Beoordelingen Hotel Servigroup Diplomatic****

Servigroup Diplomatic****
60 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Servigroup Diplomatic****
Calle Gerona 9 -11, E-03503, Benidorm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Servigroup Diplomatic**** in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Servigroup Diplomatic**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Servigroup Diplomatic scoort een 8,2 uit 10, op basis van 60 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Servigroup Diplomatic**** in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Servigroup Diplomatic****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Servigroup Diplomatic**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 33 vakantiefoto's van Hotel Servigroup Diplomatic**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Vergelijk Hotel Servigroup Diplomatic**** met andere accommodaties in Benidorm.
Even geduld a.u.b.

8,8
8,4
7,6
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Geen vakantiesfeer"vertalen
P. Noordzij
9,0

12-07-2014 Ben er eind juni 2014 voor 10 dagen geweest.
Hotel is mooi en de kamers lekker ruim en mooi balkon, alles wordt dagelijks goed schoongemaakt.
Entree, bar en receptie ziet er mooi uit.
Etenszaal is koel, heeft geen sfeer en de dames die er rondlopen zijn kenau,s, er kan geen lachje af en ze lopen je constant in de gaten te houden, zodra je bord bijna leeg is wordt hij al weggegrist, dat vond ik irritant.
Het eten is er goed, maar geen 4 sterren, soms vlees nog rauw van binnen.
Personeel bij receptie is heel vriendelijk.
Bij het zwembad is niets te beleven, er maakt bijna niemand gebruik van, dus altijd een ligstoel beschikbaar, maar geen sfeer.
Animatie in de avond valt zwaar tegen, vaak alleen een dj die wat plaatjes draait.en de optredens stellen niets voor, het wordt ook niet druk bezocht door de hotelgasten, soms zaten we met z'n tienen.
Ik ga niet meer naar dit hotel.

alleenreizend, Apr. 2013
"Een meevaller"vertalen
Hubert
8,0

02-05-2013 Zakelijke ontvangst door meertalig personeel, zelfs soms in het nederlands. Hoewel een singlekamer geboekt beschikte ik over een kleine tweepersoonskamer met ruim balkon. De kamer lag wel helemaal op het einde van de gang. Bergruimte was er meer dan voldoende. Verder beschikte ik over een kleine koelkast, airco, en een flat-tv met een 70 cm-scherm waarop slechts één nederlandstalige zender ( BVN ). Gedurende mijn verblijf was de kamer naast mij slechts nu en dan bezet en dan blijken deze kamers nogal gehorig te zijn.
Wat betreft de buffetten wordt een inspanning gedaan om vooral voor de hoofdgerechten voor variatie te zorgen. Ik vond het lekker. Alles wordt ook op tijd aangevuld.
Het hotel is zeer goed gelegen op een 200 meter van het strand en een 500 meter van het oude centrum. Gedurende mijn verblijf werd een uitstap aangeboden naar Benidorm Palace met alleen de verplaatsing h/t te betalen voor 6 euro.

met partner, Mrt. 2013
"Diplomatic super hotel"vertalen
G.Bathoorn
8,0

07-04-2013 Wij zijn eind maart 2013 in dit hotel geweest. We vonden dit een zeer goed hotel. Enkele personeelsleden waren zeer onvriendelijk maar de meeste mensen van de receptie en restaurant waren zeer vriendelijk.
Het eten was prima alle dagen een ander buffet en zeer uitgebreid.
Heb refenties van anderen gelezen nu dit is zeker niet aan de orde een super hotel.

met partner, Nov. 2012
"Slechs 3* hotel "vertalen
Francis
10,0
4,0
8,0

20-12-2012 iS EEN GOED 3* HOTEL, alles prima maar eten simpel en geen verwarmde platen in de keuken : gevolg dikwijls eten koud of lauw .enkel softeis , geen sauzen , geen verse annanans , desserts minimaal (potjes karton met yougurt!! )
Slechte prijs/kwaliteit

met een groep, Juni 2011
"Top Hotel"vertalen
Erwin
9,0

28-06-2011 Alles was top, het eten, de service, de kamers, de bediening, een tip als je iets meer kan uitgeven voor een vakantie gewoon doen, je krijgt hier echt waar voor je geld.
Bij het vertrek s'morgens vroeg kan je gewoon bij de receptie aangeven, kan je nog rustig ontbijten, gratis wifi op je hotelkamer.
Echt een klasse hotel.

met een groep, Juni 2011
"Weer terug van weggeweest"vertalen
Lies en Ton
7,0

19-06-2011 Wij zijn weer teuggegaan naar dit hotel, men is bezig met een duidelijke upgrading de deuren van de badkamers zijn vervangen door"glazen"deuren.Het buitenterras is opgeknapt en er is toen wij daar waren een buitenpodium gekomen zodat het optreden en dansen niet meer in de te kleine ruimte hoeft plaats te vinden.De service bij de verjaardag van mijn echtgenote was bijzonder.Ook is de zeer klantontvriendelijk "chef"van 2 jaar geleden vervangen.
Absoluut een aanrader voor de gasten van middelbare ( en hogere) leeftijd.

met partner, Juni 2010
"Geen 4 sterren waard"vertalen
Henk
5,0
5,0
6,0

18-06-2010 Dit hotel valt voor 4 sterren toch een beetje tegen. Het eten wordt wel aangevuld, maar de kok moet nog een paar lesjes volgen bij een erkende kookopleiding.
Kregen eerst een kamer, die nog geen 1 ster waard was. Later een andere kamer met uitzicht op het hotel, wat er pal naast staat. Ook de keukenafvoerpijp van dat hotel blies onze kamer in, zodat we veel vis en vleesluchtjes opgesnoven hebben.
Tip: vraag om een kamer aan de zwembadzijde en dan vanaf de 2e etage.
Bij de liften is het vaak dringen geblazen. Het amusement bestaat uit dansmuziek uit de vijftiger jaren. Aan heren, gekleed in een T-shirt, zonder mouwen, wordt de toegang tot de eetzaal ontzegd. Veel ouderen Spaanse hotelgasten.

"Heel goed!"vertalen
Maes Linda
9,0

03-03-2010 De slagroom maschine terug! Een heel goed hotel, een goede ligging, zouden zeker terug gaan. Mensen die dan klagen ,dan weet ik het helemaal niet meer.....
Voor ons de max ;-)
Jenny en Linda

"Dit kon beter"vertalen
Nelis en Silvie
10,0
2,0
8,0

06-09-2009 zijn in 2007 2 maal in Diplomatic geweest alles was supergoed .Zijn terug geweest in 2009 maand Mei kort na de renovatie heel mooi gedaan ,maar ten koste van het eten was veel minder goed ,vlees verbrand,slagroommachien was weg,ook geen vers fruitsap meer.Heb mijn bedenkingen voor een volgende keer ????

"Dit nooit meer"vertalen
Van den Eynde Livin...
4,0
8,0

19-07-2009 Een gewone 3 sterren hotel, zeker geen 4 sterren, het eten was zeeeeeer eenvoudig gewoon, altijd het zelde, er waren zeer veel klachten van andere mensen over het eten, mais, het beste was na 2 dagen weg, en kwam niet meer terug, zoals seldrij,asperjes, als groenten, ons zien ze er nooit meer.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe laat jij je huis achter als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?