Beoordelingen Hotel Helios***

Helios***
164 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Helios***
Filipinas 12, E-03500, Benidorm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios*** in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Helios scoort een 7,6 uit 10, op basis van 164 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios*** in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Helios*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 276 vakantiefoto's van Hotel Helios*** vinden. Je kunt 11 video's van Hotel Helios*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Vergelijk Hotel Helios*** met andere accommodaties in Benidorm.
Even geduld a.u.b.

7,1
8,2
6,8
8,8
Toon score en beoordelingen van:
alleenreizend, Juni 2014
"Gezellig hotel"vertalen
Lenie
10,0

29-06-2014 Van 14 t/m 23 juni hier geweest, het is erg goed bevallen.
Het eten is gewoon goed, de medewerkers zijn zeer vriendelijk, de animatie overdag is ook goed maar was weinig animo voor,(darten, aquq-joggen, sjoelen, pistoolschieten enz.) s'Avonds was er ook voldoende en afwisselend vertier (van cabaret, acrobatiek, Elvis-imitator,line/stijldansen tot flamengodanseressen).
Er zijn hier erg veel jaarlijks terugkerende Nederlanders, wat vooral tijdens het W.K. zeer gezellig was.
De (1pers.) kamer is klein maar bevat alles wat je op vakantie nodig hebt, ook een ruim balkon. Het bed is inderdaad wat hard, maar nog altijd beter dan zo'n "doorligger".
Ook aan het zwembad is het zeer goed toeven, ik ben een echt strandmens maar ben deze keer niet 1 dag naar het strand geweest.
Kortom; het was een heerlijke vakantie en zo mogelijk ben ik volgend weer van de partij. En ........er waren geen Russen!

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Beste hotel van Benidorm!!"vertalen
Masja23
6,0

05-05-2014 Geweldige vakantie gehad in hotel Helios. Het hotel is 4 sterren waard in plaats van 3 sterren. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en de handdoeken verschoond. Enigste minpunt is dat er niet dagelijks nieuwe badproducten worden bijgevuld. Het eten is een woord heerlijk, elke dag gevarieerd van kip, varken tot rundvlees. De personeel van de receptie zijn vriendelijk en spreken goed Nederlands. WIFI is gratis!!!

met partner, Apr. 2014
"Erg goed 3 sterren hotel"vertalen
marja
10,0

07-05-2014 Leuk hotel met heel veel winkels,bars en restaurants in de omgeving.
Vriendelijke mensen bij receptie en in restaurant.
Zwembad met genoeg bedjes en als je je bedjes bezet houd terwijl je er niet gebruik van maakt dan haalt de badmeester je handdoek weg.
Kamers goed alleen had onze schoonmaakster er volgens mij niet echt zin in.En dat ging je na een kleine week merken op de vloeren en onder de bedden. Bedden zijn inderdaad keihard.Eten vonden wij erg goed.

met oudere kinderen, Feb. 2014
"Jammer van het eten"vertalen
ronald
2,0
10,0

06-03-2014 Hotel is schoon met vriendelijk personeel en heeft een aardige ligging vlak bij de markt maar de kok die staat de bakken kan nog geen eitje bakken of hij is zwart of nog rauw en vlees is nog rauw. elke dag veel pasta is soms wel lekker maar meestal nog niet gaar. slechtste restaurant die ik tot nu heb mee gemaakt zelfs nog slechter dan Olympic in Calella. Animatie zou er geweest moeten zijn maar nooit gezien.

met partner, Jan. 2014
"Keurig hotel"vertalen
jacqueskluin
8,0

09-02-2014 Begin januari hebben we twee fijne weken in dit hotel gehad.
Keurige kamer die goed werd schoongehouden. Ruim balkon.
Uitzicht op de skyline van Benidorm en een paar honderd meter lopen naar de boulevard. Het eten was goed verzorgd. Wifi in de centrale ruimtes en een verwarmd buitenzwembad. Vriendelijk personeel.

met partner, Okt. 2013
"Super hotel mooie ligging."vertalen
Patricia
8,0

29-10-2013 Hotel was mooi ook het eten was gevarieerd en zeer goed.
Gratis wifi in gehele hotel ook bij zwembad.
Personeel in restaurant en bar is vriendelijk maar toch meer naar de spanjaarden toe.
Nederlandse tv zenders NED.1 - SBS 6 en BVN.
Animatie en optredens was prima.
c.a 300 m.van strand en 100m. van de pubs, bars en disco's
Alleen hadden we een kamer op begane grond kamer 101-108 maar lag,
wat hoger door restaurant, bar en zwembad beneden dus voor ons terras een plat dak. Niks mis mee dachten wij maar de laatste dag tijdens onze laatste nacht terwijl wij sliepen met raam open mijn mobiele telefoon en geld gestolen.

met vrienden, Sept. 2013
"Het blijf een goede hotel helios"vertalen
langerak
7,0

02-10-2013 wij zijn 2weken geweest in hotel helios 12sept/25sept. lang genoeg.
wij zijn met 5man geweest. het was zeer goed weer 30+gr. wij met 2man
zaten 2hoog/ met 3man 3hoog. gewoon goed . de hotelkamers waren goed
schoon. wij zaten boven het zwembad.met s.avond muziek/show. was wel erg leuk. maar in het weekend ging het soms door half1 s.nacht of soms wel later.het eten was goed. maar niet heel erg goed. want er was genoeg voor iedereen. je had wel keuse zat.het beveel ons erg goed.
voor volgende jaar nog steeds italie . maar het kan ook spanje zijn. dat weet we nog niet. want we hadden met 5man een goede vakantie gehad.

Sept. 2013
"Hotel ligt op een goede locatie"vertalen
Helma
6,0
8,0

10-09-2013 Wij zaten aan de voorkant van het hotel en hadden s'morgens zon en konden we s'middags heerlijk op het balkon zitten. Kamers waren schoon. Eten vonden wij wat minder. Er was genoeg maar we houden niet van een engels ontbijt. De koffie was niet lekker.

met partner, Aug. 2013
"Goed hotel voor 3 sterren"vertalen
bert
4,0

10-09-2013 Leuk hotel in vrij druk uitgaans gedeelte ( hoofdzakelijk engelsen )prima personeel en goed verzorgde buffeten, schoonmaak van de kamers is ook zeer goed

met partner, Juli 2013
"Prima voor drie sterren"vertalen
Joke en Kees
8,0

25-07-2013 Wij hebben het prima naar ons zin gehad bij Helios.
De kamers ruim genoeg en schoon zo ook zeker de badkamer.
Het eten was ook goed iedere dag wel iets anders en de kwaliteit was ook goed.
En het drinken was er niet duur en er was iedere avond wel vermaak voor jong en oud

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?