Hotel Castellón Center ****

Castellón Center

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Castellón Center bij:

1 review over Hotel Castellón Center in het Nederlands

Rustig hotel met mooie kamers

Huub, 2-9-2010

Hotel Vincci Castellón Center, met een heel moderne uitstraling en een eigen parkeergarage, ligt op wandelafstand van het centrum. In tegenstelling tot veel (4-sterren-)hotels waar de kamers harde (parket-/laminaat)vloeren hebben, zijn ze in dit hotel voorzien van vloerbedekking. Wij waren er op een zaterdag, dan is het restaurant gesloten (waarschijnlijk ook op zondag). We zijn toen gaan eten in Hotel Luz (beide maken deel uit van de Civis Groep) waar we ook al een keer een nacht hadden doorgebracht en dat een voortreffelijk en heel betaalbaar restaurant heeft dat ook voor niet-hotelgasten toegankelijk is.
Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castellón Center in Castelló de la Plana / Castellón de la Plana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castellón Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castellón Center scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: