8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Servigroup Diplomatic**** bij :

64 reviews over Hotel Servigroup Diplomatic in het Nederlands

zeer goed hotel

Regina08, 30-9-2016

het eten was bijzonder goed, animatie geweldig, mooie kamer en netjes, zeer vriendelijk personeel vooral aan de receptie en ook een Nederlandstalige juffrouw

(Sofie)

Gereisd met partner in september 2016

super

katty en david donckerwocke tency, 16-9-2016

Alles was super, dicht bij strand ,winkels . Wij zijn in november geweest , zeer goed weer het kon niet beter. Het hotel is zeker een aanrader ,voor jong en oud.Wat voor ons belangrijk is dat het lekker eten en proper is.
Gereisd met partner in september 2016

Heel goed hotel

McYves, 25-6-2016

Kamer 116 met balkon was een mooie kamer, alleen spijtig dat je er totaal geen uitzicht hebt op de stad en het terras voor de kamers op de eerste verdieping was zeer storend door de luidruchtige Spanjaarden. Eten en drinken was prima, personeel vriendelijk en zeker de dame aan het onthaal die Belgisch is. De receptie van touroperator was een receptie om excursies te boeken voor de rest wist dat mens niet veel te vertellen.
Gereisd met partner in juni 2016

Uitzonderlijk goede prijs kwaliteit

stephan de smeyter, 28-10-2014

Uitzonderlijk goed hotel voor wie houdt van rust en lekker eten. Zeer vriendelijk personeel en picobello netjes. Het hotel straalt rust uit en is gezellig. Knusse bar, aangename en ruim restaurant. Veel variatie bij de maaltijden. Kamers voor twee zijn ruim en heel net. Dit is werkelijk 1 van de betere hotels in Benidorm. De ligging is perfect. Centrum op nog geen 200m, dijk 100m. Ligstoelen genoeg aan zwembad! Ideaal voor koppels die rustig willen genieten zonder veel schreeuwerige toestanden. Niet zo zeer geschikt voor jongeren en kinderen denk ik. Wij zullen niet twijfelen om terug te keren een volgende keer.
Gereisd met partner in oktober 2014

Geen vakantiesfeer

P. Noordzij, 12-7-2014

Ben er eind juni 2014 voor 10 dagen geweest.

Hotel is mooi en de kamers lekker ruim en mooi balkon, alles wordt dagelijks goed schoongemaakt.

Entree, bar en receptie ziet er mooi uit.

Etenszaal is koel, heeft geen sfeer en de dames die er rondlopen zijn kenau,s, er kan geen lachje af en ze lopen je constant in de gaten te houden, zodra je bord bijna leeg is wordt hij al weggegrist, dat vond ik irritant.

Het eten is er goed, maar geen 4 sterren, soms vlees nog rauw van binnen.

Personeel bij receptie is heel vriendelijk.

Bij het zwembad is niets te beleven, er maakt bijna niemand gebruik van, dus altijd een ligstoel beschikbaar, maar geen sfeer.

Animatie in de avond valt zwaar tegen, vaak alleen een dj die wat plaatjes draait.en de optredens stellen niets voor, het wordt ook niet druk bezocht door de hotelgasten, soms zaten we met z'n tienen.

Ik ga niet meer naar dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2014

De moeite waard!

Ivan en Daisy Hoste, 8-5-2014

Voor de derde keer bezocht. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel en vooral een pluim voor Sofie aan de balie die vlot onze taal spreekt.

Restaurant werd gemoderniseerd maar valt tegen. Het lijkt nu meer een refter dan een restaurant maar.... wat op je bord komt is lekker. Zeer gevarieerde buffetten. Zeer goed onderhouden hotel.

Prijs /kwaliteit dik in orde. Dit hotel ligt 500m van het oude centrum en kortbij het strand.

Alvast een aanrader!

Gereisd met partner in april 2014

Een meevaller

Hubert, 2-5-2013

Zakelijke ontvangst door meertalig personeel, zelfs soms in het nederlands. Hoewel een singlekamer geboekt beschikte ik over een kleine tweepersoonskamer met ruim balkon. De kamer lag wel helemaal op het einde van de gang. Bergruimte was er meer dan voldoende. Verder beschikte ik over een kleine koelkast, airco, en een flat-tv met een 70 cm-scherm waarop slechts één nederlandstalige zender ( BVN ). Gedurende mijn verblijf was de kamer naast mij slechts nu en dan bezet en dan blijken deze kamers nogal gehorig te zijn.

Wat betreft de buffetten wordt een inspanning gedaan om vooral voor de hoofdgerechten voor variatie te zorgen. Ik vond het lekker. Alles wordt ook op tijd aangevuld.

Het hotel is zeer goed gelegen op een 200 meter van het strand en een 500 meter van het oude centrum. Gedurende mijn verblijf werd een uitstap aangeboden naar Benidorm Palace met alleen de verplaatsing h/t te betalen voor 6 euro.

Gereisd alleenreizend in april 2013

Diplomatic super hotel

G.Bathoorn, 7-4-2013

Wij zijn eind maart 2013 in dit hotel geweest. We vonden dit een zeer goed hotel. Enkele personeelsleden waren zeer onvriendelijk maar de meeste mensen van de receptie en restaurant waren zeer vriendelijk.

Het eten was prima alle dagen een ander buffet en zeer uitgebreid.

Heb refenties van anderen gelezen nu dit is zeker niet aan de orde een super hotel.

Gereisd met partner in maart 2013

Slechs 3* hotel

Francis, 20-12-2012

iS EEN GOED 3* HOTEL, alles prima maar eten simpel en geen verwarmde platen in de keuken : gevolg dikwijls eten koud of lauw .enkel softeis , geen sauzen , geen verse annanans , desserts minimaal (potjes karton met yougurt!! )

Slechte prijs/kwaliteit

Gereisd met partner in november 2012

teleurstelling

hublau lisette, 5-10-2012

Waren met 3 volwassenen op een kamer. VEEL te klein. Eten zeer flauw en dikwijls koud. Onvriendelijk personeel in het restaurant. Waren met 5 personen en konden enkel helemaal achteraan in de eetzaal bijeen zitten (onmogelijk met 2 gehandicapte en 1 persoon van 82 jaar) Receptie verdient 10/10 evenals de poetsvrouwen. Kamer was langs de kant van de animatie. Onmogelijk te slapen voor 1 uur 's nachts.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Servigroup Diplomatic in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Servigroup Diplomatic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Servigroup Diplomatic scoort een 8.49 uit 10 op basis van 64 reviews.