Villa Renata

Renata

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Renata bij:

1 review over Villa Renata in het Nederlands

Boven verwachting!

Silvana Weverling, 13-7-2010

Wij zijn eind juni/begin juli 2010 in het huis Renata in Cumbre del Sol geweest en we hebben genoten!

Het huis is werkelijk compleet en bovenal schoon, álles is er aanwezig wat je ook maar nodig hebt ook in de keuken met magnetron, oven, koffie-/tosti-app. en waterkoker etc. Fantastisch uitzicht met rechts op de bergen en links over de zee. Zwembad wordt dagelijks automatisch gefilterd. Bij de villa heerst er een rust maar rij je naar beneden dan vind je allerlei winkels, restaurants, supermarkt en strand (alles op 5 min. afstand met de auto). Het huis ligt wél vrij hoog op de berg dus je hebt écht een auto nodig! Op vrijdag een gezellige markt in Moraira (5 min. met auto). Wij gingen in Moraira naar het strand Ampolla, schone zee en strand, strandtent en speeltoestellen voor ons zoontje.

Op korte afstanden met de auto (ong. 15 min. per auto) bezoek je diverse leuke plaatsen zoals Denia, Javia, Benissa, Benitachell en Calpe. Altéa is ook leuk maar is 45km. naar het zuiden van Cumbre.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Renata in Benitachell , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Renata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Renata scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: