Aparthotel Les Dunes Comodoro ****

Les Dunes Comodoro
8,5

13 tips over Les Dunes Comodoro

jokeverhoeven59, 15-8-2015
Zijn met bus 10 naar Altea gereden, lekkere koele bussen daar, onderweg kun je uitstappen voor de markt! de marktdagen staan aangegeven in het mededelingenbord in de lobby.
Joya, 8-7-2015
In de omgeving heb je genoeg winkeltjes en je kan langs de lange boulevard lopen. Pas op voor het spelletje balletje balletje want je word er mee dood gegooid. Ga er niet bij staan want je word opgelicht. Ga niet eens kijken want als je dichtbij staat kunnen ze je zakkenrollen! Zowel op de boulevard en op de mark zijn ze actief.
frans, 5-6-2015

ligt aan het levante strand dus als het ware van je bed in de zee

kamers op de tweede verdieping hebben onze voorkeur.

Deklerck, 21-3-2015
Nederlandstalige lectuur is gratis beschikbaar.
rvandenbroele, 14-3-2015
's Morgens begin je met een glaasje cava en heb je keuze uit een volledig buffet, warm en koud.Ga op uitstap naar Alicante 45 Min met de Alsa-bus voor 8 euro H/T of naar Valencia 1,45 u voor 30 euro.
EDDY, 13-11-2014
Den Pinocio en den Blauwen walvis (een beetje verder) zijn een aanrader om ´s avonds te vertoeven met ambiance en een Duvel (3€) of een Leffe (2.75€)

Karel en Kristina, 2-11-2014
De ligging en de ruime kamers met terras zijn grote plus punten. De druk op het personeel doet de de gemoedelijkheid verdwijnen en het wordt "gemaakte" vriendelijkheid. Het zwembad en de omgeving met ligzetels zijn echt aan verval toe en er wordt zo goed als niets hersteld. Triestig...Zeker geen 8 meer waard. Het prachtige weer gedurende deze 2 weken heeft gelukkig - voor ons verlof - veel goed gemaakt !
Bassie, 27-10-2013

Mundomar, dolfijnenshow is werkelijk prachtig. Schijnt dat ze daar ook met kids met beperkingen mee zwemmen.

Barpersoneel mag een stuk vriendelijke, rest is fijn personeel.

marco braam, 10-3-2013
Voor het eten naar pinokkio
Irene, 27-1-2013

Als je Halfpension hebt, probeer dan eens s`middags mee te eten, zodat je s`avonds naar eigen keuze kan eten.

Ons is dat prima bevallen, de kaart is uitgebreid en niet duur, en vooral erg lekker.

Ik was er met mijn moeder, en wij wilden s`avonds niet meer de deur uit, en les dunes is daar de perfecte locatie voor.

Onze bezoekers bekeken ook: