Appartement Amatista ***

Amatista

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amatista bij:

2 reviews over Appartement Amatista in het Nederlands

Perfecte locatie

de heer Burgering, 25-10-2011

Prima appartement, maar niks bijzonders. Geen receptiedienst (daarvoor moet je naar Turmalina, wat erg onhandig is als je geen auto hebt) en het complex heeft geen sfeer. Als je de hele dag op het strand bent en 's avonds in het dorp/boulevard is dit echter niet erg. Prijs/kwaliteit is OK.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Ellen, 25-4-2008

Amatista ziet er erg goed uit. Duidelijk een nieuw complex, met zeezicht! De appartementen zijn erg groot.

Wij sliepen met 4 personen in een 3 kamer-appartement. 2 slaapkamers, 2 badkamers (!), woonkamer, aparte keuken en een gigantisch balkon met stoelen en zelfs ligbedden.

Het strand is op 20 meter afstand ongeveer. Het oude centrum en de haven liggen op gelijke afstand, ongeveer 15 minuten lopen. We waren hier niet in het hoogseizoen, dus over drukte en geluidsoverlast kan ik niets zeggen.

Gereisd met vrienden in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amatista in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amatista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Amatista scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: