Appartement Virginia Playa Suites ***

Virginia Playa Suites
8,4

7 reviews over Appartement Virginia Playa Suites in het Nederlands

fred, 8-12-2007

het appertement is goed gelegen alleen de service en de kindvriendelijkheid was onder de maat, toch wel naar ons zin gehad, Benidorm is erg leuk.
Gereisd familie in oktober 2007

M. Vosselman- Van De Koppel, 30-10-2007

Mooi appartement met toch wat mindere punten.

Fijn appartement met veel extra`s zoals, een wasmachine, koffiezetapparaat, waterkoker, een kaasschaaf en zelfs een opener. Schoon, netjes en opgeruimd. Dicht bij de zee. De mindere dingetjes zijn, het uitzicht is niet om naar huis te schrijven, mooi balkon maar, als je met zijn vieren erop wil zitten dan heb je een probleem, je moet achterelkaar gaan zitten, want het is heel smal. Als je naar de reseptie moet, dan moet je helemaal naar Moby Dick lopen of als je op oudere leeftijd bent, met de taxi. Ook als je slecht ter been bent of als ouder met een rollator loopt of in een rolstoel zit is het moeilijk om je een weg te banen door de scooters en andere opstakels voor het appartement. Maar de ligging in het oude centrum is goed. Wij hebben in ieder geval genoten en voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in oktober 2007

wim, 4-10-2007

Sofhie

is een supper meid alle tijd goede uitleg altijd te bereiken een dikke pluim

Gereisd met vrienden in september 2007

Stinie Smeenk, 3-10-2007

geweldig app. goede ligging alleen moet beter schoongemaakt worden.

verder voor herhaling vatbaar.

Alles binnen handbereikt.

Gereisd met vrienden in september 2007

J. Onstein, 17-8-2007

VPS is netjes en mooi zoals in de beoordeling te zien is.( en zoals ook beschreven staat op internet)

De reisleiding van onze reisorganisatie en dat waren er twee te weten Cora en Sophie(sofie).

Sophie een dikke 10 in luisteren en uitleg geven.

Cora schiet enorm te kort en is denk ik zelf aan vakantie toe, kort, onverschillig en erg gehaast.

Ik hoop dat mijn mening wordt gedeeld en ik niet de enige ben die dit durft te schrijven.

M.V.G.

Hans Onstein.

ps. de vakantie en alles er omheen was toppie.

Gereisd met partner in augustus 2007

Jef, 26-3-2007

In december 2007 met 4 personen in een 6 pers app geweest. Grote keuken en woonkamer. Bad met toilet en een apart toilet. Alles keurig schoon. Goede bedden. 1 straat oversteken en je bent op het strand.

Zeer goedkoop als je rechtstreeks boekt maar wij hebben dan ook vrienden in Benidorm die dat regelen.

Perfecte stek als je snel op het strand wil zijn en je alleen maar naar het app gaat om te slapen !

Gereisd anders in maart 2007

peter, 4-8-2006

klasse app. voor weinig geld geboekt met 4 personen ruim,netjes,pasnieuw minpunt geen zwembad. maar srtand voor de deur
      Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Virginia Playa Suites in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Virginia Playa Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Virginia Playa Suites scoort een 8.43 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: