Beoordelingen Hotel Helios***

Helios***
173 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Helios***
Filipinas 12, E-03500, Benidorm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios*** in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Helios scoort een 7,6 uit 10, op basis van 173 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios*** in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Helios*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 292 vakantiefoto's van Hotel Helios*** vinden. Je kunt 11 video's van Hotel Helios*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Vergelijk Hotel Helios*** met andere accommodaties in Benidorm.
Even geduld a.u.b.

7,1
8,2
6,8
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Fijn hotel"vertalen
Joop
8,0

15-10-2014 Wij verbleven van 7 tot 15 oktober in hotel Helios en het verblijf is ons goed bevallen. Er heerst een ontspannen sfeer in het hotel, mede veroorzaakt door het zeer vriendelijke en behulpzame personeel. Wij hadden een mooie kamer, 8 hoog, met uitzicht op het zwembad. De kamer is voorzien van airco, een huurkluis, een koelkastje en een t.v. met 65 zenders waaronder NPO 1 en SBS 6. Onze badkamer had een bad met douche. Elke dag schone handdoeken en schoonmaak. Het eten is lekker en heeft ruim voldoende variatie. Wij boekten volpension Het hotel heeft een badhanddoeken service. Rond het zwembad waren voldoende ligstoelen. Elke avond is er een entertainment programma. Het hotel ligt dichtbij de boulevard , het strand en het uitgaansleven. De markt op woensdag en zondag is erg groot en de moeite waard om te bezoeken. Wij huurden 3 dagen een auto om de mooie omgeving van Benidorm te bekijken.

Met partner, Sept. 2014
"Prima"vertalen
K Nieuwlaats

04-10-2014 Prima hotel op mooie locatie
personeel vriendelijk en behulpzaam .
De kamers zijn netjes en worden goed schoongemaakt.
Het eten is goed alleen na een week wat eentonig.
Dit hotel voor de tweede keer bezocht maar ga er nog wel eens heen.

Met partner, Sept. 2014
"Heel erg goed"vertalen
Nellie van de Kimme...
8,0

10-10-2014 Hotel Helios is een heel goed hotel ! Wij hadden een nette ruime kamer,geen poespas maar alles wat je nodig hebt. En een fijne badkamer ,wij hadden geen bad maar een geweldige ruime inloop douch ! echt een heel fijn hotel ! en het eten was ook prima ,echt waar ik ben een slechte eter maar zelfs ik heb er goed kunnen eten ,Ruime keuze uit een behoorlijk Buffet ,alles was aanwezig en met zorg berijd . De ligging van het Hotel was ook prima, klein stukje lopen naar het strand en de Boulevard en de Zondag en Woensdag markt direct om de hoek van het hotel ! overal is gratis wifi dat is ook heel handig. Ik kan zeggen dat het voor ons een hele geslaagde vakantie was

Met partner, Aug. 2014
"Service waar een voorbeeld aan kan worden genomen!"vertalen
Mueters
8,0

28-08-2014 We hebben een onvergetelijke vakantie gehad, mede dankzij het personeel van hotel Helios. De excursies van onze reisorganisatie waren volgeboekt. Grote teleurstelling. De medewerker van de receptie kwam hierachter en heeft ons geholpen om alles te ondernemen. Geweldige service! Een dag later werd dan altijd vriendelijk gevraagd of alles goed was verlopen en of we het naar onze zin hadden gehad. TOP!

De ligging van het hotel is perfect. Op kleine afstand van het centrum (dus niet midden in alle drukte) en op kleine afstand van het strand. De kamers zijn ruim, schoon en onlangs gerenoveerd. Geluidsoverlast hebben we niet gehad. Het eten (buffetvorm) is uitgebreid, gevarieerd en elke dag anders.

Met één vooroordeel wil ik nog korte metten maken:
Benidorm is in de zomer ook een aanrader voor jongeren. Samen met mijn vriend (beiden 25 jr oud) hebben we genoten van het strand, de mooie boulevard met vele winkeltjes, het uitgaansleven en de mooie plaatsen in de buurt (Alicante, Valencia).

Met een groep, Aug. 2014
"Nooit meer"vertalen
M.van workum
5,0
5,0

01-09-2014 Slechts 1 e etage is geronoveerd. Kamers slecht schoon gemaakt.
Handdoeken drogen niet. Synthetisch. Beddegoed slecht en kussen te Klein.
Personeel balie bot en onbeleefd.
Restaurant soort fabriekshal. Tafels vlak Naast Elkaar en heel veel herrie.
Eten niet duur Maar ook geen kwaliteit. Wat de ene dag overbleef Kwam de
Volgende dag weer terug. Zeker geen 2e keer.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Goede prijs/lkwaliteit verhouding"vertalen
M van Nunen
8,0

28-07-2014 Het hotel ligt niet ver van het strand, dichtbij de vele uitgaansgelegenheden en winkels. De markt is om de hoek op woensdag en zondag. Zwembad is niet groot, maar wel ecologisch gezuiverd, heerlijk! Pluspunt: ook een ligweide van gras, onder de palmbomen heerlijk koel.

Kamers en binnenterrein hebben nog niet zo lang geleden een renovatie ondergaan, onze ruime kamer (527) lag op de hoek aan de achterzijde. (tip als u geen last wilt hebben van de muziek/optredens in het hotel, elke avond tot ca. 00.00 uur) Kamer was ruim genoeg voor 4 bedden, deze worden bijgezet in 2p-kamer, maar het zijn wel échte bedden en geen bedbank en/of dun doorgezakte matras e.d. Wel harde matrassen. Badkamer met bubbelbad. Zeer stille airco (stand 1) dus toch goed geslapen in de hitte. De kamers aan de achterzijde hebben alleen 's morgens zon - in de zomer wel zo lekker.

Onze zoons (12 en 15) willen volgend jaar weer terug, voor hen een prima plek!

Alleenreizend, Juni 2014
"Gezellig hotel"vertalen
Lenie
10,0

29-06-2014 Van 14 t/m 23 juni hier geweest, het is erg goed bevallen.
Het eten is gewoon goed, de medewerkers zijn zeer vriendelijk, de animatie overdag is ook goed maar was weinig animo voor,(darten, aquq-joggen, sjoelen, pistoolschieten enz.) s'Avonds was er ook voldoende en afwisselend vertier (van cabaret, acrobatiek, Elvis-imitator,line/stijldansen tot flamengodanseressen).
Er zijn hier erg veel jaarlijks terugkerende Nederlanders, wat vooral tijdens het W.K. zeer gezellig was.
De (1pers.) kamer is klein maar bevat alles wat je op vakantie nodig hebt, ook een ruim balkon. Het bed is inderdaad wat hard, maar nog altijd beter dan zo'n "doorligger".
Ook aan het zwembad is het zeer goed toeven, ik ben een echt strandmens maar ben deze keer niet 1 dag naar het strand geweest.
Kortom; het was een heerlijke vakantie en zo mogelijk ben ik volgend weer van de partij. En ........er waren geen Russen!

Met oudere kinderen, Apr. 2014
"Beste hotel van Benidorm!!"vertalen
Masja23
6,0

05-05-2014 Geweldige vakantie gehad in hotel Helios. Het hotel is 4 sterren waard in plaats van 3 sterren. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en de handdoeken verschoond. Enigste minpunt is dat er niet dagelijks nieuwe badproducten worden bijgevuld. Het eten is een woord heerlijk, elke dag gevarieerd van kip, varken tot rundvlees. De personeel van de receptie zijn vriendelijk en spreken goed Nederlands. WIFI is gratis!!!

Met partner, Apr. 2014
"Erg goed 3 sterren hotel"vertalen
marja
10,0

07-05-2014 Leuk hotel met heel veel winkels,bars en restaurants in de omgeving.
Vriendelijke mensen bij receptie en in restaurant.
Zwembad met genoeg bedjes en als je je bedjes bezet houd terwijl je er niet gebruik van maakt dan haalt de badmeester je handdoek weg.
Kamers goed alleen had onze schoonmaakster er volgens mij niet echt zin in.En dat ging je na een kleine week merken op de vloeren en onder de bedden. Bedden zijn inderdaad keihard.Eten vonden wij erg goed.

Met partner, Mrt. 2014
"Prima hotel"vertalen
Breukelman
10,0

25-11-2014 Begin volgend jaar gaan we voor de derde keer naar hotel Helios.
De kamers zijn in orde, een heerlijk verwarmd zwembad in de wintermaanden. De kamers zijn mooi met een badkamer met inloopdouche.
Het ontbijt en diner zijn van prima kwaliteit. Kortom een aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?