Villa Villa Casa del Sol

Villa Casa del Sol

2 reviews over Villa Villa Casa del Sol in het Nederlands

Fantastische villa. Wat een uitzicht!!!

Ria Verheecke, 8-4-2010

We hadden een fantastische vakantie in deze villa(oktober 2006)De woonkamer is ruim en gezellig.De keuken biedt alle modern comfort.Boven zijn er 2 mooie ruime slaapkamers (beiden met groot bed)en 1 kleine slaapkamer met stapelbed.Beneden zijn er nog 2 slaapkamers met elk een aparte ingang.(1 met 2pers.bed, 1 met 1 2pers.bed + 2 1pers.bedden)Er is 1 badkamer met bad,dubbel wastafel,WC en aparte douche en 3 douchekamers met wastafel,douche en WC. Het terras achter heeft een salon en biljart.Het terras vooraan:tafels,stoelen, ligzetels,groot zwembad en adembenemend uitzicht.Minpuntje : de villa vertoont kleine tekenen van minder goed onderhoud.De meeste konden we echter met weinig moeite zelf oplossen en zo werd het een topvakantie.
Gereisd met oudere kinderen in april 2010

Prachtige villa, adembenemend uitzicht

Ria, 5-4-2010

Met onze familie 7 pers.(59j,55j,54j,30j,26j,24j en 6 weken oud)hadden we een fantastische vakantie in deze villa.Bij aankomst hoorde je ons allen :WOW.De villa is ruim en gezellig ingericht met alle comfort.En wat een uitzicht! Via de achterzijde met een gedeeltelijk overdekt terras met salon en biljart is de ingang. Hall,ruime living,keuken,2 grote slaapkamers met dubbel bed,1 kleine slaapkamer met stapelbed,1 kleine douchekamer met WC en wastafel,1 grote badkamer met dubbel wastafel,WC,bad en aparte douche. Groot terras met naya,tafels,stoelen,ligzetels,BBQ en groot zwembad.Beneden nog 2 slaapkamers met aparte ingang (1 met 1 dubbel bed en 1 met 1 dubbelbed + 2 enkele bedden)en elk met douchekamer met waftafel en WC.

Toch een minpuntje : kleine tekens van slecht onderhoud : afhangend gordijn,WCbril los,sommige verlichting defekt,niet kraaknet,spreien in zetels en kussens terras bevuild...Toch gemakkelijk in onderhoud en zelf netjes schoongemaakt en spreien en kussens gewassen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Casa del Sol in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Casa del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villa Casa del Sol scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.