Vakantiehuis Moesie

Vakantiehuis Moesie
9,3

Uitstekend

4 reviews over Vakantiehuis Moesie in het Nederlands

Heerlijk huis met prachtige tuin

Esmée Burger, 24-4-2014

Een prachtig huis met een heerlijke tuin. De inrichting is mooi en van alle gemakken voorzien. De ligging is ook centraal en vlakbij een leuk strandje met tapasbar Baladrar. Met 2 grote kinderen was het zwembad wat aan de kleine kant maar dat is nog ook het enige. De ontvangst door en begeleiding van Caroline was super. Een aanrader.
Gereisd familie in juli 2013

mooi en luxe huis

Jan en Flok, 23-2-2014

een mooi huis met een eigen oprit met electrisch beveiligd toegangshek. Van alle gemakken voorzien. heerlijk privé zwembad met bijzondere bomen omzoomd. vlakbij een mooi stenenstrandje, bakkertje om de hoek voor de dagelijkse verse broodjes. wel geluiden van de verkeersweg te horen. matrassen van de bedden vonden wij te hard, maar zouden vervangen worden. heerlijke vakantie gehad en vooral Carolien deed haar uiterste best om het ons naar de zin te maken met tips over o.a. restaurantjes, strandjes enz.
Gereisd familie in augustus 2013

Heerlijke relaxte huwelijksreis gehad!

Karla Rinkema, 23-6-2013

Net terug van 12 dagen moraira in dit heerlijke huis.

Zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw caroline, die speciaal voor ons het huis ook nog eens versiert had omdat we net getrouwd zijn:)

Onze dochter van bijna 1 vond de slingers en ballonnen geweldig! De villa is lekker luxe en vooral heel erg ruim, fijn voor onze dochter om lekker veilig rond te kunnen kruipen. We hebben ook erg van het zwembad en de prachtige tuin genoten, het zwembad werd zelfs elke week netjes schoongemaakt! Caroline, bedankt voor deze onvergetelijke vakantie!

Gereisd familie in juni 2013

Geweldige vakantie!!!

Catharina, 19-1-2013

Geweldige vakantie gehad. Ons verblijf in Moesie is uitstekend bevallen. Het huis is van alle gemakken voorzien, het is verzorgd en erg gezellig . Het huis is gemakkelijk te vinden en op 5 minuten rijden van het dorp. Ook al heb je daar een auto nodig, het is op loopafstand van het stenenstrand. De bakker zit om de hoek en ´s ochtends na het halen van iets lekkers bij de bakker met z´n drietjes naar het strand lopen om daar ons ontbijtje te eten terwijl je naar de zee kijkt! Heerlijk weer gehad en we hebben van de tuin genoten! Ik zou deze plek zeker aanbevelen. Het is voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Caroline, ontzettend bedankt voor de geweldige vakantie die we hebben gehad.
Gereisd familie in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Moesie in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Moesie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Moesie scoort een 9.27 uit 10 op basis van 4 reviews.