8,8

Uitstekend

42 reviews over Vakantiehuis Villa Carpe Diem in het Nederlands

Heerlijk plek voor onze Lomi Lomi cursus

Zonnevlecht Opleidingen, 8-6-2016

Ook dit jaar waren wij vanuit Zonnevlecht Opleidingen in Vlijmen weer te gast bij Fred en Sandra. Wederom een heerlijke cursusweek gehad met 20 cursisten die bij ons de Lomi Lomi massage kwamen leren. Genoten van de omgeving en de heerlijke villa en als klap op de vuurpijl de geweldig verzorgde Tapas avond - volgend jaar zijn we er weer, tot dan. Groet Pauline Trum
Gereisd met vrienden in mei 2016

Een heerlijke week met de familie.

Frank en Edith, 12-3-2016

Vorig jaar oktober zijn we hier met de hele familie (drie gezinnen en opa/oma) geweest, en we hebben het allemaal fantastisch gehad.

De Villa en de appartementen waren prima verzorgd, de appartementen waren volgens een thema heel gezellig en smaakvol ingericht en allemaal netjes, schoon en comfortabel. We hebben veel samen buiten gegeten en gezellig met elkaar op de buitenlounge set bij het zwembad gezeten, terwijl de kinderen zich prima vermaakten in het speelplaatsje, met de trampoline en natuurlijk het zwembad. Vooral s'-avonds was dat heel gezellig met de verlichting rond het terras en bij de palmbomen.

Ook werden we verrast dat het in oktober nog zo'n lekker weer was, daardoor hebben ook veel van de mooie omgeving gezien.

Wat ook fijn was dat er op loopafstand enkele gezellige en betaalbare restaurantjes waren, maar we hebben ook een keer een fantastische tapas avond laten verzorgen door de gastvrouw Sandra.

De gastvrouw was zeer behulpzaam en gastvrij en vooral de gevulde koelkasten bij aankomst waren zeer welkom.

Villa Carpe Diem is echt een aanrader, en zeker een plek waar wij nogmaals heen zullen gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

ongecompliceerde rust

Mark Drenth, 1-10-2015

Met een groep van 10 mensen zijn we voor een week lang yoga retreat geland in Villa Carpe Diem. Op weg erheen was er twijfel of de villa wel geschikt was voor de rust die wij zochten. Eenmaal de hekken door was de twijfel verdwenen: Wat een prachtige locatie! Een plek waar je makkelijk vergeet dat je midden in een stad zit. De rust heeft de deelnemers goed gedaan. Het strand op loopafstand, de supermarkten binnen 5 minuten rijden, gezellige strandtentjes waar je maar kijkt. Calpe is geweldig, het appartement ook. Het enige nadeel is dan ook beslissen of je in het appartement blijft of geniet van het strand.

Fred en Sandra hebben ons de gehele week erg geholpen bij (kleine en grote) problemen. Het welkom na een pechdag met wijn en pizza was dan ook precies wat we nodig hadden. Geweldige mensen met een geweldige locatie.

Wij gaan zeker nog eens terug met een Yoga retreat (Hopelijk komende mei al)

Gereisd met vrienden in september 2015

Fantastische plek

Inger Aalhuizen, 14-6-2015

Wij zijn hier eind maart begin april geweest. Bij dit appartement voel je je gelijk thuis,fijne relaxte sfeer, het is heel ruim binnen, alles zit erop en eraan en er is een heerlijk balkon. Van het balkon heb je een heerlijk uitzicht! De eigenaren zijn heel vriendelijke en behulpzaam. Het zwembad ziet er super uit. Aanrader voor een fijne vakantie!!!!
Gereisd met partner in maart 2015

bijzondere vakantie

Nicky, 2-6-2015

Met 6 personen zijn wij 10 dagen in Villa Carpe Diem verbleven. mijn moeder is ziek en zit in een rolstoel en we wilden graag met de hele familie op vakantie naar Spanje. Bij Sandra vonden we de perfecte accommodatie geschikt voor rolstoelgebruikers inclusief badkamer met steunbeugels. Zelfs het zwembad heeft een afloopje waardoor een rolstoelgebruiker makkelijk het zwembad kan betreden. Sandra is een hele fijne en betrokken gastvrouw. Aan het einde van ons verblijf heeft ze van ons op de boulevard aan het strand een aantal hele mooie foto's gemaakt wat nu een erg mooi aandenken is aan deze fijne vakantie. De omgeving van de villa is prachtig, heel vroeg hebben we de zonsopkomst bewondert aan het strand. Ik kan iedereen Villa Carpe Diem aanraden maar voor rolstoelgebruikers in het bijzonder. We zijn erg lang op zoek geweest naar een accommodatie en vooral in Spanje (zonder meteen in Benidorm te zitten) valt dit nog niet mee. Bij Sandra hebben we ons geen betere plek kunnen wensen.
Gereisd anders in april 2015

Genieten met een hoofdletter G

Pauline Trum, 28-5-2015

In mei dit jaar (2015) zijn we vanuit onze opleiding in Vlijmen vertrokken met 18 cursisten naar Villa Carpe Diem in Spanje.

We hebben samen met onze Lomi Lomi cursisten een heerlijk week gehad in de geweldige villa van Fred en Sandra.

Enthousiast werden we de eerste dag begroet door Sandra en vervolgens werden we allemaal getrakteerd op een heerlijk fruitcocktail.

De Tapas die werd verzorgt door Sandra was om door een ringetje te halen, we hebben zo heerlijk gegeten van alle Spaanse hapjes dat sommige cursisten Sandra zelfs mee naar huis wilde nemen voor haar kookkunsten.

Volgend jaar juni komen wij weer naar Spanje voor de volgende Lomi Lomi cursus - gaan we weer enorm geniet van elkaar, de mooie omgeving, de villa en de vrolijke gezicht van Fred en Sandra.

Tot volgend jaar!

Pauline Trum

Gereisd zakelijk in januari 2015

prima gelegen mooi uitzicht

Rob en Corrie van der Horst, 4-5-2015

Mooie accommodatie.Boven appartement een prachtig uitzicht.

Net terug van een maand vakantie in villa carpe diem.

Mooie omgeving. Het strand op loopafstand. Een auto is wel een aanrader.

Met Sandra als gastvrouw is het een prima vakantie adres.

Volgend jaar gaan wij zeker weer terug naar Carpe Diem.

Gereisd met partner in april 2015

Heerlijk relaxen in Carpe Diem!

Rom Brans, 29-3-2015

Wij hebben twee heerlijke weken verbracht in Carpe Diem. De ontvangst van Sandra was heel hartelijk, je voelt je meteen welkom. We hebben genoten van de lekkernijen die ze voor ons klaar had staan. Het appartement is prachtig qua ligging en op het zonnige balkon hebben we ons heel wat uurtjes vermaakt. Daarnaast hebben we veel gewandeld in de mooie directe omgeving en diverse leuke plaatsjes bezocht. Het appartement is een prima uitvalsbasis, waar we graag nog eens terug komen.

Marianne, Rom en Toos

Gereisd met vrienden in februari 2015

Thuiskomen

Wim van der Burgh, 24-1-2015

Weer een heel warm welkom van Sandra & de kinderen en ook was o.a. de koelkast weer gevuld met lekkers. Het was weer heerlijk toeven en hebben van elke minuut genoten. We kijken nu alweer uit naar komend december.

Prima appartement, mooie locatie en als je goed ter been ben is alles op loopafstand bereikbaar.

Gereisd met partner in december 2014

Echt vakantie!

A. van Putten, 2-11-2014

Villa Carpe Diem is met zijn 4 appartementen een fantastische locatie om met een groep (familie/vrienden/collega's) te verblijven. Een zeer ruim terras met een super zwembad: groot, zeer schoon en jong en oud vermaakt zich met ofwel zwemmen of spelen (voldoende attributen voorhanden). Het terras is rijkelijk voorzien van eethoeken, lounge-sets en zonnestoelen en parasols. Vanaf het terras heb je een mooi uitzicht op de beroemde rots en strand/zee van Calpe (keus uit zand of kiezels-zeer schoon en helder water!). Ligging in een villa-wijkje. Je hebt wel een (huur)auto nodig.

Gastvrouw Sandra is een heel vriendelijke gastvrouw, die bovendien op verzoek een gave fotoshoot verzorgd! Het dichtstbijzijnde restaurant is niet ver en we aten er zeer smakelijk.

Prijs/kwaliteit is prima voor alles wat er geboden wordt.

Carpe Diem is kindvriendelijk: een afsluithekje waar nodig en -heel bijzonder- een ruime, afgezette speelplaats voor de kleinsten, voorzien van allerlei speelgoed.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Carpe Diem in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Carpe Diem scoort een 8.77 uit 10 op basis van 45 reviews.