Hotel Port Benidorm

Port Benidorm
8,2

21 reviews over Hotel Port Benidorm in het Nederlands

Modern en uitstekend hotel.

patrick, 21-9-2017

Modern hotel met zeer goede all in.mooi zwembad.lekker eten en goede service bij eten.kamers waren groot genoeg met leuke badkamer en leuk terras.ligging ideaal, dicht bij strand en winkels.2én van de betere hotels in Benidorm.Iedere avond showprogramma en leuke activiteiten aan zwembad.All in was heel goed.
Gereisd met partner in september 2017

prachtig all in hotel.

patrick jonckheere, 25-9-2017

heel goed all in hotel.behulpzame medewerkers en personeel.goede animatie aan zwembad en leuke avondshows.mooie,verzorgde kamers met terras.lekker eten in mooi restaurant.mooi zwembad.kortom the place to be in benidorm.
Gereisd met partner in september 2017

Redelijk hotel

Reisgroep, 20-8-2017

Mooi hotel. Goed zwembad maar veel te weinig parasols.

Eten was oke, extra aandacht door gastheer bij binnenkomst restaurant is prima.

Kamers waren modern, niet altijd even schoon, vooral onder de bedden.

All-inn is matig. Bij betalen voor een goede bak koffie is niet wat wij gewend zijn bij all-inn. Na 23:00 uur betalen voor de drankjes. Geen extra's zoals snack e.d. Animatie erg Engels.

Liften waren een ramp, soms wel erg wel lang wachten.

Ligging prima, dicht bij het strand,winkels bus en taxi's.

Gereisd met vrienden in juli 2017

geweldig hotel

Richard, 12-8-2017

Geweldig verbouwd hotel met moderne kamers, mooie met glas afgewerkte badkamer.

Zwembad is groot genoeg en wordt goed schoongehouden.

Ook de kamers worden goed schoongemaakt.

Het eten is goed, warm en afwisselend.

Personeel is vriendelijk, correct en altijd klaar voor een praatje.

Minder is het all inclusief concept daardoor wordt er erg veel gedronken.

Ook is er voor de Nederlanders en Belgen geen BVN aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2017

Het geld niet waard.

An Heesakkers, 30-7-2017

Prima ligging vlak bij de boulevard en strand. De meeste kamers hebben zeezicht met daarvoor een groot gebouw. Sanitaire voorzieningen zijn niet makkelijk bereikbaar en te weinig.

De kamers ogen hyper modern. maar de ontwerper heeft geen aandacht gehad voor de privacy van de gasten. Glazen kooien als badkamer en toilet. Grootbeeld flat TV met 80 zenders. Geen Nederland of BVN. Avond animatie soms erg goed maar veel het zelfde. Het eten was matig alleen de salade bar en vers brood OK.

All incusive alleen drank maar geen echte snacks. Het vriendelijk personeel was soms wat overdreven. We hadden niet het gevoel van een 4 sterren hotel.

We gaan hier niet meer terug.

Gereisd met partner in mei 2017

midden in het centrum en pas gerenoveerd

Sterre, 18-7-2017

Restaurant was goed en veel keus. Zwembad is goed en veel bedjes zonder betaling. Gratis wifi. Mooie kamer en word elke dag schoongemaakt.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige tijd gehad

Annett Bulder, 27-6-2017

idd badkamer van glas maar dat vonden wij prachtig, lekker stijlvol en licht, eten was prima er is zoveel keus dat er altijd wel iets is wat je lekker vind, over het algemeen is het eten in een hotel in Benidorm niet spectaculair, in dit hotel is het goed, , idd geen Nederlandse zender maar als ik TV wil kijken blijf ik wel thuis, is ook goedkoper, wat wij heel fijn vonden was de zonneweide en het ruime aantal ligstoelen, heerlijk geen ruzie om een stoel!! ook het zwembad was super!, het hotel is erg gezellig en niet zo ingebouwd je hebt zelfs uitzicht vanaf het balkon, er is voldoende gezellige zit gelegenheid in verschillende open ruimtes, personeel erg vriendelijk. en ja de avond entertainment is zoals in alle hotels een beetje oubollig met spelletje en liedjes..je hoeft er niet aan mee te doen er is zat entertainment in de stad, boulevard en nog op loop afstand ook.

Wij vonden het leuk, een Poolse jonge dame die in het hotel de entertainment verzorgd regelde alles tot in de puntjes en goed ook!! toen wij op het punt stonden om naar huis te gaan kwam zij persoonlijk afscheid van de gasten nemen, dat heb ik nog niet mee gemaakt!!

Wij gaan lekker in september weer met zn viertjes en heerlijk 17 dagen, ik verheug mij er nu al op.....het is een top hotel!!

Gereisd met partner in november 2016

Heerlijk hotel

Monique, 22-6-2017

Port Benidorm is gerenoveerd en heeft daardoor een luxe en moderne uitstraling!

De ligging is perfect, net niet tussen de feestvierende Engelsen en bijna direct aan de Levante boulevard.

De kamers zijn niet groot maar fris en schoon en het balkon geeft geweldig uitzicht over boulevard en strand.

Het personeel bij receptie is heel aardig en behulpzaam. Wil je gebruik maken van de welness zeker 4/5 dagen van tevoren reserveren tijdens ons verblijf was de welness al 4 dagen vooruit volgeboekt. Het eten is prima, lekkere saladebar elke dag en genoeg keus aan buffet. Al met al een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2017

All inclusive maar niet echt

Furtjes, 17-6-2017

Als je hier allinusieve boekt moet je voor de echte merken bijbetalen anders krijg je het goedkope spul zelfs voor koffie mag je naar de automaat lopen je wordt niet eens bediend zeer slecht als je denkt dat je hier voor betaald hebt en er dan nog extra moet bijbetalen
Gereisd met partner in januari 2017

Prachtig mooi hotel

Dams, 17-6-2017

Wij hebben een super vakantie gehad.. hotel was mooi schoon de kamers waren mooi, elke dag schoon! Het eten was uitstekend elke dag genoeg keus en variatie, de ligging van het hotel was goed nog geen 5min lopen naar het strand!
Gereisd met partner in juni 2017

Matig

Charles, 9-6-2017

Vriendelijk personeel. Ruime kamers met prima bedden. Voldoende kastruimte.

's Avond van 21 uur t/m 22,30 uur gevarieerde live muziek. Badkamers zijn geheel van Glas. Aan de voorzijde de onderste 25 cm van doorzichtig glas dan tot 125 cm golvend matglas met heldere strepen. Daarboven weer helder glas. Totaal geen privacy. Alleen geschikt voor een peepshow. Geen ligbad wel een glazen inloop douche. Ook de balkons hebben glazen wanden en liggen op dezelfde hoogte je kunt door minimaal 12 andere worden bekeken. Er zijn mooie terrassen en een prima zwembad met poolbar. Wel heel weinig parasols. Bij all inclusive in is alleen automaat koffie inbegrepen anders bijbetalen. De snacks waren wat pinda's en chips. Salade en kaasbuffet waren boven gemiddeld. De uitgebreide warme gerechten waren dikwijls matig bereid. Ongeveer 20 % van de kamers hebben een uitzicht op een kroegenstraat of zwembad. Na wikken en wegen kom ik tot een persoonlijke beoordeling van 7.1. Mooi uitzicht. Overige Port hotels zijn 2 en 3 sterren.

Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Port Benidorm bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Port Benidorm in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Port Benidorm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Port Benidorm scoort een 8.21 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: