijt uitgebreid met vers fruit en zelfgemaakte confituur allerlei soorten brood, vers fruitsap...de snacks s'middags zijn ook vers bereid door Ingrid waarvoor mijn grote bewondering. Zij is een echte chef kok, ook het avondeten is elke keer weer overheerlijk. 10 dagen verbleven en 10 dagen andere maaltijden en ook voor de kinderen altijd aangepast menu. De kinderen krijgen altijd iets superlekker voorgeschoteld!

Superleuke uitbaters waar je steeds iets aan kan vragen voor een leuke uitstap. Leuk groot zwembad en zeer rustig gelegen.

Voor ons was het al de 4de vakantie in deze B&Bt en nog lang niet de laatste!

Met dank aan Alex en Ingrid voor de superleuke vakanties die zij ons al bezorgd hebben!

Fantastisch B & B , en vriendelijke uitbaters

Francky Dryepondt, 2-8-2017

Deze B & B word uitgebaat door heel lieve - warme - hulpvaardige mensen . Niets is deze mensen teveel . Goed en lekker ontbijt - s ' avonds kan je heerlijk genieten van de kookkunsten van Ingrid . Alex , de echtgenoot van Ingrid neemt je mee op zijn boot om te genieten van de wonderen in de zee . Ook de deskundige uitleg over uitstappen in de buurt vonden we prima .Kortom een toplocatie om U tegen te zeggen . Voor Ontvangst - Ontbijt & Diner - Hygiene - Activiteiten - Gastvrijheid scoren ze reuze . Deze B & B heeft ons weten te bekoren op alle vlakken . Kortom een B & B die zeker nog op onze verlanglijst staat , om nog eens te bezoeken .EEN AANRADER .
Gereisd met partner in juli 2017

Supergoed !

Wim Janssens, 29-7-2017

B&b dik in orde. Propere kamers. Rustige ligging. En vooral een heerlijk diner.

fantastisch

rik en joske, 25-6-2017

Het was een super vakantie bij Alex en Ingrid ze hebben ons verwend met de uitstappen

de info de fietsen en het lekkere eten waarvoor een pluim voor de gastvrouw en alex met zijn prachtige boot het was een hele belevenis

Gereisd met partner in juni 2017

Pol en Rita, 25-6-2017

Het was onze vierde keer bij Ingrid en Alex,daar is het thuiskomen!

Het eten van Ingrid was weer heel lekker en gezond,ze slaagt erin om nog nieuwe recepten te vinden !

We zijn meegeweest met de nieuwe boot,prachtig !!

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische B&B

Rita Thys, 24-6-2017

Mooi gelegen en omgeven door natuur.Zeer charmante en warme uitbaters (Belgisch koppel) goede service en een verukkelijke keuken met streekproducten en homemade producten. Fantastisch om na een uitstapje te kunnen genieten van een verkoelende duik in het zwembad.

Aangenaam verrast door de veelzijdigheid van aangeboden aktiviteiten, een boottochtje,een bezoek aan een plaatselijke bodega te veel om op te noemen m.a.w.een echte aanrader voor wie er even tussenuit wil met vrienden of gewoon om tot rust te komen.

Gereisd met vrienden in september 2015

fantastisch!

kathleend, 23-6-2017

Amai wie hier niet tevreden is, zal het nergens zijn.

Alex is tijdens de avonduren de perfecte DJ en Ingrid wordt zeker de volgende Jeroen Meus! We hebben het gewoonweg zalig gehad. De accomodatie is bovendien supermooi gelegen en het zwembad heerlijk warm! Nog eens dikke merci voor de goede zorgen! Bart en Kathleen

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa Nido Calido in Crevillent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa Nido Calido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa Nido Calido scoort een 9.61 uit 10 op basis van 116 reviews.