Aparthotel Les Dunes Comodoro ****

Aparthotel Les Dunes Comodoro
Les Dunes Comodoro
8,5

164 reviews over Aparthotel Les Dunes Comodoro in het Nederlands

voor de tweede keer perfect hotel

peterv, 10-10-2017

wij hier voor de tweede keer en het was weer fantastisch.

we hadden nu een hoekappartement welke bestond uit een slaapkamer, een huiskamer met een keukentje vzv magnetron, waterkoker,koffiezetapparaat en koelkast, een badkamer met douche , toilet wastafel en niet te vergeten een scheerspiegel en en ruim balkon wat uitkijkt over de zee en de boulevard.de slaapkamer en de huiskamer beschikken beide over een tv met alle Nederlandse zenders.

het ontbijt is in buffetvorm waarin een best uitgebreid aanbod aanwezig is.

onder het hotel is een gezellig restaurant / bar waar de hotel gasten 10% korting krijgen op de consumpties .

Het zwembad is verbouwd en is nu ook toegankelijk voor minder valide personen.

het hotel ligt aan de boulevard en dicht bij het uitgaans-gebied en winkels.

Minder weergeven

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!

Irma, 21-9-2017

Echt een top hotel. Warm welkom en geweldige service. Kamers enorm fijn. Aparte slaapkamer met 2e tv met NL zenders. Niet dat je daar veel gebruik van maakt.... Uitzicht is adembenemend. Op balkon met drankje savonds is een aanrader. Eten is prima. Bij halfpension de keuze uit lunch of diner. Daar mag je dagelijks zelf een keuze in maken. Rustige ligging. Lopen naar Benidorm stad is prima te doen. Hotel ligt niet in uitgaansgebied. Wij hebben complete rust ervaren. Hoog gehalte ouderen (wij zijn 45+)

Al met al aanrader!!!

Gereisd met partner in september 2017

Echt genieten doe je bij Les Dunes!

Anja, 20-7-2017

Zeer attent personeel. We kregen goede adviezen en tips van hen over de omgeving.

Wij hadden half pension. Het goed bereide heerlijke eten is in buffetvorm met elke dag verschillende keuzes. Deze werden ook steeds aangevuld.

Mooie ruime kamer met een tv op de slaapkamer en in de zitkamer. Mogelijkheid om zelf koffie/thee te maken en kleine gerechten. Maar dat laatste is niet echt nodig met de leuke tapasbarretjes in de buurt.

We hadden een balkon met zeezicht waar we tot 's avonds laat heerlijk met een wijntje konden genieten.

Iets negatiefs heb ik niet te melden.

Ik hoop dit najaar dit geweldige hotel weer te kunnen bezoeken, ik kan dit hotel zeker aanbevelen als je een hotel zoekt als hierboven beschreven en in een omgeving met mogelijkheden voor excursies, lekker relaxen en gezelligheid!

Gereisd met partner in oktober 2015

Voor herhaling vatbaar

M. Schrijver, 8-7-2017

Mooi aparthotel. Ligging aan de boulevard en het strand
Gereisd met partner in januari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Ellen, 24-6-2017

Perfecte ligging aan de boulevard met een super mooi uitzicht op zee en de hele boulevard. Lekker zwembad dat van oktober tot juni overdekt en verwarmt is).Zeer vriendelijk personeel dat alles voor je kan en wilt regelen (excursies, taxi, tips, fietsen, scootmobilen huren e,d,) Eten goed (bij halfpension vrije keuze tussen middag- of avondeten), kamers zeer ruim en compleet met klein aanrecht met koelkast, magnetron, koffiemaker en bestek e.d. Bedden geweldig groot en comfortabel.

Nadeel is dat de kamers soms nogal gehorig zijn door de laminaat vloer maar hier heb je 's-nachts geen last van. Soms wat lang wachten op de lift.

Veel oudere en minder validen maar zeker ook geschikt voor stellen.

Dit was voor ons de 2e keer maar komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastish

Christ, 20-4-2017

Wij vonden alles prima,vriendelijk personeel.en een prima keuken.
Gereisd met partner in september 2016

fantastisch

toonet, 19-4-2017

ligging aan de boulevard,vriendelijk en behulpzaam personeel, kamers zijn als appartement ingedeeld, eten is goed, 10% korting op de consumpties als je hier verblijft , zwembad wordt alle dagen schoongemaakt
Gereisd met partner in mei 2016

Hotel dankt zijn succes aan ligging en mooie kamer

Karel en Kristina, 15-4-2017

De ligging aan de promenade van het Levantestrand is uitstekend! De kamers hebben allen een extra zitruimte en mooi terras!

Het Nederlandstalige onthaal trekt ook vele klanten terug aan.

Maar er is altijd wel "iets" niet ok in Les Dunes en ditmaal was het zwembad het hele verlof onbruikbaar door omgevingswerken die door de touroperator een paar dagen voor vertrek werden aangekondigd.Wij hebben het er weer eens bijgenomen - ondanks dat we nog van hotel konden wisselen - vooral voor de eerder vermelde pluspunten en maken er altijd wel een mooi verlof van...

Gereisd met partner in oktober 2016

Erg leuk!!!

Nijholt, 15-4-2017

Prima eten, mooi hotel, goed personeel, lekker strand!!!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig Hotel niets op aan te merken .

J.Brands, 26-3-2017

Ligging gezellig aan de drukke Boulevard . Eten top met veel variatie goed warm maar logisch als jetussen door zit te praten dat het af koelt ,toch ? Zwembad ideaal in de koelere periode overdekt verwarmt zowel in de hal als het water

Uitstekende grote bedden ! .

Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Dunes Comodoro bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Les Dunes Comodoro in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Les Dunes Comodoro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Les Dunes Comodoro scoort een 8.45 uit 10 op basis van 165 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: