7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Maria Victoria** bij :

119 reviews over Appartement Maria Victoria in het Nederlands

Dit jaar was het prima

H.Zonneveld, 30-5-2016

Erg schoon, de conciërge is perfect. wat er ontbreekt in je kamer wordt meteen aangevuld.

Super vakantie gehad

Gereisd met partner in mei 2016
Juan Vicente Ferrandis Soria,

Gracias por sus comentarios.

Esperamos volver a verle.

Geweldig

Herman, 17-9-2015

Na jaren weer terug in Maria Victoria,we werden vriendelijk ontvangen door de portier die ons naar ons app bracht.We zaten op de bovenste verdieping prachtig terras met ligbedden en mooi uitzicht alleen op warme dagen erg warm door al het glas dan moet je echt de airco aan.

De app zijn opgeknapt zoals de badkamer,nieuwe gordijnen bekleding van de bank en er is nu ook airco.Bij aankomst zijn de app schoon handdoeken om de 4 dagen maar je kunt ze ook beneden vragen als je schone wilt.Wij zijn weer erg tevreden over maria victoria en gaan er zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in september 2015

Verandering

H.Zonneveld, 6-6-2015

Ik kom hier al jaren,ben vandaag terug gekomen.

Helaas is de accomodatie dit laatste jaar hard achter

uit gegaan betreffende gasten

Alleen Engelsen en Spanjaarden die diep in de nacht

hun drankgelag uitleven in het complex.jammer maar

het is niet anders

Gereisd met partner in mei 2015
Juan Vicente Ferrandis Soria,

Thank you for your comments which we hope to improve. In winter there is a majority of Dutch people, but in summer there is a mix of nationalities.

Dank u voor uw opmerkingen, die we hopen te verbeteren. In de winter is er een meerderheid van de Nederlanders, maar in de zomer is er een mix van nationaliteiten.

Leuk, maar niet top.

srebrek, 9-2-2014

Het appartementencomplex is iets gedateerd, net als de inrichting. De woonkamer heeft kunststof stoelen en een sofa die niet 'zit'. De appartementen zijn vrij gehorig. (stenen vloer) Onze buren waren rustig zodat we geen overlast gehad hebben ( zij ook niet van ons, hoop ik). Op zich was de inrichting compleet en wanneer er iets niet in orde was, werd het gelijk opgelost. De omgeving is in jan,/febr. rustig. Tijdens vakanties moet je altijd wennen aan je nieuwe omgeving (bedden etc), maar dat was snel opgelost. Het schoonmaken gebeurt met de 'Spaanse slag' dus dat hebben we zelf gedaan. Een compliment voor Ciska van touroperator, die dienstverlening in het bloed heeft zitten.

Alles bij elkaar hebben we ons goed vermaakt in Benidorm. Het uitzicht is mooi. Het balkon groot en je hebt er op tijd zon op de hogere etages.

Gereisd met partner in januari 2014

Leuk appartement

Henny den Uijl, 2-7-2013

Hebben in juni 3weken in Maria Victoria gezeten.

Een net appartement wat gedateerd maar ach je bent de hele ,

Dag buiten heerlijk groot balkon de schoonmaak kan beter.

De bad handdoeken waren pet .

Jammer dat de receptie niet vaak open was.

En we hebben een een barretje gemist bij het zwembad.

Al met al hebben we ons heel erg vermaakt.

Gereisd met partner in juni 2013

goede prijs/kwaliteit verhouding

margreet, 24-5-2013

Voor de 2e keer dit complex bezocht. Geen last gehad van verbouwingsoverlast. We verbleven een week, 2 keer wisseling van badlakens en 1 keer bed verschoond in deze week.
        Gereisd met vrienden in januari 2013

Jammer van de herrie

Arnold, 23-3-2013

Na een goede ervaring in 2011; 5 maanden geboekt van november 2012 tot eind maart 2013. Helaas werd (en wordt) het gebouw gerenoveerd. Boren, timmeren, water afsluiten, stroom afsluiten etc. Schandalig dat dit wordt gedaan terwijl de appartementen gewoon worden verhuurd (tegen de volle prijs). Eind maart 2013 nog steeds verbouwingsherrie. Laat je dus goed informeren voordat je hier in 2012 naartoe gaat. Zonder herrie zijn de appartementen heel redelijk voor de prijs.
        Gereisd met partner in januari 2013

Volgend jaar weer terug

Jac Hop en H Hop Groot, 11-3-2013

Maria Victoria is een uitstekend appartement gebouw.

Heerlijk rustig en zeer klant vriendelijk,met heel veel zon.

Het is van binnen wel wat gedaartteerd maar alles is aanwezig.

Het is voor zien van een ruim balkon met vier stoelen en tafel.

Het is voor ons een zeer geslaagde overwintering geweest.

Het licht centraal ten opzicht het lavante strand ongeveer vier honderd meter.

Gereisd met partner in januari 2013

niet weer

anja, 7-8-2012

De eerste avond was het er erg rumoerig, er was geen toezicht ,de jongelui draaiden muziek en zaten te drinken.Ze gooiden etenswaren over het balkon. De volgende morgen sliepen ze uit bij het zwembad. Na 3 dagen, toen er s'nachts toezicht kwam, werd het rustiger. Het apartement was sober ingericht, maar wel schoon en netjes. Om het zwembad heen was het echter niet schoon. Er werd wel aangeveegd, maar nooit schoon gespoten.

Al met al gaan we er niet weer heen.

Gereisd met partner in juli 2012

Prima accomodatie

naam naam, 25-5-2012

Schoon, goede zorg linnengoed, prima prijs/kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel.
        Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maria Victoria in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maria Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maria Victoria scoort een 7.35 uit 10 op basis van 134 reviews.