Appartement Niza

Niza

3 reviews over Appartement Niza in het Nederlands

ann, 26-4-2008

voor ons was niza jaren achtereen het vaste adresje in benidorm,dekinderen verheugden zich altijd op het weerzien met joke(de Concierge)een schat van een mens.jammergenoeg zijn de appartementen verkocht
Gereisd familie in april 2008

timmermans, 8-11-2005

zeer gord gelegen de vroum]welijke concerce is zeer vriedelijk het appartement doet ook aan alle eisen balkon is zeer grood

Ik wide het nog zeer graag boeken maar ik kan het verders niet meer vinden

Dat vind ik zeer erg want wij zouden er zeer grag naar toe willen wij hebben er toe zeker 5 keer geweest maar is toen verkocvht en ik zie het nergens meer als u het wet mag je mij dat wel toesturen

Gereisd anders in november 2005

fatma, 22-7-2005

mensen kunnne beter daar heen gaan alles wordt dsaar heel goed geregeld een hele goeie service alles is naar wens
      Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Niza in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Niza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Niza scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: