Villa La Fosca

La Fosca

2 reviews over Villa La Fosca in het Nederlands

ligging en huis super

jane, 8-5-2016

Zeer compleet huis, waarin je je meteen thuis voelt.

Door de grote tuin met de vele zitjes, kun je altijd een zonnig plekje opzoeken, groot voordeel als je wat vroeger of later in het seizoen gaat.

Naast het huis is een gezellige veranda waar je tot in de kleine uurtjes kunt zitten, kers op de taart is het prive zwembad! Grote supermarkt, kiosk en apotheek op paar minuten lopen. Leuke plaatsjes en strandjes in de buurt.

Wij komen hier graag terug.

Gereisd met partner in april 2016

Heerlijk huis.

Ingrid de Wit, 11-3-2014

Villa La Fosca is een heerlijk huis met een warme inrichting en een super lounche hoek buiten onder het terras. Hier hebben wij vele uurtjes doorgebracht terwijl de kids heerlijk konden zwemmen in het zwembad.

Het huis is voorzien van alle gemakken en overcompleet ingericht met fijne spullen en ook een supercomplete keuken. Heerlijk met vaatwasser.

Het contact met Caroline was vanaf het eerste mailtje erg prettig en vriendelijk en wij werden door hen superwarm ontvangen. Caroline is een lieve spontane gastvrouw. Zij hadden ook voor een gezellige welkomstmand gezorgd. Heel lief!

Zij bracht ons ook via sms-jes op de hoogte als er iets leuks te doen was in het dorp. o.a. het mooiste vuurwerk wat wij ooit gezien hebben op het strand van Moraira. Alleen om het vuurwerk al zeker een aanrader om in deze periode te boeken.

Op loopafstand van het huis een grote supermarkt, enkele restaurants, waaronder ook een Pizzeria. Hier hebben we een keer lekker gegeten. Je kunt er ook pizza's afhalen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Fosca in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Fosca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa La Fosca scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: