Appartement Cumbre del Sol ***

Cumbre del Sol

3 reviews over Appartement Cumbre del Sol in het Nederlands

K. Smidt, 28-1-2008

Dit mooie complex met finca-achtige appartmenten ziet er smaakvol uit. 's avonds erg leuke dorpjes met zandstranden. Op het grote terras volop privacy.
Gereisd met vrienden in januari 2008

E. de Vos, 11-1-2008

Het is een leuk nieuw park(bouwjaar 2006) Ze zijn zelfs nog een derde zwembad aan het bouwen. Alles i op het park aanwezig. Erg leuk was de intieme baai aan zee waar ook een strandpaviljoen was. Dit strand wordt hoofdzakelijk door bewoners gebruikt. Javea en Moraira zijn ook erg leuke plaatsen op 5 minuten afstand met de auto. 's avonds zochten we in deze plaatsen steeds een gezellig terrasje.
Gereisd met vrienden in januari 2008

E. de Nijs, 7-12-2007

Leuke terras-woning waar ze zelfs Ned. TV hebben. We hebben erg genoten van onze vakantie hier,
Gereisd met vrienden in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cumbre del Sol in Benitachell , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cumbre del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cumbre del Sol scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: