Appartement Esmeralda **

6,8

42 reviews over Appartement Esmeralda in het Nederlands

Leuke vakantie

Wouter, 23-9-2017

Je kunt hier niet op stap. Voor de rest een prima plaats.

Het appartement heeft een mooi uitzicht, mits je hoger in de toren verblijft.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Mieke Van Hyfte, 16-5-2017

Mooi hotel, vlak aan zee en winkels !
Gereisd met vrienden in mei 2017

Wij huren dit appartement niet nog een keer.

Margriet en twee dochters, 3-1-2017

Appartement Esmeralda tegen gevallen.

We delen graag onze ervaringen met dit appartement.

De ligging van dit appartement is gunstig. Het is dichtbij strand, horeca en supermarkten. Het appartement maakt deel uit van een hotelcomplex waar meerdere hotels naast elkaar staan. In het hotel zelf en in de andere hotels is er tijdens de zomervakantie iedere avond buiten harde live-muziek. Dat geeft veel geluidsoverlast. Je kunt niet op het balkon zitten, want je hoort twee verschillende soorten muziek door elkaar galmen en dat is erg storend. We kwamen in het appartement gebreken tegen, die we direct de volgende dag netjes hebben gemeld: Bonkende waterleiding; Verstopte doucheputjes; Balkondeur kon niet op slot 2 kapotte kleine strandstoelen; Koelkast kapot (diepvriesvak-klep en flessenbak) De plaatselijke beheerster was erg vriendelijk, maar we hebben wel een vakantie dag verloren omdat de reparateur ons een dag heeft laten wachten! Die heeft alleen de verstopte doucheputjes ontstopt. We hebben bij de eigenaresse naderhand een klacht en een claim ingediend voor de verloren vakantiedag. Zij reageerde bijzonder onaardig. Niet klantvriendelijk! Waar zeurden we over: dat wachten op de reparateur was onze eigen schuld;de koelkast was niet kapot; de stoeltjes waren een extra’tje (maar staan wel op de inventarislijst, dus horen te worden vervangen!) er waren toch nog grote ligbedden (die heel zwaar waren om naar het strand te sjouwen); de bonkende waterleiding kon ze niks aan doen en de balkondeur was ook niks mee aan de hand. Kortom, geen begrip, onsportief, legde het bij ons en gaf geen compensatie voor reparatie dag.

Conclusie: wij huren dit appartement niet nog eens.

september 2016

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Niet nog een keer

Sacha, 17-8-2016

Wij verbleven in appartement 413d 13e verdieping. Wanneer je het appartement binnekwam ruik je een muffe geur. Alles is erg oud en ingericht voor wat oudere krimpende mensen. Als je kleiner ben dam 1.60m dan is alles prima maar voor de langere mensen is het wat minder. Douche kop staat veel te laat bedden te klein in de douche kabine kan je je kont niet keren. Niet overal was heel netjes schoongemaakt. Er wordt tijdens je verblijf niet schoongemaakt wel staat er een veger en blik en dweil. Ook was er gelukkig een wasmachine in ons appartement want 1x per week handdoeken is erg weinig. We hadden wel 2 balkons met zeezicht best ruim. Alleen de rest van het appartement was erg klein. Er stonden ook wel pannen maar die waren niet bepaald bruikbaar om te kokeb. Je zit wel gelijk aan het strand. Dus als je eigenlijk heel de dag weg bent is het prima maar wanneer het weer tegenvalt en je binnen moet zitten is het wel te klein
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima appartement met schitterende ligging.

-, 25-6-2016

Ons appartement had een prachtig uitzicht op het strand. Alles was compleet, niets mis mee. Ook is er WIFI en een nederlands-belgische tvzender. De inrichting een beetje oubollig, maar wat wil je ook voor zo'n prijs.
Gereisd met partner in mei 2016

waardeloos smerig hok

r. hilkens, 9-6-2016

het enige wat goed is het zwembad.

Verder een vies smerig hok.

Gereisd met partner in juni 2016

nooit meer

katrien, 17-10-2015

Het appartement waar ik logeerde was echt vuil en vies !

Het kookgedeelte was onbruikbaar vuil, er was geen enkele degelijke kookpan, en de frigo stonk als de pest.

Het gasfornuis was onbruikbaar en zelfs gevaarlijk !

Het bad en de lavabo heb ik met ontsmettingsproduct gereinigd, wegens de schimmel.

De matras was echt vies ! brrrrrrrr

Spijtige ervaring, en ik was niet alleen met die mening gedurende mijn verblijf !

Gereisd alleenreizend in september 2015

Blijf er weg!!

Roeland, 27-8-2015

Vreselijke plek, muf stinkhol zonder airco en zonder hygiene, wel met heel veel schimmels
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Redelijk appartement

Piet, 12-10-2014

Voldoende ruimte, maar wat gedateerd. Eikenhouten bank en eethoek uit de jaren 80. Groot balkon. Keuken met 4 pits gasstel. Prima maaltijden op te koken. Na 3 dagen bij de receptie om schone handdoeken gevraagd, eigenlijk kregen we deze een week na aankomst, maar toch gekregen. Na een week werden de bedden opgemaakt, maar werd er verder niet schoongemaakt, voor ons niet zo'n punt. In de boilerkast staan een lange veger en blik plus een emmer en mop als je wilt onderhouden. Handig met al het zand van het strand. Tevens een strijkplan met strijkijzer en een wasmachine voor gezinnen.Ligging aan de boulevard met algemene winkels en de bekende eetgelegenheden. 2 grote supermarkten op loop afstand. Met bus 1 naar Calpe zowel het oude gedeelte als de winkelstraat. Denk aan de siësta, na 13.30 zijn alleen de eetgelegenheden nog open. Op de dag van vertrek (normaal 10 uur uit het appartement) konden we kosteloos tot eind van de middag in het appartement blijven, prima service!
Gereisd met partner in september 2014

Complex is oud en heeft opknapbeurt nodig

Susan, 22-8-2014

Het complex is al wat ouder en heeft echt een opknapbeurt nodig. De schoonmaak is twijfelachtig. De keuken is erg vet bij overdracht. Pannen versleten en toe aan vervanging. Bij receptie wel om te ruilen voor nieuw.

De ligging is perfect!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Esmeralda bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Esmeralda in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Esmeralda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Esmeralda scoort een 6.78 uit 10 op basis van 42 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: