Appartement Torpa **

Torpa
6,5

2 reviews over Appartement Torpa in het Nederlands

m.f.c.bisschop, 16-7-2005

ben in mei 2005 naar torpa geweest en dat was niet echt goed bevallen.we gingen met z'n vieren want dat was mogelijk,niet dus! 1 bed had een matras wat al 10 jaar in gebruik was ofzo want de vering voelde je overal in je lichaam zo slecht! verder een kookplaat waar je nix mee kon zo weinig watt had dat ding! verder schoonmaakservice? niet echt goed en weinig handdoeken en beddegoed.dus al met al veel geld voor weinig!tip:denk goed na voor je dit appartement boekt!
    Gereisd anders in juli 2005

toos evers., 16-4-2005

we zijn een maand in jan.2000 in torpa geweest erg lux en prachtig mooi jammer dat er geen ned. kanaal is vooral in de winter voor langere tijd

Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Torpa in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Torpa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Torpa scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: