9,3

Uitstekend

30 reviews over Vakantiehuis Villa Los Leones in het Nederlands

Super

Achterkamp, 14-7-2017

We hebben echt twee heerlijke weken gehad in deze mooie, ruime en schone villa! Het is huis is heel rolstoelvriendelijk. De omgeving is erg mooi. Het hebben van een auto is wel noodzakelijk. De winkels zitten niet op loopafstand. De service van de eigenaren is top. Als er iets kapot is gegaan, bijvoorbeeld handrem rollator, dan wordt het direct opgepakt en geregeld, super!!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk

Peter, 30-4-2017

Wij hebben genoten van onze vakantie in deze sfeervolle, volledig ingerichte bungalow met een heerlijk zwembad (in april gezwommen!). Als je bij aankomst de brede deur opent komt je in de gezellige woonkeuken welke van alle gemakken is voorzien. vervolgens kom je via de knusse woonkamer in de gang die leidt naar de 3 slaapkamers en de separate badkamer. Aan het einde van de gang is de zeer ruime slaapkamer met eigen badkamer en toilet; dit geheel is zeer goed toegankelijk met rolstoel; zelfs aan de toegang naar de tuin is gedacht d.m.v. een extra brede achterdeur.

De tuin om het huis is een plaatje met de palmbomen en de verschillende terrasopstellingen. (een zelfs overdekt!). Er is altijd wel een plekje te vinden van je gading: in de volle zon, of juist schaduwrijk.

De omgeving is uitermate geschikt voor uitstapjes naar steden zoals Valencia, Alicante en Calpe, maar ook het bergachtige achterland biedt fraaie vergezichten.Kortom: accommodatie maakt alle beloftes volop waar!!

Gereisd met vrienden in april 2017

wil je tot rust komen, boek dan deze villa !

Chiara Tafuni, 19-4-2017

Geweldig fijne villa met zwembad en ruime kamers/keuken. Goed toegankelijk voor rolstoel: speciaal daarop uitgezocht en geboekt. rustige omgeving en diverse fijne ruime terrassen rondom het huis. max 4 volwassenen en 2 kinderen (1 grote slaapkamer een wat kleinere en een met stapelbed)

omgeving wel erg steil/heuvelachtig: een (huur)auto en goede tom tom zijn noodzakelijk (kronkelstraatjes zonder goede naam aanduiding)

Lastig: geen winkels in de buurt en met de rolstoel kan je buiten de villa niet uit de voeten zonder auto. Div restaurants wel vlakbij. Op zondag zijn de winkels/super niet open in deze regio. je kan en welkoms eetpakket mee bestellen dat is makkelijk en goed geregeld.

Div plaatsen in de regio wel goed toegankelijk met rolstoel; neem wel een losse auto invalidenkaart mee voor de huurauto: invalideparkeerplaatsen die zijn er volop (waren wij vergeten)

zwembad was nog te koud in april om te zwemmen. Jammer, want buitentemperatuur was 20 in de schaduw en 38 in de zon in de middag.

Er is genoeg info in het huis over de omgeving en restaurants in de regio. Lekker en goedkoop eten: ca 25 euro pp.

Kortom: zeker een aanrader !! Maar als je het zwembad wilt gebruiken: niet in april boeken......

Gereisd met vrienden in april 2017

Aanrader!

Familie van Hest, 7-9-2016

We hebben een heerlijke week gehad in deze mooie villa! Ruim, schoon huis, van alle gemakken voorzien en heel rolstoelvriendelijk. De tuin, het terras en het zwembad zijn heel goed onderhouden en het straalt echt luxe uit. Zwembad is wellicht wat diep voor kleine kinderen. Super mooie omgeving, genoeg te doen maar niet te toeristisch! Een auto is wel een must om de afstanden naar het strand of winkels te overbruggen. Kortom: echt een aanrader, en wij komen zeker nog eens terug!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig aangepast huis

Marc en Elly, 30-8-2016

Werkelijk alle aanpassingen en (extra) hulpmiddelen zijn aanwezig. Maar ook wifi, spellen, boeken, tijdschriften en folders en kaarten van de omgeving. Het zwembad is prachtig. De buren / sleutelbeheerders, zijn zeer behulpzaam. De ligging is wat minder. Omdat de wegen allemaal een (forse) helling hebben kun je niet met een rolstoel of met behulp van een stok de straat op. Je kunt al zeker niet te voet naar een winkel of het strand. Wij hadden 2 auto's gehuurd en hiervoor 2 extra chauffeurs laten registreren. Daar betaal je extra voor. Een aantal van ons was altijd afhankelijk van anderen om naar het strand, een winkel of restaurant te gaan, omdat zij niet mochten rijden en omdat te voet gaan geen optie is.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijk huis

Lonneke, 27-7-2016

Mooi en ruim ingericht, goed aangepast en heerlijk zwembad. De ligging vond ik wat minder omdat je relatief stijl de berg in gaat.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Heerlijke vakantie in een fantastisch huis.

ej van den Hoek, 19-6-2016

Een heel mooi huis voorzien van alle gemakken. De mooie omgeving leent zich om vele uitstapjes te maken. Je hebt alleen wel overal een auto voor nodig.
Gereisd familie in mei 2016

Het voelt als thuis komen

Nico, 15-6-2016

De Villa wordt steeds luxer. Nu weer een mooi afdak boven het zitje in de tuin. Het nodigt echt uit om hier te gaan zitten. De Villa is ook prima aangepast. In een woord geweldig
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig

Dick Canne Meijer, 8-2-2016

Fantastisch huis, smaakvol, fijne buren, fijne eigenaren. In Groningen zeggen we dan, " Het mag wel zo ".
Gereisd met partner in december 2015

heerlijk rustig, mussen komen ontbijten

T. Pos, 7-11-2015

Wij zijn hier nu al diverse malen geweest en iedere keer zijn er weer verbeteringen aan de woning gedaan.

Voor mijn man (in electrische rolstoel) is het heerlijk om hier vakantie te vieren. Natuurlijk ook voor mij is het een heerlijk huis om tot rust te komen. Voor ons voelt het al een beetje als thuiskomen!

Wij hebben de afgelopen tien jaar vele woningen in Spanje gehuurd, dus kennen de voor en nadelen van huren in Spanje. Bij dit huis is te merken dat de eigenaren veel werk en liefde in stoppen.

Zeker voor mensen met een beperking is deze woning een absolute topper!

Gereisd met partner in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Los Leones in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Los Leones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Los Leones scoort een 9.29 uit 10 op basis van 30 reviews.