Bed and Breakfast Casa Sardonyx ***

9,5

Zoover award

22 tips over Casa Sardonyx

frans brouwers, 23-6-2015
de gastheer en gastvrouw weten prima in te schatten welke activiteiten en uitstapjes bij welke gasten passen en geven hierover uitstekend ongedwongen advies!!
Willekegroot@planet.nl, 23-4-2015
Ook het binnen land was prachtig , De gebieden met al zn mispel peren{soort abrikoos},waar dit gebied bekend om staat. En dan nog de sinasappel/ manderijnebomen en citroenbomen die volop vrucht droegen toen wij er waren.
Kees en Joke, 11-3-2015
Wij zijn naar een optreden geweest van the Brink, een geweldige band. Ze treden regelmatig op in de omgeving van Calpe.

Freddie van der Schoot, 6-3-2015
Vraag Rob voor mooie fietroute's (ook op GPX)
Margriet, 12-2-2015
Even er tussen uit in de koude wintermaanden. Heerlijk! Het is echt aan te raden! Het reizen was ook nog eens spot goedkoop. Begin februari was het 's avonds en 's nachts nog wat koud maar 's middags zit je heerlijk in het zonnetje en het is dan heerlijk om te wandelen en te markten.
Mario Donker, 10-6-2014
Ook zeer geschikt voor wielrenners een prachtige omgeving om te fietsen.

Juul, Carla & Margriet, 6-6-2014
De mooie omgeving, de vele markten, de boulevard en lekker eten en drinken voor weinig vonden wij helemaal top.
Regina en Martin Kreeft, 20-9-2013
Vraag Rob als je iets wilt weten over de omgeving of leuke tips om iets te ondernemen.
George Fels, 8-9-2013
Deze lokatie is een gouden tip om met golfvrienden naar toe te gaan. Een andere tip is: een kwalitatief goede golfset huren op de luchthaven van Alicante is vaak goedkoper dan het meenemen van je eigen spullen.
Chantel, 1-9-2013

Schoonmaak van de kamer mag wat mij betreft om de dag.

Om de dag krijg je wel schone handdoeken.

Bedden slapen heerlijk.

Onze bezoekers bekeken ook: