Appartement Mediterraneo 43 **

Mediterraneo 43

Matig

5 reviews over Appartement Mediterraneo 43 in het Nederlands

Jorrit, 29-11-2006

Wij zijn vorig jaar in het appartement geweest en we hadden nog nooit zo'n leuk appartement gezien voor dit geld. in het zwembad hebben we ons erg vermaakt. het was niet altijd even schoon. maar we hebben het zelf maar een beetje schoon gemaakt. het was een geweldige vakantie en komen er zeker niet meer terug.
    Gereisd anders in november 2006

Sanne van der Veen, 29-11-2006

We kwamen aan en schrokken. we hadden geen warm water bij onze douche en dat viel zwaar tegen. het was klein, donker en het was heel lelijk ingericht. het was er ook niet schoon, het was gewoon ranzig. de ligging was wel uitstekend. je kon zo lopend naar het strand. de service was slecht, je kon niemand vinden als je een vraag had. en was diegene er wel, dan kon je niks begonnen want hij kon geen nederlands en engels.
      Gereisd anders in november 2006

D van Boven, 3-7-2005

De schoonmaak laat veel te wensen over en de enige taal die er gesproken wordt is Spaans.Appartementen zijn wel ruim met mooi balkon , maar de rest is wel verouderd. De ligging is goed , want de boulevard(die tegenvalt) en het strand zijn dichtbij.
        Gereisd anders in juli 2005

Jacqueline, 8-6-2005

Leuk groot mooi appartement, mooi zwembad (wel streng toezicht), Aan Aveneu de Mediterrano super dus.

Ben hier in in 2001 geweest. Schoonmaak was wel slecht alles was een beetje plakkerig. En het gasfornuis werkte ook niet helemaal (stoppen sloegen door). Maar genoeg eetgelegenheid in de buurt. Handig was de wasmachine in het appartement!!

Gereisd anders in juni 2005

Patrick, 8-4-2005

Zijn er 3x geweest, maar zeer oud. Werd niets aan gedaan. Maria Delores is degene die alles daar regelt, maar die doet dat zeer slecht. kan nauwelijks Engels en regelt niets voor je. Ligging is wel super! Mooi groot balkon, maar verder? ERg oud en vervallen
            Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mediterraneo 43 in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mediterraneo 43 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mediterraneo 43 scoort een 5 uit 10 op basis van 5 reviews.