Hotel Madeira Centro ****

8,7

153 reviews over Hotel Madeira Centro in het Nederlands

Prachtige vakantie gehad in Madeira Centro

Fam Goossens, 20-8-2017

Mooi hotel ,alles heel proper,lekker eten, personeel vriendelijk en behulpzaam wat kan je meer wensen? Mensen die hier kritiek geven op het eten dat kunnen wij niet begrijpen.We vragen ons af wat die thuis eten.Het zal in elk geval heel wat minder zijn.Er zijn spijtig genoeg altijd mensen die negatief zijn.Voor ons is Madeira Centro top!!!
Gereisd met partner in juli 2017

Een geweldig hotel

Fam Van den berg, 20-8-2017

Voor de 6de keer in Madeira Centro geweest.

Wij hebben al verschillende hotels in Benidorm gehad en Madeira Centro is voor ons nog altijd het beste van allemaal.Als ik toch een puntje kritiek mag geven het brood s'morgens is niet lekker vers.Voor de rest alles top!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantatische 2 weken gehad

Fam. de Bruijn, 13-4-2017

Geweldig hotel met mooie en schone kamers en prachtig uitzicht. Goede variatie in eten en vriendelijk personeel. Tegen centrum aan gelegen en dicht bij Levantestrand. Prachtig uitzicht over Benidorm vanuit panoramalift en vanaf restaurant op bovenste etage. Wat mij betreft een aanrader en ga hier zeker nog terug. Ik heb geen echte minpunten over dit hotel, alleen buitenzwembad is aan de kleine kant. Maar wij gaan niet op vakantie om bij het zwembad te zitten. Heb al in vele accommodaties in Benidorm verbleven, maar dit is tot nu toe de beste van allemaal.
Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig hotel

Frans Peters, 28-3-2017

Zeer goed hotel met heel vriendelijk personeel en mooie kamers met uitzicht over zee en het oude Benidorm. Zeer centraal gelegen.

Eten is hier ook zeer goed en op vrijdag altijd een gala avond met een uitgebreid buffet.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig

P Roskamp, 8-3-2017

Personeel,zowel in het restaurant als de kamers.
Gereisd met partner in september 2016

2 x er geweest en tevreden over het al gemeen

wilfried, 7-11-2016

Er geweest in mei en oktober 2016 .De reseptie was vriendelijk en sprak naast spaans ook engels en frans. er waren 5 liften en de wachttijden waren max 2 min. De kamers waren goed en proper. Het eten was niet supper maar toch van zeer goeie kwaliteit. de ligging is zeer goed. Een 4 de ster is te danken aan de vrij grote uitrusting van het hotel. Dit hotel is vatbaar voor herhaling.
Gereisd alleenreizend in mei 2016

Zeer goed hotel

Christophe, 24-8-2016

Net terug en zou zo meteen terug keren. We zaten op de 19de verdieping met prachtig zicht over het oud benidorm. Buffet was wel iedere dag hetzelfde maar was wel van een aannemelijk niveau. Minpunt was het lange wachten aan de liften tijdens de spitsuren ondanks dat er 5 liften aanwezig waren. We hadden vol pension maar na een paar dagen waren we dit wel beu en besloten om smiddags uit eten te gaan. Zwembad is heel klein en weinig ligzetels. Iedere avond leuke animatie aan het zwembad. Personeel was vriendelijk, enkel het oudere personeel kon wel eens knorrig doen. Kamers waren mooi en in goede staat. Mooie badkamer en aangenaam terras. Minpunt, de tweepersoonsbedden zijn wel erg smal.
Gereisd met partner in augustus 2016

echt fantastisch

alice48, 2-5-2016

fijne lokatie ,vlakbij strand en tegen centrum aan .

echt goed eten ,ruime kamers.

Gereisd met partner in december 2014

super hotel

Meyns Gilbert, 8-1-2016

Einde 2015, begin 2016 gevierd in Madeira Centro, alles uitstekend verlopen. Fantastische reveillon, een aan te bevelen hotel in Benidorm. Vernieuwen sanitair zou wenselijk worden.
Gereisd met partner in december 2015

2e keer maar nooit meer

De Hon-Tytgat, 28-4-2015

Hotel is goed gelegen, het uitzicht boven is mooi. Het is ook proper. Minpunt is het personeel aan de receptie, zeker die vrouw (met bril en lang haar), was zeer onbeleefd en zeer onvriendelijk. Kwamen om 11 uur aan en moesten tot half twee wachten op onze kamer omdat ze niet vrij was. We gingen persoonlijk kijken en ze was wel vrij. Dat gezegd zijnde aan de receptie, kregen we ze toch niet. De vrouw was zeer onvriendelijk. Het restaurant is ruim, maar het eten is zeer vettig, vis niet uitgebakken en bijna altijd koud. Wel vers fruitsap bij het ontbijt. Het personeel in het restaurant en de vrouw die de kamer kuiste was vriendelijk, het is dus enkel in de receptie dat het zeer negatief was.
Gereisd met partner in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Madeira Centro bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Madeira Centro in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Madeira Centro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Madeira Centro scoort een 8.65 uit 10 op basis van 155 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: