Bed and Breakfast Villa Carmen

Bed and Breakfast Villa Carmen
Villa Carmen
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Villa Carmen bij:

27 reviews over Bed and Breakfast Villa Carmen in het Nederlands

Fantastische sfeer

Fam Klaassen, 7-8-2017

Wij zijn heerlijk tot rust gekomen op deze unieke plek. Met de tent tussen de fruitbomen, met prachtig uitzicht op Bocairent. Dit is een nog redelijk onontdekt Spaans dorpje met mooie bezienswaardigheden op loopafstand. Het sanitair is nieuw en smaakvol uitgekozen. De buitenkeuken is ideaal, zeker ook door de aanwezigheid van koelkastjes die te huur zijn. In de aangrenzende gastentuin staan zitjes, hier wordt vaak sfeervol gegeten door de gasten van de camping. Het zwembad is mooi ruim en schoon. Onze kinderen waren er niet uit weg te slaan! Ook zijn er mooie appartementen en een tuinhuis te huur bij deze zeer vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaren die in de villa wonen met hun twee kinderen. Toen wij naar de huisarts moesten bood Nienke onmiddellijk haar hulp aan door ons te begeleiden naar de medische post in Bocairent. Zes dagen per week wordt de broodbestelling door haar persoonlijk opgenomen en s morgens vroeg bij de tent gebracht. Door de prettige sfeer voelt men zich snel thuis. De omgeving biedt prachtige natuur voor mooie rondritten, wandelingen of fietsroutes ( mtb). Ook liggen er een aantal heerlijke restaurants in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zo goed dat we met tegenzin vertrokken

Kim Marlier, 2-8-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad op de camping van Villa Carmen. De camping is klein, maar piekfijn in orde. Een nette keuken om te koken, twee goed onderhouden badkamers en - het beste - een groot terrein waar je kan gaan en staan waar je wilt. Je bent niet gebonden aan de plaats voor je tent om te eten, maar kan aan het ruime grasveld bij het zwembad genieten van de schaduw en de vele knusse hoekjes om te eten, te aperitieven of gewoon wat te zitten.

Onze kinderen waren amper weg te slaan van de camping. In de buurt zijn er mooie wandelingen te maken en bocairent is een fijn stadje.

Maar het allerbeste aan deze camping zijn de lieve uitbaters. Ze overladen je met tips, wijzen je de weg naar de beste restaurantjes en zijn op een hele warme, attente manier aanwezig. Zij waren echt de kers op de taart die onze vakantie was!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Wat een geweldig B&B!

Ria, 25-5-2017

Wij verbleven 7 nachten bij Carmen en Angelo en het was in één woord Top! Prachtige kamer, schoon en ruim en een grote badkamer en terras! Gastvrij ontvangst en we werden in de watten gelegd met drankjes en hapjes. Een heerlijke tuin met zwembad om in te relaxen en centraal gelegen voor leuke uitstapjes. Maar de gastheer en gastvrouw maakten voor ons dit verblijf speciaal, ze staan altijd voor je klaar en niets is teveel!
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke plek, ook voor kinderen

Annemarie, 7-7-2016

Villa Carmen is een heerlijke plek om te ontspannen. In de enorme tuin zijn allerlei leuke plekjes gecreëerd waar je lekker een boek kunt lezen of toe kunt kijken hoe de kinderen zich vermaken met de fietsjes/spellen/speeltoestellen, in de zandbak of het zwembad. Eigenaren Nyncke en Rogier, hun twee leuke zoontjes en de ouders van Nyncke zijn erg gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De enige minpunten die ik kan bedenken zijn het feit dat de familiekamer waar wij verbleven een beetje krap is voor 4 personen (maar daar stond het gebruik van de grote keuken en ruime woonkamer tegenover) en dat er geen peuterbadje is waardoor onze kinderen niet zelf konden zwemmen. Maar dat is dan ook het enige.... Vanuit de tuin heb je een spectaculair uitzicht op Bocairent, het mooie, levendige dorp dat op loopafstand van Villa Carmen ligt. Kortom: wij hadden er spijt van dat we hier maar 6 nachten geboekt hadden; we wilden nog lang niet naar huis!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastisch!

Marco & Lydia, 19-6-2016

We hebben een heerlijke tijd gehad op de camping. Een perfecte plaats om tot rust te komen en te genieten van de mooie omgeving. De eigenaren waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader!!!! We komen zeker een keer terug.
    Gereisd met partner in mei 2016

Ge-wel-dig!

Cindy en Marc, 17-11-2015

Een heerlijke plek om tot rust te komen. Kleinschalige camping zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Hangmatten in de schaduw, volop plekjes om even te zitten/relaxen/eten, gebruik maken van het zwembad, broodjesservice ('s ochtends hangen je bestelde broodjes aan je tent) en een briljant uitzicht op het mooie pittoreske dorpje Bocairent.

Aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig!

Marion, 1-10-2015

Het verblijf in Villa Carmen is echt een aanrader. Kleinschalig met een geweldig uitzicht. Super mooie omgeving. Wat een geweldige stijlvolle locatie en vriendelijke mensen, de persoonlijke aandacht is uitstekend.

Mooie, ruime kamer met heerlijke bedden.

Kortom, wij hebben het er zeer goed naar onze zin gehad, het is zeker een aanrader! We hebben genoten!

Gereisd met vrienden in september 2015

Herhaalbaar

Mike, 21-8-2015

Een prachtige locatie op een bijzonder plekje in Spanje. Op een heuvel met uitzicht op het stadje Bocairent is deze kleinschalige, zeer kindvriendelijke, vakantiebestemming te vinden. Met Nynke en Rogier en ouders van Nynke als zeer welkome en fijne gastvrouwen en -heren. Ze doen er alles aan om hun gasten te plezieren. Ontbijt, massage, paella-avond, toeristische info, enz. Vraag het hun en ze staan voor je klaar. Een fijn zwembad. Alles wat je bij een erblijf op een dergelijke locatie mag verwachten is aanwezig. Vergeet ik nog de fijne tuin, met zij vele zitmogelijkheden, waarmee je de gezelschap van anderen kunt vinden, maar zeker ook even een plekje voor jezelf kunt vinden.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Top locatie voor rust en ruimte

van den Aker, 16-8-2015

Mooie kleinschalige camping met een heerlijk zwembad. Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Onze kinderen (8,10 en 12) vonden het ook geweldig. Ligt op 600 m hoogte, dus het koelt er s avonds lekker af!!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek met fantastisch uitzicht

familie homans, 24-7-2015

We zijn onze vakantie gestart met 3 dagen Bocairent. We hadden het niet beter kunnen treffen. Met geweldige tips van gastvrouw Nienke vonden we precies de invulling die bij ons paste. In en rond de villa waren we onderdeel van een gemoedelijke Brabantse familie. Kortom: super genieten met onze kinderen van 16,14 en 8!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Carmen in Bocairent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Carmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Carmen scoort een 9.42 uit 10 op basis van 29 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: