Bed and Breakfast Casa de Luna *****

Bed and Breakfast Casa de Luna
Casa de Luna
9,8

21 reviews over Bed and Breakfast Casa de Luna in het Nederlands

Om nooit meer weg te gaan

Bea, 23-7-2014

Super B&B met de twee meest sympathieke Limburgers aan het roer. Alles is tip top in orde. Kamers zijn zeer mooi en proper, zwembad zeer uitnodigend en eten is fenomenaal. Geen moeite is er te veel om de gasten tevreden te stemmen ... Een echte aanrader !!!

De ligging is ideaal voor uitstapjes: omgeving is zeer rustig en landelijk, maar met de auto ben je heel snel in Alicante, Murcia, het strand, de haven, ....

Gereisd met vrienden in juli 2014

Onze tweede thuis

Patricia Bosmans, 20-7-2014

We beschouwen dit als ons tweede thuis, omdat de gastheer en gastvrouw ons zo verwennen alsof we ons thuis voelen. Een plaats waar je tot rust kunt komen in alle luxe en gezelligheid
Gereisd met partner in januari 2014

Optimale rust !

Danielle, 19-6-2014

Zeker een aanrader om met select groepje te verblijven.

We werden altijd even vriendelijk op onze wenken bediend.

Meer hoeft het niet te zijn.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Absolute aanrader

Jo Gijbels, 15-6-2014

Top B&B top in de watjes verzorgd van ontbijt tot het avondeten. Luna, Luc en Inge hebben ons tot in de puntjes verwend. Een echte aanrader en ons zien ze zeker en vast terug. Voor ons*****
Gereisd met vrienden in november 2013

Zalig!!

Jan Haeldermans, 15-6-2014

Casa de Luna het enige B&B dat zes****** sterren verdient!Alles is hier fantastisch. Super gastheer en gastheer!!
Gereisd met partner in mei 2014

Toppertje

Nathalie, 15-6-2014

Af en toe heb je van die mensen die geboren zijn om andere mensen in de watten te leggen, .. dit vind je zeker bij Casa de Luna ! Toppertje, en een aanrader voor iedereen die de 'Limburgse gastvrijheid ' in spanje wilt voelen ..
Gereisd met vrienden in januari 2014

een plek om je dromen waar te maken

Richard, 30-11-2013

deze B&B is zeer rustig gelegen en toch op een "boogscheut" van de stranden en de grootsteden Alicante en Murcia.Voor elk wat wils.

De service van Luc en Inge zijn top.

Zeer mooie kamers,ruim en koel.

Prachtig zwembad.

De zon is elke dag van de partij.

Ontbijt om van te smullen.

En als kok Luc zich laat gaan is het s'avonds feest.

Echt een aanrader.

Wij gaan alvast regelmatig op bezoek.

Gereisd met partner in oktober 2013

Zorgeloze vakantie als koning van Catral

Wynants, 15-9-2013

Alles correct en stipt gecommuniceerd bij boeking. Ginder aangekomen, warm onthaald door een spontane gastheer en een charmante gastvrouw. Mooie propere kamers, goede accomodatie, alles zeer netjes onderhouden! Proper zwembad, goede ligstoelen om in weg te dromen. Een compleet ontbijt om vrolijk van te worden. Een mogelijkheid tot lunch, lekker met veel variatie. Een goed aanbod van dranken en nespresso koffie!

s Avonds mogelijkheid tot één gerecht of driegangendiner. Ongelooflijk lekker gegeten, verse producten, lekkere wijnen! Tonijnsteak was top!

Spontane en gastvrije sfeer doorheen heel het verblijf, leuke avonden, gezellige petanque-momenten! Lekkere cocktails, gin-tonic is een aanrader!

Een dikke pluim om ons allemaal koning van Catral te laten voelen en vooral hoe jullie met onze kinderen omgingen, hartverwarmend.

Een B & B die met veel zorg en liefde gerund wordt.

Alleen maar redenen om snel terug te keren!

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Aanrader

Koen, 8-9-2013

Wij zijn al 2 keer in deze b&b geweest, steeds weer een beetje thuiskomen. Fantastische prijs/ kwaliteit. Perfecte gastvrouw/heer.

Zoals het moet.

Zeker aan te raden!

Gereisd met partner in januari 2013

de max, kan niet beter!

Lieten Siddhartha, 8-9-2013

Deze B en B in Catral, Alicante heeft alles en voor iedereen. Ikzelf heb van alles genoten, ook ihb ook van de prachtige tuin met oude olijfbomen en olijke treurwilg en statige palmbomen die zwembad omgeven en je doen wegdromen. De speciale grasmat is nooit gezien, ik zou ze zo mee willen nemen, want dit soort tref je nergens anders aan. Super groen en je wanend in een oase en tuin van Eden. Het koppel zelf kan zo uit een film komen! De acclimatisatie op de kamer is ook een must en is van extreme goede kwaliteit! De excursies als gewild zijn ook top. Hun restaurant keuze is de max en hun eigen bereide maaltijden zijn top! (misschien te groot ontbijt?) Ik kom terug volgend jaar in september! bedankt voor alles!
Gereisd alleenreizend in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Luna in Catral, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa de Luna scoort een 9.84 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: