Appartement Petit Palau **

Petit Palau
7,6

7 reviews over Appartement Petit Palau in het Nederlands

John van Mullem, 25-7-2007

Prima appartement en zeer centraal. Lekker ruim Bad/Douche, aparte slaapkamer en komplete keuken.Lekker balkon met frontaal zeezicht. ook NL-televisie. Dus alles wat je wilt, strand voor de deur en midden in oude centrum. Toppertje.

Gelukkig weer online te boeken op hebjemenodig.nl

Gereisd met partner in juli 2007

john van mullem, 16-7-2007

Gelukkig weer te boeken. kijk voor online reservering. Prima appartementen op toplokatie in oude centrum benidorm
Gereisd met partner in juli 2007

Alwin, 29-10-2006

Wij zijn er dit jaar geweest van 7 oktober 2006 tot 14 oktober 2006. De receptioniste was een aardige dame, maar was er lang niet altijd, als ze er volgens de aanwezigheidstijden zou moeten zijn.

Het appartement was niet goed schoongemaakt en vrij klein. Als je op het balkon zit, kun je veel zien, maar het is wel erg druk en veel herrie. De handdoeken en het beddegoed zijn oud, maar wel schoon.

Gereisd anders in oktober 2006

Cristian & Maaike, 30-8-2005

Vorig jaar zijn wij met z'n tweeën hier geweest, en we hebben een hartstikke leuke vakantie gehad. De eigenaar was af en toe een beetje nukkig; maar gelukkig kon hij nederlands (alhoewel die meestal spaans praat). Onder het hotel een relaxte chill-bar (écht relaxed een sangria drinken!!) en smorgens heerlijk koffie drinken bij de lunchroom! Strand op een paar meter. Dit was een goede aanbieding via Touroperator. Topper!
      Gereisd anders in augustus 2005

Thaal, 4-2-2005

Het is alweer een aantal jaar geleden dat ik hier was, maar vond 't een prima appartement. Centraal gelegen en voor twee personen erg ruim. Inderdaad geen faciliteiten maar die heb je ook niet nodig met de zee voor de deur, tientallen restaurantjes langs de boulevard, een supermarkt om de hoek en een bar onder je. Ik zou wel altijd een appartement met zeezicht boeken, deze hebben een riant balkon waar je goed kunt zonnen. Wel uitkijken voor gluurders, als je namelijk een stukje de zee in loopt kijk je zo naar binnen. Wij hebben er nog een foto van dat er iemand vanuit zee met een verrekijker stond te gluren....
        Gereisd anders in februari 2005

Winny, 28-7-2004

Een prima appartementencomplex, zonder faciliteiten, heb je ook niet nodig vanwege de ligging. Ze hebben verschillende type appartementen dus je kunt er altijd vragen om een andere kamer.
          Gereisd anders in juli 2004

Maureen, 1-7-2004

Wij hadden een mooie kamer met aparte slaapkamer en woonkamer en hele nieuwe badkamer met ligbad etc. Qua ligging is het perfect want je zit direct aan het strand. Wij hebben absoluut geen geluidsoverlast gehad maar dit misschien omdat wij hier begin juni waren en het nog niet zo heel druk is. De portier was een duitse jongen die Kai heette en was heel aardig.Dit was wel 2 jaar geleden dus misschien is er wel het een en ander veranderd aan de reacties te zien hier!
            Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Petit Palau in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Petit Palau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Petit Palau scoort een 7.57 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: