8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Les Dunes Comodoro**** bij :

162 reviews over Aparthotel Les Dunes Comodoro in het Nederlands

Echt genieten doe je bij Les Dunes!

Anja, 20-7-2017

Zeer attent personeel. We kregen goede adviezen en tips van hen over de omgeving.

Wij hadden half pension. Het goed bereide heerlijke eten is in buffetvorm met elke dag verschillende keuzes. Deze werden ook steeds aangevuld.

Mooie ruime kamer met een tv op de slaapkamer en in de zitkamer. Mogelijkheid om zelf koffie/thee te maken en kleine gerechten. Maar dat laatste is niet echt nodig met de leuke tapasbarretjes in de buurt.

We hadden een balkon met zeezicht waar we tot 's avonds laat heerlijk met een wijntje konden genieten.

Iets negatiefs heb ik niet te melden.

Ik hoop dit najaar dit geweldige hotel weer te kunnen bezoeken, ik kan dit hotel zeker aanbevelen als je een hotel zoekt als hierboven beschreven en in een omgeving met mogelijkheden voor excursies, lekker relaxen en gezelligheid!

Gereisd met partner in oktober 2015

Voor herhaling vatbaar

M. Schrijver, 8-7-2017

Mooi aparthotel. Ligging aan de boulevard en het strand
Gereisd met partner in januari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Ellen, 24-6-2017

Perfecte ligging aan de boulevard met een super mooi uitzicht op zee en de hele boulevard. Lekker zwembad dat van oktober tot juni overdekt en verwarmt is).Zeer vriendelijk personeel dat alles voor je kan en wilt regelen (excursies, taxi, tips, fietsen, scootmobilen huren e,d,) Eten goed (bij halfpension vrije keuze tussen middag- of avondeten), kamers zeer ruim en compleet met klein aanrecht met koelkast, magnetron, koffiemaker en bestek e.d. Bedden geweldig groot en comfortabel.

Nadeel is dat de kamers soms nogal gehorig zijn door de laminaat vloer maar hier heb je 's-nachts geen last van. Soms wat lang wachten op de lift.

Veel oudere en minder validen maar zeker ook geschikt voor stellen.

Dit was voor ons de 2e keer maar komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastish

Christ, 20-4-2017

Wij vonden alles prima,vriendelijk personeel.en een prima keuken.
Gereisd met partner in september 2016

fantastisch

toonet, 19-4-2017

ligging aan de boulevard,vriendelijk en behulpzaam personeel, kamers zijn als appartement ingedeeld, eten is goed, 10% korting op de consumpties als je hier verblijft , zwembad wordt alle dagen schoongemaakt
Gereisd met partner in mei 2016

Hotel dankt zijn succes aan ligging en mooie kamer

Karel en Kristina, 15-4-2017

De ligging aan de promenade van het Levantestrand is uitstekend! De kamers hebben allen een extra zitruimte en mooi terras!

Het Nederlandstalige onthaal trekt ook vele klanten terug aan.

Maar er is altijd wel "iets" niet ok in Les Dunes en ditmaal was het zwembad het hele verlof onbruikbaar door omgevingswerken die door de touroperator een paar dagen voor vertrek werden aangekondigd.Wij hebben het er weer eens bijgenomen - ondanks dat we nog van hotel konden wisselen - vooral voor de eerder vermelde pluspunten en maken er altijd wel een mooi verlof van...

Gereisd met partner in oktober 2016

Erg leuk!!!

Nijholt, 15-4-2017

Prima eten, mooi hotel, goed personeel, lekker strand!!!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig Hotel niets op aan te merken .

J.Brands, 26-3-2017

Ligging gezellig aan de drukke Boulevard . Eten top met veel variatie goed warm maar logisch als jetussen door zit te praten dat het af koelt ,toch ? Zwembad ideaal in de koelere periode overdekt verwarmt zowel in de hal als het water

Uitstekende grote bedden ! .

Gereisd met partner in maart 2017

Super

Mop Landewe, 24-3-2017

Alles goed, hoewel eten sávonds niet zo goed als middags. Dus beter ontbijt met lunch ipv ontbijt met diner
Gereisd met partner in mei 2016

heel goed

Tiny, 15-2-2017

De ligging van het hotel is fantastisch. De hotelkamer die opgedeeld is in een zit- en een slaapgedeelte is heel fijn en ruim. Alle kamers hebben zeezicht. Echt heel mooi. Ruim balkon. Stoeltjes die achterover kunnen zijn aan te bevelen.

Het eten is niet erg bijzonder. Niet veel variatie en als je vegetariër bent zoals wij, dan mis je groentes. Sowieso vonden wij het eten vaak te koud.

Het zwembad was overdekt vanwege de winter en het geheel lag er ongezellig bij. Wij waren geregeld de enigen die op de bedjes lagen. Veel last van schaduw van het eigen gebouw.

Desalniettemin hebben wij een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Les Dunes Comodoro in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Les Dunes Comodoro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Les Dunes Comodoro scoort een 8.41 uit 10 op basis van 163 reviews.