Bed and Breakfast Casa Sardonyx ***

Zoover award

256 reviews over Bed and Breakfast Casa Sardonyx in het Nederlands

GEWELDIG!!!

Helen, 8-8-2017

Eigenlijk was alles goed!! De kamer was ruim, schoon, koel door de nieuwe airco! Rijk ontbijt en we hebben ook s avonds gegeten en een bbq gedaan. Christina kan zo lekker koken en Robert is een meester in BBQ, de lekkerste sateh tovert hij op tafel. Kortom een zeer geslaagd weekje, en we zijn van plan om het vaker te doen. Ik raad het een ieder aan!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wederom geslaagd en verbeterde accommodatie

Giovanni, 6-8-2017

Het was vanouds een vriendelijk en familiair ontvangst. Echter nu nog eens voor minder valide mensen en naast de ventilatoren aan het plafond nog eens diverse airco units. Ook BBQ boven de vier personen met eetgelegenheid op locatie is een genot om je vakantie een extra aanvulling te geven.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

een aanrader

chris teunis, 15-7-2017

Een prachtige b&b met Super vriendelijke eigenaars. Zeker voor herhaling vatbaar. Dank je Rob en Christina voor het fijne verblijf. Chris &Patrick
Gereisd met partner in juli 2017

Leuk!

Margriet, 11-6-2017

B&B Sardonyx heeft het! Het is er heerlijk vertoeven en ideaal als je in je vakantie ook wilt uitrusten van je drukke baan. Zwembad en fitness ruimte om lekker in conditie te komen. Het strand van Calpe is mooi en op zaterdag is er een markt die door de gezellige straatjes van de oude stad loopt. Het heeft alles voor een fijne vakantie!
Gereisd alleenreizend in mei 2017

geweldige lokatie dicht bij zee

koos sibtsen, 8-5-2017

de mooie kamer, het ontbijt met heel veel keuzemogelijkheden, perfecte Wifi en bovenal een relaxte sfeer. Casa Sardony bevindt zich op loopafstand van de boulevard en zee en vlak bij de bergen in het binnenland
Gereisd alleenreizend in april 2017

Hele fijne plek!

Van Venrooij, 27-3-2017

Hele mooie bed and breakfast die door ontzettend lieve mensen geleid wordt. Erg fijne plek om naar toe te gaan. Zee, boulevard en winkels zijn op loopafstand.

Prachtige omgeving om te fietsen of om met de auto te verkennen

Gereisd met partner in maart 2017

Dit is wat je noemt Vitamine S!

Ronald, 4-3-2017

Als de winter in Nederland maar blijft kwakkelen is een weekje bij Rob en Christina in hun B&B Casa Sardonyx een zeer welkome vitamine shot: Vitamine S! Ok, het weer (rond de 20 graden, lekkere zon) deze 7 dagen, speelde ook mee, maar de verzorging, de kamers, de heerlijke tuin, zelfs het zwembad, het heerlijke ontbijt en op verzoek fantastische avondeten, heeft ons weer zoveel energie gegeven.... wij kunnen er weer tegen aan.

Tel daarbij de mooie omgeving op, de leuke plaatsen in de omgeving en de (voor Nederlandse begrippen) goedkope eettentjes..... en je hebt het gevoel een maand weg te zijn....

Gereisd met vrienden in februari 2017

Een zalige vakantie!

Christine Gheselle, 13-11-2016

Een enorme gastvrijheid, een oase van rust, waar ik helemaal weer bij mezelf kon komen, opladen, genieten! Een ideaal vertrekpunt om de streek te verkennen, wandelingen te maken en te genieten van alles wat de streek biedt! Het was weer heerlijk en ik kom zeker terug!
Gereisd alleenreizend in november 2016

Tof verblijf bij zeer vriendelijke, lieve mensen !

Philippe en Gisela, 1-11-2016

B&B was volzet en toch was het er zeer rustig.Het is ook heel goed gelegen als je de drukte wil opzoeken, dicht bij zee, strand en winkels.

Voor ons was dit de eerste keer in een B&B en dit is ons zeer goed bevallen.

Hadden onze vlucht terug op zondagmorgen en zij hebben voor ons een ontbijtpakket gemaakt voor onderweg en dit terwijl ze eigenlijk een uurtje langer hadden kunnen slapen vanwege het winteruur.

Bedankt Rob en Christina voor de moeite en voor jullie vriendelijke ontvangst !

Philippe en Gisela

Gereisd met partner in oktober 2016

super vakantie afgelopenweek

a. knobel, 14-10-2016

de familie is zo gastvrij dat maakt je vakantie tot een top week super locatie

bedankt Christien en Rob en kinderen van het voorjaar zeker weer terug. gr Joan en Allard

Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Sardonyx in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Sardonyx zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Sardonyx scoort een 9.54 uit 10 op basis van 278 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: