Hotel Galetamar **

6,8

9 reviews over Hotel Galetamar in het Nederlands

goed,rustig aangenaam driesterrenhotel

Kerremans, 30-11-2009

Hotel Galetamar is een ouder maar zeer goed onderhouden en deels gerenoveerd drie sterrenhotel. Zeer rustig met een degelijke keuken en heel vriendelijk personeel. Weinig of geen animatie voor jongeren. De meeste bezoekers zijn ouderen die van rust houden.Hotel ligt op het einde van de wandelboulevard op een kleine heuvel en een drietal km van het centrum verwijderd.Aanrader voor wie van rust houdt.
Gereisd met partner in oktober 2009

Leuke vakantie gehad

Frank, 16-8-2009

Leuk hotel, goeie lekkere airco in de lobby en bar.

Prima (rustig) strandje om de hoek, en op 10 minuten lopen het uitgestrekte (drukkere) strand aan de boulevard.

Eten was niet geweldig, ben een fan van calamares, maar die was daar niet lekker.

Calamares eet ik meestal op maar dit was drama, ook de pollo (kippepootjes) waren niet je van het.

Prima restaurantjes aan de boulevard of in de stad zelf bezocht voor een betaalbare prijs!

Gereisd met oudere kinderen in september 2005

Goed hotel

Kauwenberghs Frans, 20-7-2008

Reeds 4 jaar op rij.Eten Kan beter maar wie daar niet aan zijn trekken komt die zit maar wat te lullen. Voor 2 sterren (de meeste touroperators geven 3sterren) is dit best zijn prijs waard.Zeer rustig gelegen en ideaal als uitvalsbasis om de wijd omgeving te verkennen.
Gereisd met partner in juni 2008

peter, 9-5-2008

nix mis mee vriendelijk personeel

mooi zwembad

lunch kan iets beter of prijs moet lager 17 euro is beetje te veel

bungalows goed te doen

Gereisd familie in mei 2008

Fran en Julie, 18-8-2007

Hotel met heel mooie kamers. Leek ons pas vernieuwd. We hadden een gelijkvloerse kamer met groot terras en alle comfort. Zwembad en ligging ideaal voor rustvakantie. Spijtig genoeg was het eten (buffet) echt niet te doen. Wij raden half- of volpension niet aan, ga liever in het stadje eten. Er zijn heel goeie restaurantjes met menu's vanaf 10 euro.
Gereisd familie in augustus 2007

johan, 7-9-2006

wij vonden caletamar een eenvoudig hotel zonder veel poespas

wij hebben er een god verblijf gehad 14 dagen

het eten is eenvoudig dit zou beter kunnen.

wij hebben enkele keren dan ook bij chickendis gegeten bij kees en Janny

gezelligge mensen en heel god eten

Gereisd anders in september 2006

Kathy, 30-5-2006

Ik ben in het verleden een drie tal keer naar dit hotel geweest en toen vond ik het heel rustig en huiselijk!

Enkel het eten is niet gevarrieerd en uit veel kan je niet echt kiezn, wat heel spijtig is! Zwembad is heel leuk en het uitzicht in die tijd was subliem. Nu staat er wel een groot blok voor dit hotel wat de kwaliteit een beetje naar beneden zal halen.

Een hotel voor mensen die liever uit eten gaan en houden van volle kalmte!

Gereisd anders in mei 2006

Michel Roes, 4-10-2005

Wij zijn in april 2005 in een van de appartementen geweest die bij het hotel liggen. Dit waren zeer nette eenvoudige appartementen. Hotel ligt vlakbij zee en boulevard. Voor mensen die wat moeilijker ter been zijn is dit hotel wat minder geschikt denk ik.

Auto huren en omgeving verkennen is zeer de moeite waard. Altea, moraire en denia zijn erg leuk.

Gereisd anders in oktober 2005

vandehout eddy, 11-9-2005

Car & Eddy

In september 2000 voor veertien dagen geboekt in de Galetamar

Eerste indruk een verouderd hotel die er toch nog redelijk verzorgd voorkomt.

De kamers zijn proper maar zeer verouderd.

De maaltijden zijn met bediening aan tafel en zijn zeer bescheiden en kunnen een heel stuk beter.

Ligging van het hotel is goed en rustig op het einde van de promenade

De streek is wel een aanrader met een huurwagen is er veel te verkennen zoals Valencia de moeite waard is.

Gereisd anders in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Galetamar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galetamar in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galetamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Galetamar scoort een 6.8 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: