Appartement Torre Yago

8,3

5 reviews over Appartement Torre Yago in het Nederlands

Geweldig

Herman, 14-9-2016

Voor de tweede keer in Torre Yago, gasflessen zijn vervangen voor geiser nieuwe matrassen enc.de appartementen zijn schoon bij aankomst, twee keer in de week wisselen bedlinnen en handdoeken schoonmaken moet jezelf maar geen enkel probleem.We hadden hetzelfde appartement met groot balkon en lekker rustig gelegen aan de 1 kant. Wasmachine gedraaid en ging prima goede service van valentino wifi werkte perfect op dag van vertrek konden we blijven tegen betaling.Torre Yago wordt ons nieuwe onderkomen in Benidorm,
Gereisd met vrienden in september 2016

Hele dag lawaai van de kroeg aan de overkant!

Elisabeth, 22-5-2016

Prachtig aan de boulevard, uitzicht op zee, ruim appartement. Jammer genoeg tegenover de populairste Engelse kroeg van Benidorm. Hele dag harde muziek. Rustig boek lezen op je balkon? Vergeet het maar. Van 10.30 tot 22.00 uur lawaai.

Feestende Engelsen!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Geweldig

Herman, 16-9-2014

We zijn net terug van 9 dagen Torre Yago.Mooie appartementen we hadden twee twee persoon slaapkamers en een een persoon slaapkamer met eigen douche en toilet.Appartement was erg ruim en schoon geweldig uitzicht,en in de keuken is alles aanwezig zelfs wasmachine.Goede service op de dag van vertrek mochten we gratis tot in de avond blijven.Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Torre Yago bij:

Voor ons geweldig,mooiste uitzicht van Benidorm!

Fam.v.d.Kimmenade, 8-3-2012

Torre Yago is voor ons al 15 jaar ons als ons tweede huis,met fijne vriendschappen met personeel en bewoners,gedurende de wintermaanden.Momenteel wordt er hard gewerkt om zowel buiten als binnen een goede sfeer te creëren
Gereisd met partner in oktober 2011

het is helemaal toppie

hunting, 22-3-2010

het is voor ons nu al weer de 6e keer . ieder jaar gaan we naar Torre Yago. de ligging is fantastisch , je krijgt nergens een mooiere uitzicht als hier.

de inrichting is ietswat sober maar dat mag de pret niet drukken, voor kinderen een prima plek. echt een aanrader.helemaal voor het geld .

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Torre Yago bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Torre Yago in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Torre Yago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Torre Yago scoort een 8.33 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: