Appartement Torremar ***

Torremar
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Torremar bij:

2 reviews over Appartement Torremar in het Nederlands

Netty, 25-1-2004

afgelopen jaar mei geweest met moeder, zus en schoonzus. Redelijke loop afstand van strand, je komt langs winkels dus dat loopt gezellig. Midden in engelse wijk, dus we werden de eerste avonden veel aangesproken door engelse proppers, totdat ze inde gaten hadden dat we nederlanders waren. Wel heel gezellig, maar engelse gasten in hotel wel erg aanwezig als je begrijpt wat ik bedoel. Kortom: goed appartement, goed gelegen in gezellige omgeving. Tip: Ga eens kijken bij Sticky Vicky!
    Gereisd anders in januari 2004

Dirk, 6-1-2004

Er waren 3 liften, meestal kwamen ze redelijk snel. 1 ervan was panoramalift, wel mooi! Maar wel snikheet.

Appartement zelf was groot (we zaten in 3 kamer app.). Balkon was relaxt met uitzicht op zee (ver weg, 10-15min. lopen) en zwembad.

Zwembad behoorlijk druk. Veel Engelsen in dit complex.

Qua uitgaan superdichtbij Top of the Pops. Goeie tent, Heineken 2 voor prijs van 1. Lekker om avond te beginnen. Daarvandaan 10minuten lopen naar (het?) centrum met 5 discotheken (meeste dance, 1 hiphop/r&b).

Over het algemeen: toppertje!

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Torremar in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Torremar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Torremar scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: