Beoordelingen Appartement Maria Victoria**

Maria Victoria**
129 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Maria Victoria**
Ibiza, 1, E-03503, Benidorm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maria Victoria** in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maria Victoria** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Maria Victoria scoort een 7,2 uit 10, op basis van 129 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maria Victoria** in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maria Victoria**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Maria Victoria** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 101 vakantiefoto's van Appartement Maria Victoria** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Vergelijk Appartement Maria Victoria** met andere accommodaties in Benidorm.
Even geduld a.u.b.

6,4
6,5
7,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Jan. 2014
"Leuk, maar niet top."vertalen
srebrek
7,0

09-02-2014 Het appartementencomplex is iets gedateerd, net als de inrichting. De woonkamer heeft kunststof stoelen en een sofa die niet 'zit'. De appartementen zijn vrij gehorig. (stenen vloer) Onze buren waren rustig zodat we geen overlast gehad hebben ( zij ook niet van ons, hoop ik). Op zich was de inrichting compleet en wanneer er iets niet in orde was, werd het gelijk opgelost. De omgeving is in jan,/febr. rustig. Tijdens vakanties moet je altijd wennen aan je nieuwe omgeving (bedden etc), maar dat was snel opgelost. Het schoonmaken gebeurt met de 'Spaanse slag' dus dat hebben we zelf gedaan. Een compliment voor Ciska van touroperator, die dienstverlening in het bloed heeft zitten.
Alles bij elkaar hebben we ons goed vermaakt in Benidorm. Het uitzicht is mooi. Het balkon groot en je hebt er op tijd zon op de hogere etages.

met partner, Juni 2013
"Leuk appartement"vertalen
Henny den Uijl
6,0

02-07-2013 Hebben in juni 3weken in Maria Victoria gezeten.
Een net appartement wat gedateerd maar ach je bent de hele ,
Dag buiten heerlijk groot balkon de schoonmaak kan beter.
De bad handdoeken waren pet .
Jammer dat de receptie niet vaak open was.
En we hebben een een barretje gemist bij het zwembad.
Al met al hebben we ons heel erg vermaakt.

met vrienden, 2013
"Goede prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
margreet
7,0

24-05-2013 Voor de 2e keer dit complex bezocht. Geen last gehad van verbouwingsoverlast. We verbleven een week, 2 keer wisseling van badlakens en 1 keer bed verschoond in deze week.

met partner, 2013
"Jammer van de herrie"vertalen
Arnold
6,0

23-03-2013 Na een goede ervaring in 2011; 5 maanden geboekt van november 2012 tot eind maart 2013. Helaas werd (en wordt) het gebouw gerenoveerd. Boren, timmeren, water afsluiten, stroom afsluiten etc. Schandalig dat dit wordt gedaan terwijl de appartementen gewoon worden verhuurd (tegen de volle prijs). Eind maart 2013 nog steeds verbouwingsherrie. Laat je dus goed informeren voordat je hier in 2012 naartoe gaat. Zonder herrie zijn de appartementen heel redelijk voor de prijs.

met partner, Jan. 2013
"Volgend jaar weer terug"vertalen
Jac Hop en H Hop Gr...
8,0

11-03-2013 Maria Victoria is een uitstekend appartement gebouw.
Heerlijk rustig en zeer klant vriendelijk,met heel veel zon.
Het is van binnen wel wat gedaartteerd maar alles is aanwezig.
Het is voor zien van een ruim balkon met vier stoelen en tafel.
Het is voor ons een zeer geslaagde overwintering geweest.
Het licht centraal ten opzicht het lavante strand ongeveer vier honderd meter.

met partner, Juli 2012
"Niet weer"vertalen
anja
7,0

07-08-2012 De eerste avond was het er erg rumoerig, er was geen toezicht ,de jongelui draaiden muziek en zaten te drinken.Ze gooiden etenswaren over het balkon. De volgende morgen sliepen ze uit bij het zwembad. Na 3 dagen, toen er s'nachts toezicht kwam, werd het rustiger. Het apartement was sober ingericht, maar wel schoon en netjes. Om het zwembad heen was het echter niet schoon. Er werd wel aangeveegd, maar nooit schoon gespoten.
Al met al gaan we er niet weer heen.

met vrienden, Mei 2012
"Prima accomodatie"vertalen
naam naam
8,0

25-05-2012 Schoon, goede zorg linnengoed, prima prijs/kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel.

met vrienden, Mei 2012
"Goede prijs/kwaliteits verhouding"vertalen
margreet_dewit

22-05-2012 Wij hebben met 4 volwassenen een week in dit appartementencomplex gezeten en waren tevreden met wat we kregen. Verkeerslawaai heb je ook in een 4 sterrenhotel evenals dronken mensen. Qua prijs/kwaliteit is dit een toppertje waar we zeker voor terugkomen.

met partner, Apr. 2012
"Oordoppen meenemen"vertalen
M.J. Hoole
8,0

04-05-2012 Voor de rust hoef je niet in Marie Victoria te zijn, het is daar 24 uur per etmaal verkeerslawaai, amubulances, politiewagens zelfs midden in de nacht met sirenes,motoren,brommers enz., en mocht het tegen de ochtend iets minder worden dan komen de lallende Engelsen uit de kroeg.
Als klap op de vuurpijl kregen we de laatste 5 dagen een groep Spaanse jongens van 17 jaar naast ons, die door drank en waarschijnlijk drugs zo ongelooflijk tekeer gingen, dat het meubels bijna over het balcon werden gegooid.
De receptie gaat om 23.00 uur dicht, dus er is geen enkele controle tot de ochtend, dus klagen over de herrie kan niet,en slapen evenmin.

met partner, Mrt. 2012
"Nooit meer"vertalen
Trees
4,0
5,0

07-05-2012 i.p.v.2k app.kregen wij een 3k app en wij begrijpen niet hoe je hier met 5 pers.kunt wonen voor 4 weken één slaapk.oké maar de andere is een hok waar twee bedden ingezet zijn. Ga ook nooiit met de paasdagen hier naartoe het complex wordt volledig door de spanjaarden in beslag genomen en is dan BIJZONDER luiddruchtig.Bij de eethoek staan 4 zielige plastic stoeltjes.Kortom voor dit bedrag zijn er nog meer mogelijkheden.Er was maar één topper en dat was onze hostes CISKA.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?