Hotel RH Victoria ****

8,8

43 reviews over Hotel RH Victoria in het Nederlands

Centraal gelegen hotel

Fam Wouters, 15-9-2017

Hotel Victoria is kort bij de oude stad .het ontbijt was goed. Dinner buffetten te weinig variantie mayonaise en ketchup in plastic verpakt afknapper. Zwembad was klein en water ijskoud. Badkamer is verouderd..het personeel was zeer vriendelijk.
Gereisd met partner in september 2017

Goed maar ...

Gilbert Meyns, 17-6-2017

Voor de 4° keer in dit hotel, men kan goed zien dat " de kleine kantjes" eraf gereden worden. Voorbeeld; bij ontbijt geen show cooking meer, personeel op een minimum, enz.

Sanitair op de kamers aan renovatie toe.

Alles wordt wel goed onderhouden.

Nog doenbaar maar directie zal moeten oppassen.

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastisch hotel

Poignie gratienne, 25-5-2017

Alles aanwezig in dat hotel betreffende,comfort,accomodatie, sfeer en relax,vriendelijk personeel,prijs kwaliteit,topper,zeer goede ervaring, we komen nu al voor de tweede maal en volgend jaar,zonder twijfel,komen we terug
Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch

Edmond, 20-5-2017

Met voorsprong het meest vriendelijke personeel ooit. Het volledige hotel was zeer netjes, alles blonk er als een spiegel. Het eten was allemaal zeer lekker. De schotels waren warm en alles was vers. Het hotel is niet al te groot en was waarschijnlijk niet volzet; zodat de buffetten er verzorgd bleven. Het keukenpersoneel was ook voortdurend in de weer om de schotels bij te vullen en alles mooi te presenteren. Het enige minpunt is de animatie; die was maar pover. Dat het zwembad zeer klein is ten opzichte van andere vinden wij geen probleem; wij komen niet om te zwemmen. We hebben er de tofste vakantie sinds jaren beleefd en gaan er zeker nog terug.
Gereisd met partner in mei 2017

Prima vakantie

robert, 15-3-2017

Alles goed.

Vooral het 55 plus pakket

Gereisd met partner in februari 2017

Goed verzorgd. Heerlijk weer.

Lia Vrancken, 13-3-2017

Hotel was goed, eten gevarieerd en goed en service goed.

Heel leuke hostes van touroperator: Ida. Elke avond gezellige muziek om op te dansen.

Jammer dat er in het naastgelegen hotel werd verbouwd met vanaf 7:30 uur een snerpend geslijp. Maar dat kon de pret niet drukken. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Aardig personeel en lekker eten

Fam Theo, 8-3-2017

lekker in het centrum s avonds gezellig een terrasjes pikken of naar de boulevard ook het happy hour is zeer aan te bevelen in dit hotel of aan de overkant bij RH hotel Royal.Dit doen wij al jaren alleen deze keer was Royal gesloten wegens verbouwing . maar voor maart 2017 weer geboekt.
Gereisd met partner in november 2016

kwalitatief goed hotel

anne-marie de smet, 26-2-2017

Vriendelijkheid en hulpvaardigheid aan de balie en personeel uitzonderlijk. Zelfs in het nederlands. Logies picobello in orde en ruim. Heel net en modern hotel.Bovenste verdiepingen genieten van mooi uitzicht! Eten lekker en gevarieerd. Minpuntje is het kleine zwembad, maar de ligging dicht bij de beide stranden maakt veel goed. Ook centrum met zijn winkeltjes zijn vlakbij. Een aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2016

Heerlijk Hotel en Superligging

Jorgen en Arno, 23-1-2017

Ligging,prijs kwaliteit,zeer vriendelijk personeel in restaurant en Receptie,eten zeer gevarieerd
Gereisd met partner in januari 2017

Goed hotel

Tompoesje, 14-12-2016

I.v.m. renovatie van RH Royal hebben we dit keer RH Victoria geboekt.

Wij kwamen heel vroeg aan; de kamer was nog niet klaar en kregen een drankje aangeboden. De kamer is ruim en volledig ingericht incl. koffie- en theevoorziening. Desgevraagd ook strijkijzer met plank beschikbaar. In de kamer hoor je niets van de buren, wel ‘s-nachts luid pratende mensen vanuit de straat.

De koks bereiden met zorg de maaltijden. Er is volop keus aan vis, zoals: tong, heilbot, kabeljauw en vlees, soms wel iets teveel aan soorten varkensvlees tegelijkertijd. De muziek in de eetzaal is schreeuwerig. Advies: presenteer of goede muziek of geen muziek.

Bij de receptie zijn geen kranten beschikbaar om te lezen. In de lobby kunnen scootmobielen worden gestald. Advies: maak hiervoor plaats in de garage.

Er is geen binnenzwembad en het buitenzwembad is niet verwarmd. De fitness is ruimer van opzet dan bij Royal. Wifi is inclusief en werkt goed. Kluis (elektronisch) op de kamer is ook inclusief.

Iedere avond is er live muziek. Het genre wordt afgestemd op het type gasten; zoals Spaans, Scandinavisch, Engels e.d. Als het genre je op een avond niet aanstaat dan zijn er in de omgeving volop alternatieven.

Alle personeelsleden zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

Bij vertrek ‘s ochtends vroeg, werd een ontbijt aangeboden.

RH Victoria is prima, maar de volgende keer gaan we weer RH Royal; dat is o.a. kleiner van opzet en alleen voor volwassenen.

Gereisd met partner in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor RH Victoria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RH Victoria in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RH Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RH Victoria scoort een 8.82 uit 10 op basis van 43 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: