Beoordelingen Vakantiehuis Villa Carpe Diem***

Villa Carpe Diem***
32 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiehuis Villa Carpe Diem***
Carrio Park 15-A, 03710, Calpe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Carpe Diem*** in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Carpe Diem*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiehuis Villa Carpe Diem scoort een 8,8 uit 10, op basis van 32 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Carpe Diem*** in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Carpe Diem***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiehuis Villa Carpe Diem*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 20 vakantiefoto's van Vakantiehuis Villa Carpe Diem*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Vergelijk Vakantiehuis Villa Carpe Diem*** met andere accommodaties in Calpe.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

30 beoordelingen over Villa Carpe Diem***

32 beoordelingen
8,3
9,4
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Heerlijke relaxplek"vertalen
Francien en Hans
9,0

23-3-2014 wij waren hier in februari 2014 en hebben alweer geboekt voor 2015. Sandra en Fred zorgen voor een echt hartelijke ontvangst en zijn op een onopvallende manier altijd aanwezig voor hulp, vragen, eventuele klachten of gewoon voor een gezellig praatje. Kortom, je bent hier echt een gast die zich meteen thuis voelt. De omgeving is bijzonder geschikt voor wandelingen, autotochtjes, pittig fietsen of gewoon boulevard en strand. (in 20 min. lopend te bereiken.) Calpe heeft een treinstationnetje met leuke verbindingen o.a. naar Benidorm en Denia.
Kortom: een echte aanrader!

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Geweldig uitzicht,prachtige omgeving"vertalen
Gerda van doremaele
10,0

13-3-2014 Prachtig ruim en mooi ingericht appartement. Je kunt er prima koken, Senseo apparaat voor de koffie, en ruim voldoende glazen, borden enz.
Het appartement ligt op een helling, dus een auto is wel nodig. Een prachtig startpunt voor wielrenners, in dit perfecte berghellingen gebied ( onze zoon heeft elke dag ongeveer 100 km gefietst, en vond het geweldig) De eigenaars zijn super vriendelijk, en zorgen voor een gevulde koelkast, waardoor je eerst kunt eten en koffie kunt drinken, als je aankomt.
Wij hebben genoten! Zeker een aanrader !!!!!

met partner, Feb. 2014
"Prachtig plek in een villa-wijk"vertalen
Ted Geerts
9,0

13-3-2014 Carpe Diem in Calpe biedt 4 appartementen op een fantastische locatie met riant uitzicht op berg en zee. Sandra en familie verrasten ons met een leuk welkomstpakket levensmiddelen.
We hebben genoten van de omgeving per fiets, auto, trein en bus en gewandeld door het middelgebergte in de buurt. Op de boulevards langs de verschillende baaitjes uitvoerig geflaneerd en de terrasjes beproefd.
Ted en Marieke Vught

met een groep, 2014
"Fantastische plek voor er uit!"vertalen
Paul Everaars
9,0

26-1-2014 In oktober 2013 met een aantal collega's in ville Carpe diem geweest. Een fantastische plek om te verblijven in een mooi appartement met fraai uitzicht en een ruim zwembad. Het was heerlijk weer en we werden zeer gastvrij ontvangen door "het roer om" echtpaar Sandra en Fred die met zichtbaar plezier dit complex beheren. Een absolute aanrader!

met partner, Dec. 2013
"Thuiskomen in Villa Carpe Diem"vertalen
Wim & Bianca van de...
9,0

13-1-2014 Fred & Sandra zijn de perfecte gastheer & gastvrouw, het zijn lieverds.We voelden ons direct op ons gemak. Ze staan te allen tijde voor je klaar. Heel attent o.a. de lekkere dingen in de koelast, de fles bubbels etc.
Het appartement was schoon en van alle gemakken voorzien.
We hebben een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker terug.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Fantastische plek"vertalen
hetismij_liesje
10,0

20-10-2013 Het is een geweldig mooi huisje. Een ruime woonkamer en open keuken. Twee ruime slaapkamers met voor het en huisje een lounge-set en een tuinset. Voor het huis ligt een mooi ruim zwembad waar we ook veel gebruik van hebben gemaakt. Het appartement ligt tegen de berg op en niet bij het echte centrum waardoor je wel een auto nodig hebt. Het huisje ligt daardoor wel lekker in een rustige buurt. Er was gratis wifi aanwezig en Fred en Sandra doen er alles aan om je een geslaagde vakantie te bezorgen. Wij hebben enorm genot van onze herfstvakantie.

met een groep, Aug. 2013
"Heerlijke en sfeervolle appartementen"vertalen
Marloes & Maurice
9,0

20-9-2013 De vier appartementen lenen zich uitstekend voor een grote groep. Iedereen z'n eigen huisje en toch samen met familie en/of vrienden. Het zwembad, de trampoline en een speelhoek + tafeltennistafel zijn erg leuk voor jong & oud. Er is voldoende plek om te zonnen in de heerlijke Spaanse zon. Verder zijn de appartementen van alle gemakken voorzien. Je voelt je er meteen thuis! Daarnaast zijn Sandra, Fred en de kinderen fantastische mensen, heel gastvrij en ontzettend lief.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Ultieme vakantiegevoel.."vertalen
matmoroos
10,0

2-10-2013 Super fijne gezinsvakantie gehad op een fantastische locatie! Appartement was mooi, ruim en schoon en elk in eigen stijl ingericht. Dankzij de goede zorgen van Sandra en de kinderen hebben wij een onvergetelijke vakantie gehad. Een auto is wel aan te raden. Kindvriendelijk is het zeker en voor onze Roos was de trampoline geweldig evenals het kinderhoekje met keukentje en speelgoed. Voor een klein bedrag is er de mogelijkheid om de kookkunsten van Sandra te mogen beleven, heerlijk!! Wij zijn echt positief verrast door Villa Carpe Diem en de omgeving van Calpe

met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijke vakantie op een prachtige bestemming"vertalen
Milko en Francis
7,0
10,0

31-7-2013 De appartementen zijn zeer ruim en van alle gemakken voorzien, zelfs nederlandse televisie wat voor de kids erg leuk is. Bij aankomst was de koelkast voor het eerste ontbijt en een borrel goed gevuld. Wij hadden een beneden appartement direct aan het zwembad. Iedere ochtend lekker buiten ontbijten met vers brood van de supermarkt (5 min met de auto). Omdat het app op een heuvel ligt is er een lekkere frisse wind, waardoor je het zelfs bij 35 gr niet te warm hebt. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en staan graag voor je klaar. De app-en zijn erg gezellig ingericht en ieder app heeft een eigen grote buitentafel en loungeset. Het zwembad is ideaal en voorzien van voldoende ligbedden en parasols. Wij hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad bij Villa Carpe Diem.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldige vakantievilla!"vertalen
Paul-Peter Lambooij
9,0

26-7-2013 Wij hebben met twee gezinnen met kinderen in de leeftijd van 16 - 19 jaar een super vakantie gehad in Villa Carpe Diem. Sandra en Fred zijn erg gastvrij en flexibel. Vrijwel alles is bespreekbaar. Erg attent vonden wij het 'welkomstpakket', dwz een voor 1 dag gevulde koelkast een een fles cava! De vakantie kon voor ons direct beginnen. Verder leuk gebied met mooie stranden, prachtige baaien en witte dorpjes. Een bezoek aan Valencia (plm. 1.5 uur rijden) is zeer de moeite waard! Wij zullen deze vakantie niet snel vergeten!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?