Hotel RH Sol ***

RH Sol
7,2

5 reviews over Hotel RH Sol in het Nederlands

Maria Wortman-Rueda, 15-8-2007

Acabamos de regresar de los estudios del hotel RH Sol. Estan bien pero no hay ascensor, para nosotros no fue un gran problema ya que teniamos el segundo piso. La comida esta bien pero el menú es algo pobre, no hay demasiada elección. La situaccion del hotel esta bien aunque hay trafico en las calles peatonales del edificio con lo cual debes tener cuidado al salir del portal no venga un coche en ese momento, por el resto bien calidadprecio.
Gereisd familie in augustus 2007

kees, 24-2-2007

Dat zoiets nog kan bestaan! Zeer slecht eten en totaal geen variatie. Desserts waren telkens overschot van de dag ervoor. alle overschotten van eten zitten in de soep! Goed om nooit meer op vakantie te gaan na zulke ervaring! Gelukkig weten we beter. Personeel aan de receptie was vriendelijk. ligging was ook goed!
Gereisd met partner in februari 2007

freddy lecomte, 19-5-2006

prachtig zwembad,nette kamers,goed restaurant,prima gelegen voor diegenen die graag in het uitgangscentrum rondlopen,vlakbij het strand en de markt.avondanimatie nogal zwak,maar er is zoveel te doen juist daarbuiten dat het niet erg is.Rookvrij hotel.restaurant nogal druk bezet,ga niet tevroeg eten,want dan sta je in de rij.Zeker een aanrader kwaliteit /prijs in promotie of last minute.Ik kan geen enkel negatief punt aanhalen,buiten de kleine verwaande vlerk van jetair op de luchthaven,maar die zijn we al jaren gewoon
Gereisd met partner in april 2006

de coninck charlotte, 4-2-2006

ik heb hier twee maand stage gelopen als animatrice! mijn eerste indruk was: mooie vernieuwde inkom met supermooi zwembad en vernieuwde kamers...maar ze mochten ook het restaurant en de algemene ruimtes vernieuwd hebben! maar toch is het in orde! goede service, soms vergeten ze wel eens de smile, heel goede keuken voor grootkeuken te zijn! elke dag verse paella maar het ontbijt is toch iets te veel voor engelsen! de animatie is in orde als je kickt op animatie maar ergens iets teveel voor mij! van 's morgens vroeg tot 's avonds laat! sport, kids, shows...als je kiest voor dit hotel zeg dan zeker dat je in de pelicanos wil (hotel heeft twee delen, anders deel is ocas en echt voor ouderen en nog heel ouderwets) de ligging is goed want is dichtbij strand maar ligt in het gedeelte dat meer engels is dan spaans in benidorm! je kan wel wandelen naar het meer spaase gedeelte poniente, te doen in 15-20 min! naast hotel heb je een winkeltje waar je best drank koopt want in hotel superduur!
Gereisd alleenreizend in mei 2004

Mike, 29-1-2006

Hotel is gelegen in het hart van het oude centrum. Eenvoudig maar verzorgd. Vast clienteel. Het eten is er goed, een beetje spaans getint, vooral in't weekend. Ze hebben ook een klein aantal studio's ter beschikking, deze zijn gelegen in een andere straat en zijn heel modern en comfortabel met kitchenette, airco, verwarming, enz... Je kan dan ook in't hotel voor de maaltijden terecht. -Zeker de moeite, alleen al voor de ligging.
Gereisd anders in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor RH Sol bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RH Sol in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RH Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RH Sol scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: