Beoordelingen Aparthotel Les Dunes Comodoro****

Les Dunes Comodoro****
114 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Les Dunes Comodoro****
Avda. Madrid - Playa Levante, E-03503, Benidorm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Les Dunes Comodoro**** in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Les Dunes Comodoro**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Les Dunes Comodoro scoort een 8,1 uit 10, op basis van 114 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Les Dunes Comodoro**** in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Les Dunes Comodoro****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Les Dunes Comodoro**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 87 vakantiefoto's van Aparthotel Les Dunes Comodoro**** vinden. Je kunt 1 video van Aparthotel Les Dunes Comodoro**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Vergelijk Aparthotel Les Dunes Comodoro**** met andere accommodaties in Benidorm.
Even geduld a.u.b.

7,5
6,6
8,6
4,0
Toon score en beoordelingen van:
Aug. 2014
"Absoluut geen 4 sterren waard"vertalen
Lia
5,0
1,0
4,0

21-09-2014 Dit hotel voldoet niet aan zijn 4 sterren. Een belangrijke brief die s'morgens om 10 bezorgd is aan de receptie, wordt niet bezorgd of pas na 19.30. Het buffet is erg slecht, visfilet met graten, slappe patat, Gekookte aardappelen die nog in het kooknat liggen en niet gaar zijn, van spaanse gerechten niets te merken, veel vuile borden op de stapel. Het zwembad is saai en er is geen bar of gelegenheid iets te eten of drinken te halen. Gelegen aan het strand maar door lawaai van bulldozers (om het strand schoon te maken een lawaai na 24 uur 's nachts.

met partner, Aug. 2014
"Geen tweede keer"vertalen
de Mik
2,0
3,0

21-09-2014 Hotelligging is perfect, kamer ook niks op aan te merken, eten ronduit slecht!! Bij het ontbijt is het brood zo droog, niet weg te krijgen. De tweede dag dat we er waren al vijf Nederlanders ziek,de dagen die volgde kwamen er steeds meer bij, het eten was ook veel te koud en salades te warm. Onderhoud bij zwembad liet ook te wensen over, ook niks geen sfeer.Wij hebben zelf drie dagen buiten de deur gegeten, nadat mijn man twee dagen verschrikkelijk aan de diarree was geweest, nou kan dit allemaal toeval zijn maar mijn argwaan was gewekt. Wij gaan elk jaar naar Spanje en zijn helemaal niet kieskeurig, maar hier voelde ik me niet fijn bij.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Echt een aanrader voor het najaar"vertalen
Bassie
9,0

27-10-2013 2e x in 3 jaar hier geweest, super locatie, midden aan de geweldige boulevard waar alles te krijgen is. In het najaar waar het in NL herfst wordt, nog een week 27 - 30 graden. Uitvalsbasis voor van alles, prijzen vallen enigszins mee. Naast gelegen Valkenburg zorgt voor een super lunch, want 3 X per dag in het overigens goede restaurant vraagt toch voor variatie. In het restaurant is voor ieder wat wils, maar een vertrouwd omeletje of broodje frik zorgt voor goede concurrentie! Potje bowlen, leuke (prijzige) kermis tot een jaar of 11, parasailen of waterskiën is allemaal op loopafstand en zonniet huur je je voor een paar tientjes een (duo)scootmobiel!! Van 's morgens tot 's avonds passerende mensen, veel ouderen, zorgen voor veel aapjes kijken maar weinig overlast. Uitzicht vanaf de balkons, deze x de 11e verdieping, is heerlijk. Zwembad aan de achterzijde fijn om het zandstrand uit de kamer te houden. Met kids is het fijn dat er een tv met Ned. zenders in de slaapkamer is.

met partner, Jan. 2013
"Geweldig!"vertalen
Irene
10,0

27-01-2013 Geweldige ligging, direct aan de boulevard van het Levante strand.
Het uitzicht is grandioos, je kijkt zo over de gehele boulevard, en vanaf het grote balkon, zie je de adembenemende zon`s op en ondergang.
Wij hadden halfpension, en ipv s`avonds aten wij s`middags zodat we s`avonds beneden op het terras/restaurant zelf een maaltijd uitkozen van de zeer uitgebreide en lekkere menukaart, die ook nog eens zeer betaalbaar is.
De Belg Chris, is ontzettend behulpzaam en vriendelijk, net zoals het andere personeel.
Het feit, dat je niet gebonden bent aan alleen maar een hotelkamer, maar ook een gezellige woonkamer, keukentje, maakt les dunes comodore voor ons het perfecte hotel.
Wij zijn nu voor de 7e keer in Januari naar Benidorm geweest, waarvan 2 keer naar les dunes, en voor ons geen ander hotel meer, en hopen er volgend jaar weer in goede gezondheid naar toe te kunnen gaan.

met partner, 2012
"Rust"vertalen
Marco Nab

10-12-2012 Grote kamer aparte slaapkamer groot balkon altijd zeezicht

met vrienden, Okt. 2012
"Voor 17de keer langsgeweest"vertalen
Pittomvils Lea
9,0

30-10-2012 De appartementen zijn nog steeds prima. Het eten en de manier waarop het wordt tentoongesteld zijn een groot minpunt.
Absoluut geen verfijnde keuken , lijkt wel een universiteitsrefter.
Wij vinden dit erg spijtig aangezien gans het personeel, zonder uitzondering, heel erg zijn best doet en supervriendelijk is.
Wij komen hier nu al zovele jaren en onze opmerking ivm eten zou ons wel eens kunnen doen besluiten om elders te verblijven.Spijtig!

met partner, Juli 2012
"GEWELDIG HOTEL"vertalen
lenie bakker

13-07-2012 we zijn net terug ,een geweldig hotel,prachtig uitzicht op zee
het personeel was zeer vriendelijk,wij kwamen aan om half 11 's avonds
en er stond nog een maaltijd voor ons klaar.de kamers waren keurig elke dag schoon gemaakt en schone handdoeken.het eten was ook goed voor ieder wat wils.het is wel een hotel waar niet veel gezinnen met jonge kinderen zijn.het enige min puntje vond ik dat het een beetje saai bij het zwembad was.het strand was dichtbij en dat maakt het weer goed

met partner, Juni 2012
"Fijn verblijf gehad"vertalen
vera
8,0

23-06-2012 Veel kritiek lazen wij over het eten maar het viel ons mee.Sommige mensen verwachten misschien een gouden randje om de worteltjes maar ja dat is nog niet uitgevonden.
Ook vinden wij het niet vreemd als je er langer dan een week verblijft dat er wel eens iets is wat al eens op het menu heeft gestaan.
Thuis kan ik ook geen wisselend maandmenu in elkaar draaien en als je zelf een beetje creatief je keuze maakt eet je echt iedere avond iets anders.
Het schoonmaken van ons verblijf gebeurde dagelijks en wij troffen tot drie maal toe de kamerdame dweilend aan in ons appartement, zelfs het balkon werd gedweild dus over de schoonmaak ook geen klachten.
Wij verbleven hier nu voor de derde keer en vonden de kwaliteit gelijk gebleven. Wij zouden voor een volgende keer met een gerust hart dit hotel weer kiezen En misschien moeten mensen die problemen hebben met de maaltijden een appartement huren en zelf gaan koken.

met partner, Mei 2012
"Nooit meer"vertalen
Anita en Rene
1,0
9,0

30-05-2012 Wij hadden meer verwacht van een 4 sterren hotel. Eten is zeer simpel en vrijwel geen keuze. Het zwembad is overdekt en ligt in een blok beton er is helemaal geen mediterane sfeer. De ligging en de kamers zijn super.Maar ons zie je hier nooit meer terug.

met partner, Mei 2012
"Helemaal geweldig"vertalen
m_smetsers1
9,0

19-06-2012 een mooi appartement ,schoon ,fijne boxspring bedden en een prachtige ligging aan de boulevard met uitzicht op zee en strand
wij zijn super verwend en als ,,vaste gasten met allerlij extraatjes zoals een fruitschaaltje en water bij aankomst, een fles wijn bij het eten ,gratis parasols voor op het strand en voor het ook daar eens mocht regenen ook gratis paraplu's.ook konden wij fietsen reserveren tegen borg ,dus ook gratis gebruikenen toen wij weer naar huis gingen lag er voor thuis nog een flesje olijfolie klaar helemaalsuper toch

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?