Hotel Dynastic ****

Dynastic
6,6

63 reviews over Hotel Dynastic in het Nederlands

Hoog hotel receptie niet gezellig

Leemans roger, 25-8-2017

Bar was onvoldoende gezellig
Gereisd met partner in maart 2017

Schandalig nooit meer gewoon geen 2 sterren waard!

Maurice Jonckheere, 16-7-2017

Er is in het geheel NIETS goed meer aan dit hotel.

Ben hier een jaar of vijf geleden geweest dan was het top!

Nu gewoon 5 nachten niet kunnen slapen door de zeer luidruchtige engelse onbeschofte nietsnuts!

Manager over aangesproken: sorry kan er niets aandoen!!!!

Kamer werd niet gepoetst, wat men kuisen noemt! in 112 seconden had de poetsvrouw de kamer en badkamer gepoetst.

Terras werd niet naar om gekeken!

Je mag maar vanaf 10u00 aan het zwembad gaan liggen ondanks dat er zon is vanaf 08u00!

Is afgesloten met een ijzeren hek.

2/3 ligzetels zijn volledig versleten, doorlegen.

12 parasols voor 135 bedden, en deze passen niet in de parasol houders, bij het minste windje vliegen ze de lucht in!

Zwembad te klein voor zoveel gasten.

De stofnetten zie je zo hangen aan de ramen van de bar.

Tafels buiten en binnen versleten.

Kledij schandalig in het restaurant, alles werd getolereerd.

's Avonds buiten aan de bar GEEN glazen maar "zachte" wegwerp plastieken bekers, bij een windje vallen ze omver.

Reden: de Engelsen breken te veel!!!!!!

Behangpapier in het hotel hangt overal los en smerig.

Internet betalend per week per gsm of iPad!

Ben na 7 dagen verhuist naar een ander hotel, ik had hier 17 dagen geboekt.

Dit hotel zeker niet boeken, dit moet uit de brochures gehaald worden.

Ik heb van dit alles foto's in mijn bezit, je mag ze mij altijd opvragen!

Gereisd met partner in juni 2017

Voorlopig niet meer naar dit hotel

ad raats, 1-6-2017

Na enkele jaren weer naar dit hotel geweest. Het is er niet op vooruit gegaan. Eten was van redelijke kwaliteit, net zoals de koffie in het restaurant. De koffie in de bar was niet te drinken. Vroeg je koffie uit het espresso apparaat moest je bijbetalen. We waren er 12 dagen en de kamer was niet eenmaal geveegd. Kruimels bleven liggen, en het beddengoed werd niet verschoond. Bar sloot om 24.00 uur, en dan kon je ook niets meer krijgen, ook niet tegen betaling. De deur ging gewoon op slot. Gasten die laat arriveerden hadden gewoon pech. Wifi kon je krijgen tegen betaling van 30 euro per dag, terwijl je bij elke andere bar en hotel gratis Wifi had. Hotel tegenwoordig gericht op groepen Engelse toeristen die er voor 4 a 5 dagen blijven voor bijv. vrijgezellenfeest, en laveloos luidruchtig rondhingen in hotel. Kleding voorschriften werden ook niet nageleefd. Staat wel groot bord voor ingang restaurant met kledingvoorschriften, maar dat werd gewoon genegeerd, en personeel vond het wel oke.
Gereisd met vrienden in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dynastic bij:

Nooit naar dit hotel gaan

Maarten, 6-8-2016

Gaten in de muur, behang komt naar beneden ,kast kapot ( fineer komt los , schimmel aan de muren en plafond ,wc houder kapot , bed soms niet opgemaakt , kaarthouder van de kamer los ,lichten los , geen gratis WiFi (15euro voor WiFi dat amper werkt ) kluis kapot mini bar leeg , soms geen handdoeken en eten echt niet lekker

Spijtifg dat ik geen foto's kan plaatsen anders kon je het allemaal zelf zien

Gereisd met partner in augustus 2016

prima hotel

ad raats, 14-10-2014

Prima hotel, niets mis mee. Er komen inderdaad veel Engelse toeristen, maar die veroorzaken geen overlast. Eten was voor ieder wat wils, met diverse thema avonden. Zijn er alleen maar vriendelijk personeel tegen gekomen. Problemen aan de kamer werden ter plekke herstelt. Goede week daar gehad, en zal er zeker nog terugkomen.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Verkeerde keuze

Leonardus, 6-10-2014

Het is kwalijk dat je voor Wifi € 20 moet betalen voor 2 weken, of € 15 voor een week. Voor het kluisje moesten wij voor 2 weken € 35 betalen en voor de auto stallen vroegen zij € 15 per dag. Er staat een kofferweegschaal in de hal en daar moet je dan ook € 1 ingooien. Het restaurant is een grote vreetschuur met schransende en rumoerige Engelsen in mouwloze hemdjes.

De kamer had te lijden gehad van lekkage in de badkamer en op een morgen lekte het van de bovenverdieping in het bad. Op de 1e dag deed de TV het helemaal niet. Na het bezoek van een techneut was BVN niet goed en toen ik op een bepaalde dag de telefoon dringend nodig had om een serie privé gesprekken te voeren, omdat mijn vrouw in het ziekenhuis was opgenomen, duurde het 2 dagen voor dat dit geregeld was. Sommige personeelsleden waren heel vriendelijk maar er liepen er bij die sikkeneurig kijken hadden uitgevonden.

Benidorm en dan zeker dit hotel is voor ons afgedaan!!!

Gereisd met partner in september 2014

Fantastische plek

Johan, 13-5-2014

Hotel Dynastic is een vier sterren hotel die zijn sterren zeker waard is... Een prachtig verzorgd hotel met een prachtige ligging, winkeltjes en mercado langs de baan tot aan de zee....

Het eten was er voortreffelijk en ook de kamers zeer verzorgd. Een absolute aanrader voor wie van een fijne vakantie houd.... niet twijfelen, gewoon doen 't is er super goed...

Gereisd met partner in oktober 2012

Het eten was lekker!

Henny, 1-5-2014

Mijn man en ik zijn in oktober 2013 hier geweest voor een week.

De ligging was goed.Er waren heel veel Engelsenen en maar 4 Nederlanders.Ach, zo kon ik mijn Engels ook weer bijhouden zogezegd.

Het animatieteam was niet zo goed, Het geluid kon ook niet goed weg in de ruimte waar het allemaal afspeelde .Eten was goed ,ook genoeg fruit.

Het hotel ligt lekker dichtbij de markt die 2 x per week is.

Wij hebben een leuke en fijne vakantie gehad

Gereisd met partner in oktober 2013

Super, super, super

Bert, 10-4-2014

Kamer heel proper. Elke dag schone lakens. All in is top. Alle merken aanwezig. Lekker zwembad en rustig bij het zwembad. Er worden geen handdoeken neergelegd smorgens op de bedjes. Heerlijk eten. Kom hier graag nog eens terug.
Gereisd met partner in april 2014

zeer goed hotel

bex, 3-11-2013

eten was goed personeel vriendelijk kamers proper enig minpunt er was geen nl talige zender beschikbaar
Gereisd met partner in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dynastic bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dynastic in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dynastic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dynastic scoort een 6.6 uit 10 op basis van 70 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: