Hotel Selomar ****

Selomar
5,6

11 reviews over Hotel Selomar in het Nederlands

MP, 4-5-2006

Groot minpunt is het personeel. Niet vriendelijke en niet gastvrij. Op het chagrijnige af. Het eten is zeer modaal voor 4 sterren.
Gereisd met partner in juli 2004

fam.de Boer, 7-11-2005

Wij zijn net terug van Hotel Selomar

Een heel gezellig Spaans hotel.Wel wat oud maar keurig netjes.Het enige minpuntje aan dit hotel is het restaurantgebeuren.Voor een 4* hotel een karige bedoening wat het eten betreft. Wel voldoende, maar erg weinig aandacht aan besteed. Ook was het personeel in het restaurant erg ongemotiveerd.Je kunt beter alleen L.O. nemen. Het barpersoneel,bij de receptie en de kamermeisjes waren juist heel vriendelijk. Tip: neem een hotelcreditcard waar je 50 euro opzet krijg je 15% korting op alle drankje incl. de flessen wijn bij het eten.Restant van het geld krijg je bij vertrek terug.

Gereisd anders in november 2005

A H, 27-9-2005

verder geen woorden aan vuil maken. Alleen als je echt niets gewend bent thuis dan ben vind je dit kot misschien acceptabel. Eigenwijs en toch boeken: u was gewaarschuwd.

Wat een strafkamp.

Gereisd anders in september 2005

vermeer, 4-8-2005

na onze boeking werden wij nogal verrast over de negatieve opmerkingen over het hotel nou wat ons betreft is alles er prima in orde kijk je word behandeld zoals je zelf de mensen behandeld maar ja dat zijn weer de nederlanders die denken........

wat ons betreft zo gauw mogelijk weer.

het is normaal om de mensen die je bedienen te waarderen in hun werk en daarvoor te belonen een kleine tip en ze staan direct voor je klaar de gehele vakantie .

de kamers worden elke dag schoon gemaakt en de bedden worden ook elke dag opgemaakt.

zoals ik al zei prima.

en trouwens de airco werkte ook prima en voor de negativoos als je beter leest word er ook aangegeven dat de airco alleen in de zomer maanden werkt.

het eten was trouwens prima er werd elke dag genoeg gemaakt zodat er voor iedereen wel wat te eten was

Gereisd anders in augustus 2005

Wendy Spijker, 2-8-2005

Wij zijn net terug van een geslaagde vakantie in hotel Selomar, ons advies is dan ook als u al geboekt heeft de vakantie niet om te boeken! Het personeel is vriendelijk en de receptionisten spreken Engels. De kamers zijn prima, alles wat je nodigt hebt is aanwezig! Ook is er niets mis met het eten. Misschien is het geen 4 sterren hotel, maar een 3 sterren hotel is het zeker wel! We zouden deze vakantie zo weer over doen!
Gereisd anders in augustus 2005

een gast, 29-3-2005

Door het personeel wordt je als hond behandeld. De eetzaal lijkt we een strafkamp, zoals je behandeld wordt.

Het hotel ligt wel lekker aan het strand, maar 1 hele goede raad:

BLIJF HIER WEG!!!!!!!

Gereisd anders in maart 2005

P.H. Binnendijk, 11-1-2005

Kunt u nog omboeken? Ik zou het doen. Dit is echt het slechtste hotel die ik ooit heb meegemaakt. Het is de vier sterren niet waard.

Onvriendelijk personeel. Het eten was slecht. Veel te vet en te eenzijdig. Armzalige kamers voor een hotel met 4 sterren.

Gereisd anders in januari 2005

.J. vd W., 18-9-2004

Gewoon en onvriendelijk hotel. Je voelt je niet welkom. De obers behandelen de als stuk vuil. Eten is niet slecht maar de sfeer maakt veel kapot.

Ik ga er niet meer terug

Gereisd anders in september 2004

André, 18-9-2004

Het hotel ligt erg gunstig. Aan de receptie is men vriendelijke en is de service goed. Maar dan het restaurant. Daar ben je niet welkom. De obers snauwen je af. Het is een een gevecht om een tafeltje en het eten is matig. Je krijgt daar nuet het gevole welkom te zijn. De kamers worden niet altijd goed schoongemaakt en zijn vrij simpel ingericht.

Absoluut geen 4 sterren hotel. Een matige 3 sterren komt meer in de buurt.

GEEN AANRADER. Alhoewel de ligging perfect is.

Jammer

Gereisd anders in september 2004

Y, 29-1-2004

correctie prijs/kwaliteit zie vorig bercht.

Noot: 7 service: is "opgekrikt" door de dames van de schoonmaak. Personeel restaurant en balie waren niet zo vriendelijk.

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selomar in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Selomar scoort een 5.55 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: