9,8

Uitstekend

23 reviews over Vakantiehuis Casa Almendra in het Nederlands

Alles wat je kan wensen voor de perfecte vakantie!

Ineke en Dick uit Hattem, 7-1-2016

Alles is bijvoorbeeld:

- een aangenaam en schoon huisje (Casa Ana) met alles d'r op en d'r aan

- een zeer betaalbare prijs

- een prachtig uitzicht

- een schitterende omgeving

- de bergen vlakbij

- de zee vlakbij

- de winkels in de buurt

- aangename temperatuur in de winter

- klein uurtje rijden van Alicante Airport (over de snelweg)

... en last but not least:

- een gastvrouw en gastheer bij wie niets te veel is en bovendien zeer prettige mensen zijn in de omgang; vriendelijk en gastvrij!

- hen hoef je niets te leren over klantvriendelijkheid!

- elk jaar weer de verrassing van de fles champagne en de heerlijke Turron!

Dit is al veel, maar lang niet alles. Ga het zelf maar ervaren, je zult er geen spijt van krijgen!

Wij zijn tussen Kerst en Oud- en nieuw voor de 6e keer geweest en het verveelt nooit! Dus hebben we het eind van dit jaar weer geboekt!

Hartelijke groeten van Ineke en Dick uit Hattem.

P.S. Misschien raar, maar we kunnen geen minpunten noemen...

Gereisd met partner in december 2015

Super vakantiestek

wilma, 6-1-2016

Vakantiehuis met zeer complete inrichting en fantastisch uitzicht. Mooi zonneterras, en zeer rustig gelegen. Perfecte plek voor een zorgeloze en ontspannen vakantie.
Gereisd met partner in december 2015

Zalig!

Katrien en Sander, 18-9-2015

Wauw, wat een zalige vakantie hebben we er weer opzitten!

We waren jullie eerste ¨Honeymooners¨en het moet gezegd, voor ons was het perfect!

Vers fruit en champagne bij aankomst...Heerlijk!

Verder hebben wij ook dit jaar (net zoals het vorige) enorm genoten van ons huisje, de omgeving, het mooie weer,... maar vooral van onze gezellige avonden samen!

Cava, San Miguel, lekker eten, humor, toffe verhalen, boottripjes,... en dat in combinatie met echte vrienden. Wat wil een mens nog meer!?

We zullen jullie weer missen!

Gereisd met partner in juli 2015

Greet Nijs en Luc Hens, 22-8-2015

Recept voor een Volmaakte Vakantie (*)

Men neme:

4 personen

t-shirts, loopschoenen, espadrilles

shorts

bikini´s en zwembroeken

een zwembad met spectaculair uitzicht

een vakantiehuisje (tevens met spectaculair uitzicht)

een stapeltje goede boeken en een iPod met goede muziek

stokbrood

olijfolie

peper en zout naar smaak

een charmante en behulpzame gastvrouw en -heer

Alle ingrediënten gedurende 11 dagen voorzichtig mengen op een temperatuur van 31 graden. Even laten rusten en klaar!

Bedankt!!

(*) helaas geen Dagelijkse Kost in België

Geweldig verblijf!

Tamara, Peter, Arno & Robbe, 22-8-2015

Tamara: Alweer voor de 7de keer een ongelooflijk dikke merci! Het was weer een warm weerzien en het is altijd leuk hier te zijn. De kids hebben er een onvergetelijke vakantie bij, maar wij ook. Onze tweede vakantie als gezinnetje is, net als de eerste keer hier samen, mede door jullie een groot succes geweest. Daarom bedankt voor alles en hasta luego baby's

Peter: het was weer een super vakantie. De kids hebben met volle teugen genoten. Wij ook natuurlijk. De boot, het zwembad, de spaanse golven en natuurlijk jullie gastvrijheid. Dat is en blijft de kers op de taart. En de ezel op de berg mag ik niet vergeten, we gaan zijn gebalk missen!

Arno: het was een heel leuke vakantie, we hebben ons heel erg geamuseerd.

Robbe: het was hier heel plezant. Het was heel leuk in de boot. Alle poesjes zijn hier leuk. We zijn ook in de onderwaterboot geweest.

Patrick, Inge, Gilles en Maxime, 18-8-2015

Een beter adres dan bij jullie konden we waarschijnlijk niet vinden om na 21 jaar onze eerste reis samen eens opnieuw te beleven.

Het was fantastisch. Helaas zijn onze 2 weken vakantie al ten einde.

Nen groten merci voor jullie hulp bij Maxime zijn oorontsteking en natuurlijk bij onze zoektocht naar de fameuze GinMare. Jullie zijn schatten.

Een ding zal Maxime zeker missen: jullie poes Lily.

Maar de kids vonden het huis, het zwembad en het terras fantastisch, met alles wat we nodig hadden. We hebben vooral genoten van de rust, het zwembad en natuurlijk al jullie tips om dit tot een fantastische vakantie te maken.

Hopelijk tot een volgende keer.

Fantastische vakantie!

Bram, Hannah, Anton en Julie, 11-8-2015

Wij verbleven vorige maand 2 weken in Penthouse Nirvana die zeer goed is uitgerust en perfect is gelegen.

We werden hartelijk ontvangen door Karin en Michel en doorheen het verblijf werden we bij de kleinste vraag of opmerking telkens heel goed en snel geholpen.

Ook de praktische aspecten (boeking, financiële verrekening) gebeuren correct, tijdig en transparant.

Kortom: een aanrader!! Wij hebben dan ook reeds een optie genomen voor volgend jaar!

Groeten,

Bram, Hannah, Anton en Julie uit Evergem.

Gereisd met vrienden in juli 2015

was weer geweldig!

Mieke Wilhelm, 4-4-2014

De tweede keer bij casa almendra, dit keer februari en maart. Lekker een voorproefje op het voorjaar en af en toe zelfs hoogzomer in dit milde klimaat.

gezellig schitterend gelegen huisje van alle gemakken voorzien met zeer attente verhuurders.

gewoon toppie!

Gereisd met partner in februari 2014

Fantastisch!

Mieke Wilhelm, 1-4-2013

Super uitzicht vanuit ons huisje,heel gastvriendelike beheerders,heel schoon en goed uitgerust huisje. Prachtige omgevingen gezellig plaatsje vlakbij.

Fantastsche vakantie gehad!

Gereisd met partner in maart 2013

Fantastische plek met een grandioos uitzicht!

Dick Smaling, 7-1-2013

Casa Almendra in Calpe is een combinatie van 3 vakantiehuisjes, gelegen op een gemakkelijk bereikbare plek met een schitterend uitzicht over zee. Winkels, markten strand en restaurants in de nabijheid. In de huisjes is alles aanwezig: een complete keukeninrichting, boeken, TV (Nederlands en Belgisch), internetaansluiting. Karin en Michel, de eigenaren van Casa Almendra, ontvangen je allerhartelijkst en geen enkele moeite is teveel! Wij zijn nu al 4 keer een weekje in december/januari geweest en het verveelt nooit! Van harte aanbevolen!!!
Gereisd met partner in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Almendra in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Almendra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Almendra scoort een 9.78 uit 10 op basis van 24 reviews.