Appartement Molinos ****

Molinos

4 reviews over Appartement Molinos in het Nederlands

heerlijk appartement voorzien van alle luxe

Jos Spoolder, 22-7-2014

het appartement Los Molinos van de fam. Gielleit is een echte aanrader.

Dichtbij zee, mooie golfbanen en goede restaurantjes in de omgeving. Vanaf het terras zie je de zee in de verte en is het lekker luieren op de aanwezige ligbedden. Als je van winkelen houdt zijn er in de omgeving diverse winkelcentra zoals Dos Mares, La Zenia.

Gereisd met partner in januari 2014

Fijn appartement

Wies Davids, 10-2-2014

Wij hebben deze winter, van 1 december 2013 tot 1 maart 2014, doorgebracht in Orihuela Costa aan de Costa del Sol. Ons "thuis" was die tijd het appartement van Ceciel en Johan. Een in alle opzichten bijzonder aangenaam appartement om te vertoeven. Prima gelegen ten opzichte van de aangename winterzon, een ruim en met goed meubilair gestoffeerd terras, een zeer ruime woonkamer, slaapkamers en badkamers die ons een comfortabel "thuisgevoel" gaven. Kortom een fijne plek om te verblijven.
Gereisd met partner in december 2013

Prachtig plekje! Aanrader.

Petra, 31-10-2012

Een prachtige plek aan de Spaanse kust. Vanaf je balkon zie je de zee. Met de auto sta je zo op het strand, maar op het park zelf zijn ook zwembaden.

Park zelf is prachtig aangelegd en ook goed onderhouden. Voldoende eetgelegenheden in de buurt of lekker een bakje koffie bij het clubhuis (prachtig uitzicht overigens).

Gereisd met partner in januari 2012

Geweldig appartement van alle luxe voorzien

Rensg, 30-10-2012

Wij hebben twee weken in dit appartement verbleven in september. Het weer was fantastisch en hebben heerlijk kunnen relaxen. De nabijheid van het strand, de leuke uitstapjes het binnenland in naar wijnboeren en natuurparken en het erg mooie park met een fijne golfbaan maakte deze vakantie tot een groot succes!
Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Molinos in Campoamor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Molinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Molinos scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: