Appartement Santa Margarita ****

Santa Margarita
7,9

4 tips over Santa Margarita

Anneke, 10-7-2012

pinoccio die hollandse tent aan de boulevard vind ik de eigenaresse niet klantvriendelijk. echt!

zeker niet tegen mensen met een verstandelijke beperking. ik kan het weten. ik heb een vriendin met een verstandelijke beperking ik begeleide haar. na een paar dagen voelde ikdat we niet welkom waren. nee dan bij hun buren. aan weerszijde die zijn een stuk vriendelijker. er onbrak ons aan niks. tikkibeach. en budweiser.

daniellesmit71, 9-7-2012
Restaurant Pinocchio, de Kroon, het kiprestaurant en de vele chinese restaurants super lekker eten voor niet al te veel geld. Bakkertje vlakbij, heerlijk warm stokbrood en ook niet duur.
Anneke Pultrum, 24-6-2012
ik wil het even over drinken hebben. hier wat tips. koop geen flesjes water op het strand. kosten € 2.5 euro. je kunt beter naar een supermaktje gaan. daar koop je een grote fles van 8 ltr voor 1.5? als je op je kamer wil drinken aan een wijntje of pilsje ect. koop het in de supermarkt.. niet op het terras. je betaald voor een flesje wijn € 20.00. supermarkt nog geen € 3.00. neem een kurkentrekker van huis mee, daar zijn het van die goedkope slappe dingen..

olga, 27-11-2011
Gelukkig is er een leuk oud centrum met gezellige terrasjes en tapasbarretjes, waar je heerlijk en goedkoop kunt eten.

Onze bezoekers bekeken ook: